-2günsonra-
DENİZ:(Akın işleri olduğunu söyleyip erkenden çıkmıştı bende tamamen iyleşmistim,çalışıp çalışmamak konusunu düşünürken kapı çalındı)
KARACA:Deniz girebilirmiyim
DENİZ:tabi gelsene
KARACA:nasılsın
DENİZ:daha iyim
KARACA:beraber alışverişi gidelim mi nedersin
DENİZ:aslında çok iyi olur
KARACA:tamam ben giyiniyim sende giyin bir saate çıkalım olurmu
DENİZ:tamam canım
KARACA:(kapıdan çıkıp Akın'ı aradım)Akın tamam biz çıkıcaz birazdan)
DAMLA:karaca naptın
KARACA:tamam çıkıcaz şimdi
DAMLA:tamam dikkatli olun
DENİZ:(hazırlanıp çıkmıştık Meke ve Celoda bizleydi zaten biz ayrılamıyoruz)
KARACA:Celesun radyoyu açsana
CELESUN:biz müzik kutusu ile geziyoruz sen radyo diyosun Karaca ya...
(bu hepimizi güldürmüştü,komik olan tarafı gerçek olması galiba celo radyoyu açtı)
(bütün hikayeyi bu şarkı ile okumanızı tavsiye ederim)
K/M/D/C:Gelenlere, gidenlere Gönülden sevenlere Ümidi yeşertenlere Bir şiirden süzerek Ekmeği bölüşerek Hayatı yüceltenlere...
(bağıra bağıra şarkı söylüyorduk.sorna Karaca kadıköydeki bir sahafçıya uğramak istedi bu plan çok hoşuma gitti kitaplara bayılırım sahafçıya geldiğimizde hep beraber araban inip içeri girdik.
KARACA:kolay gelsin
YAŞLI AMCA:hoş geldiniz çocuklar(demişti gülmseyerk)
DENİZ:(çok güzel bir yerdi kitap kokuları loş ışık yaşlı tonton gülen amca hepsi bi bütün dü adeta)
KARACA:ben şurdaki kitaplara bakıcam (diyip ilerledim Celesunda peşinden Mekeyi sürükleyerek geldi)
CELESUN:dur Mekeye'de kitap bakalım belki genel kültürü gelişir
DENİZ:ya celo hahaha
MEKE:HAHA!!çok komik.
DENİZ:(diğerleri ilerlemişti ama benim gözüm yan tarafta duran Sabahattin ali kitaplarına takılmıştı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)
FanficAkın ve Deniz'in acı, aşk, sevgi, umut dolu hikayesi .