Det plingar på dörren runt 19 tiden, det ryser till i hela kroppen av nervositet. Som väntat är det David bakom dörren, min pojkvän sen några månader tillbaka. Han ger mig en kyss och kliver in, mamma och pappa är bortresta över helgen så vi har huset för oss själva. Vi sätter oss i soffan och sätter på netflix, väljer någon film och börjar kolla.
Men efter bara några minuter så ligger vi där och hånglar, hans händer är vid mitt lår och han tar på det lätt, han fortsätter även uppåt och smeker mig över mina byxor. Jag känner hur det pirrar i hela kroppen. Hans händer rör sig på min kropp och smeker varenda kroppsdel. Jag sätter mig gränsle över honom, jag sitter och rider honom fast med alla kläder på. Jag kan känna hur hans kuk blir hårdare och hårdare under tiden.
Jag viskar i hans öra "ska vi gå upp?". Han bara nickar och vi går upp till mitt rum.
Väl på rummet lägger vi oss i sängen och börjar strula ännu mera, grövre den här gången, han ligger över mig och tar på mig samtidigt. Han drar av sin tröja och därefter min, han tar även av mina byxor sakta. Han smeker min kropp sakta och jag njuter, det pirrar där nere och jag börjar bli riktigt kåt. Han drar sina fingrar fram och tillbaka över mina trosor och tar lite hårdare vid klitoris.
Han stoppar in ett finger och när han märker av mina andetag att jag gillar det stoppar han in ett till. Jag stönar när han fingrar mig.
Vi byter position efter ett tag och jag drar ner hans byxor. Sedan hans kallingar, jag suger av honom tills han kommer i min mun. Han drar ner mina trosor och börjar att slicka mig, hans tunga rör sig smidigt, jag stönar som bara den! När han märker att jag håller på att komma slutar han och stoppar in den. Jag skriker nästan av hur skönt det är när han snabbt penetrerar mig. Sedan vänder vi på oss så att jag rider honom, jag kör både snabbt och långsamt. Vi båda njuter. När jag säger att jag snart kommer komma så kastar han över mig, tar upp mina ben på hans axlar.. sen stoppar han in den djupt. Hårt och djupt.. Helt underbar känsla, jag kommer efter någon minut och han samtidigt. Vi lägger oss sedan ner på sängen HELT utmattade..