Zawieszam

3.1K 51 48
                                    

Trochę minęło od napisania ostatniego rozdziału.

Nie pamiętam motywu, głównych postaci, miłosnego wątku, który miałam rozbudować.

Nic co mogłoby mnie zmotywować do dalszego ciągnięcia tej historii, dlatego postanowiłam zawiesić tę książkę i zacząć pracować nad jakimś nowym pomysłem.

Wiecie, nie chcę tutaj utknąć z myślą, że ,,muszę to popchnąć do przodu, bo ludzie czekają'' skoro wiem, że i tak nic z tego nie wyjdzie (dlaczego napisałam powyżej). Po prostu skupię się na czymś innym.

Dlaczego nagle urwałam pisanie ,,Hodowli"? Nawet nie pamiętam, ale skoro już tu jestem, na wattpadzie, to wykorzystam te wakacje i spróbuję stworzyć jakieś opowiadanie. Myślałam nad czymś z bnha lub marvela. Może wyskoczę też z jakimś innym pomysłem. Jestem ciekawa co bardziej by Wam się spodobało.

Aktualnie robię mniej błędów orto i dziwnych, nielogicznych zapisów, dlatego sądzę, że przyszłe książki będzie się Wam znacznie przyjemniej czytało. Zmieni się pewnie też tematyka utworów co nie każdemu może przypaść do gustu, ale zobaczymy, pożyjemy.

Pozdrawiam Was wszystkich i przepraszam tych co długo czekali na kontynuację.

Możecie napisać przy serduszku na dole jakie są Wasze odczucia:

Box na dole niech będzie Waszym zbiorem pomysłów co warto stworzyć, np. Ship Hot Wings:

(nie mówię, że wszystko zrealizuję)

📦

A tu kotek dla poszkodowanych:

A tu kotek dla poszkodowanych:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




~ Autorka ~

HodowlaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz