Regulamin

127 6 14
                                    

OGÓLNE

1. Moje słowo jest prawem.

2. Proszę bez scen 18+, a jak coś to w MAŁYCH ilościach.

3. Przeklinamy tylko po wojowniczemu, np. mysi móżdżek, lisie serce

4. Kłótnie pomiędzy autorami przeprowadzajcie na priv.

5. Można skracać imiona, np. Nocny Podmuch na NP, ale innych skrótów nie używajcie.

6. Jeden księżyc = dwa tygodnie

7. Po dwóch tygodniach nieaktywności dostaniecie ostrzeżenie, po miesiącu zostaniecie wyrzuceni z rp (oczywiście możecie do mnie napisać i usprawiedliwić się czemu Was nie było)

8. Medycy muszą być aktywni co najmniej raz w tygodniu, inni co najmniej raz na dwa tygodnie.

9. Spotkania medyków odbywają się co tydzień (ustalają między sobą to), zgromadzenia co dwa tygodnie.

10. Nie wykorzystujcie luk w regulaminie.

FORMULARZE

1. Rozpisujcie się w formularzach, tak aby wygląd i charakter nie był po przecinku.

2. Piszcie przejrzyste formularze, przyjemniej się czyta.

3. Jeśli nie przyjmę formularza, muszę napisać czemu.

4. Formularze piszcie w jednym komentarzu lub w odpowiedziachl

KOTY

1. Realistyczność. Nie zapisujcie kota z różowym futrem i tęczowymi oczami, bo taki po prostu NIE istnieją.

2. W rp mogą być tylko 2 szylkretowe kocury i tylko 1 może być płodny (to ja wybieram, który, ale można mnie o to poprosić, aha hasło to ,, nie znam hasła").

3. Nie nazywajcie kotów, np. Młotowa Łapa, ponieważ koty nie wiedzą co to młot! Co do pieszczochów można je nazwa jak się chcę. Przecież to dwunożni wymyślają imiona.

4. KAŻDY kot ma wady. Nie przyjmę formularza z kotem, który jest idealny.

5. Koty NIE mogą mieć super mocy ( oprócz wybrańców ale to dalej). Jasne jeden może urodzić się z dobrym węchem, inny może być szybszy, lecz żaden kot nie może latać czy czytać w myślach.

6. Kociaki otwierają oczy 3-4 dni po urodzeniu, zaczynają chodzić i mówić po około księżycu, a po 2-3 księżycach umieją już wszystko.

ROZGRYWKA

1.Kot nie może chodzić sobie gdzieś i chwile potem być zupełnie gdzieś indziej.

2. Gdy uczeń dostaje imię wojownika to właściciel kota i przywódca Klanu proponują imiona i razem wybierają, na priv. Medycy i ich uczniowie tak samo.

3. By uczeń został wojownikiem, wojownik musi przeprowadzić z im co najmniej 3 treningi.

4. Do kotów z Klanu Gwiazdy. Możecie zsyłać przepowiednie za moją zgodą. Czasami ja będę Was o to prosić, lecz raczej rzadko.

5. RP wystartuje gdy w każdym Klanie będzie co najmniej przywódca, zastępca, medyk, czterech wojowników i dwóch uczniów oraz wszyscy wybrańcy i 3 koty mrocznej puszczy (w tym poprzedni wybraniec).

6. Rp będzie prowadzone w stylu książkowym. Czyli np.
Piszemy tak:
- Już idę!- krzyknęła kotka i wybiegła z legowiska
A nie tak:
Już idę! * kotka wybiegła z legowiska*

WYBRAŃCY

1. Mają po jednej mocy, którą właściciel wybrańca ustala ze mną na priv.

2. Możesz zapisać wybrańca w wieku uczniowskim (od 6 księżyców) i wojownika (nie jestem pewna ile mają ks). Nie można zapisać wybrańca w starszyźnie, ani nie może on być przywódcą i medykiem.

3. Wszystkie koty wiedza o tym ze w każdym klanie jest jeden wybraniec ale nie wiedza kto to. Jedynie przywódca wie kto to i jaka ma moc.

4. Wybraniec dowiaduje się o tym ze jest nim w wieku 6ks

* * *

Regulamin jest trochę długi, no dobra nie trochę xD, ale chciałam wspomnieć o wszystkim. Czasami mogę zmieniać regulamin więc sprawdzajcie co jakiś czas.

Za górami Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz