Bölüm 12

94 4 0
                                    

Fu Yunruo, Chi Weicheng'in sözlerini kalbine aldı ve geceleri Panda Live Uygulamasını indirmek için bebeğiyle birlikte cep telefonunu sürdü.

Chi Wen, Fu Yunruo'nun kollarına yaslandı, telefon ekranına baktı, sanki anlıyormuş gibi çok ciddi görünüyordu.

Fu Yun, çocukların elektronik ürünlere çok erken maruz kalmasını istemiyorsa, ancak bu küçük adam bu gece çok gürültülü, cep telefonuyla oynamadığınız sürece veya telefonu açtığında, buna bağlı kalacaktır. .

Yapamadı, bu yüzden bebeği tutmak zorunda kaldı.

Neyse ki, bebek sadece görmek istedi ve telefonu almak için uzanmadı ve onu rahatsız etmedi.

Fu Yunruo, canlı yayını daha erken başlatmaya karar verdi.

Kardeş Chi'nin önerisinin çok faydalı olduğunu düşünüyor.

Bu kırsal alanda hâlâ bir işi var, bu yüzden gerçekten çok fazla canlı içerik seçmiyor.

Yemek yapmak ünlü yemekleri yapmayı bilmiyor, sadece bazı ev yemekleri, şarkı söylemek profesyonelce öğrenmiş olanlardan daha iyi olamaz ve yemek yerken yüzünü göstermen gerekir...

Bu kirlilik içermeyen kırsal manzaranın fotoğraflarını çekemiyor musunuz?

Fu Yunruo, ana sayfada önerilen canlı yayını kaydırdı, ancak durduramadı.

Milyonlarca hayranı olan canlı yayın odası süper canlı ve ilginç, canlı yayın endüstrisinin bu kadar sıcak olmasına şaşmamalı, gerçekten zehirli ve içeri girdikten sonra çıkamıyorsunuz.

Ekrana tokatlanan küçük şişman bir el olmasaydı, Fu Yunruo hala çapa bağımlısı olacaktı ve duramazdı.

Ancak o zaman neler olduğunu hatırladı ve çapanın bunu nasıl yaptığını incelemek istedi.

Kuralları inceledi, bir hesap açtı, canlı yayın odasını açtı ve etiketleri seçti.

Yunyanghua hangi etikete ait? Onu araştırdı ve canlı çiçek yetiştirmeyle ilgili bir şey olduğu ortaya çıktı, bu yüzden seçim etiketini takip etti.

Canlı yayın odasını inceledikten sonra, Fu Yunruo sözleşmeyi incelemeye başladı.

Mümkünse, Fu Yunruo bir sözleşme imzalamak istemedi. Kimlik bilgileri sızdırıldıktan sonra kolayca bulunacağından ve bu kadar uzun süre emeğini boşa harcayacağından endişeleniyordu.

Panda Live'ın avantajları iki kategoriye ayrılır: sözleşme imzalamak ve sözleşme imzalamamak. Sözleşme imzalamayan yayıncılar platform ile üç ila yedi paya bölünür. Sözleşme imzalanırsa, yayıncının ve platformun nasıl imzaladığına bağlıdır.

Fu Yunruo çok fazla düşündüğünü hissediyor, dalgaları kurtaramayabilir, bu yüzden şimdilik konuyu imzalamayı düşünmek zorunda değil.

Guo Amca o gün akşam yemeği yedi ve Chi Weicheng ile ayrıldı. Fu Yunruo çiçek bahçesinin bakımını üstlendi ve ertesi sabah erkenden Wen Wen'le birlikte geldi.

Bu, Fu Yunruo'nun çiçek kulübesindeki mavi otlardan ilk kez sorumlu olmasıdır.

Gergin hissetti ve sinirlerini daha da gerdi.

Çiçeklikteki orkidelerin değeri ölçülemez, bu yüzden ona özenle bakması gerekiyor.

Fu Yun canlı çiçek yetiştirmek istiyor ama çiçek bahçesi kendisine ait değilse, önce çiçek bahçesinin sahibine danışması gerektiğini düşünüyor.

Guo Amca aynı fikirde değilse, başka şeyler düşünecektir. Kısacası canlı yayına başlamalıyız.

Fu Yunruo'nun bu süre zarfında Orkide'ye gösterdiği titiz özen ve çalışma tamamen bu çukura düşmüş ve çıkamamaktadır.

My Son is a Reborn VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin