Abych byl upřímný, měl jsem v tom zmatek. Viv mi dávala jasně najevo, že mě chtěla. Dala mi svoje číslo a celý večer, co zmizela, jsme si alespoň psali.
Zpočátku psala dost otevřeně a ptala se mě, jaký mám vztah k sexu a najednou to utnula. Začala se mě vyptávat, co studuju na Oxfordu a co rád dělám.
Říkal jsem si, že nejspíš vystřízlivěla, protože jsme si začali psát jako kamarádi. Jako by šel sex stranou a chtěla mě poznat.
Pozval jsem jí na večeři, ale ona spustila nějaký vodopád výmluv, že si nejdřív promluvíme někde v soukromí. Nechápal jsem nic, ale zároveň mě Viv přitahovala touhle tajemnou maskou. Byla jako puzzle, které jsem musel složit.
Pondělní ráno začala škola. Stáli jsme všichni nováčci ve velké aule a čekali až si nás profesoři rozdělí do skupinek podle předmětů a zaměření.
Přál jsem si, abych byl v jedné skupině s Viv, ale ona studovala jiný obor. Ve studijní skupině jsem byl s Ellie a Lolou. Obě mě s úsměvem pozdravily a něco si o mně šuškaly. Následně jsem si všiml kluků, jak jim něco vztekle vysvětlovaly.
Viv si mě nejspíš vůbec nevšimla, takže jsem vytáhl mobil a napsal ji textovku. Jenže nejspíš nevěnovala pozornost telefonu. Místo toho se dohadovala s jedním z těch kluků. Tuším, že se jmenoval Aaron.
Převzal jsem si tedy složku s rozvrhem, jmény profesorů a termíny přednášek. Studoval jsem ji, když ke mně přistoupil Sinclair, jak se představil.
,,Máš teď čas?"
,,Jo, proč?"
,,Tak až se zapíšeš u profesora, doraž do parku. Pokecáme." přimhouřil oči a vydal se ven.
Jediná, co mi mohla něco vysvětlit, byla ta blondýnka Ellie. Ta něco nakousla už ten večer v baru a já chtěl všechno vědět narovinu.
Vycházela zrovna z učebny s Lolou, takže jsem neměl příležitost ji zastavit, aby mi něco objasnila.
S povzdechem a velkou neznámou jsem se tedy odebral do parku. Na lavičkách už na mě čekalo pět obličejů. Jeden po druhém jsem prozkoumal, když se jako první ke mně odebral Sinclair.
,,Tak kámo, tobě se prý líbí Viv." zkřivil přiblble obličej a já nechápavě vrhl pohled na usmívající Viv.
,,Můžete mi někdo vysvětlit, co je tu za problém?" rozhlížel jsem se po ostatních.
Jediná Ellie seděla, vrtěla hlavou a zírala do země.
,,Jde jen o taková pravidla. Nás pět. Jsme parta s otevřenými vztahy, abych to řekl jednoduše. Pokud chceš spát s jedním z nás, musíš souhlasit s jistými pravidly a zároveň patřit do naší party."
Přestával jsem všemu rozumět a měl jsem snad milion otázek.
,,Jaká pravidla?"
Aaron se začal smát, posadil se mezi Lolu a Vivi, aby je objal okolo krku.
,,Jsme nejlepší kamarádi a vzájemně se ve všem podporujeme." dodala Lola.
,,Chápu, ale chci slyšet ta pravidla."
,,Nebuď nedočkavý. Nejprve proběhne hlasování." dal si Sinclair ruce v bok a otočil se na ostatní.
,,Nechceš to na něho hned vybalit, že ne?" ušklíbla se Viv.
,,Ty sis ho vybrala, tak to nechám na tobě, princezno." vysmál se jí Sinclair.
,,Nejdřív to hlasování." přerušila je Lola a postavila se před ně.
Jen jsem na ně zíral a čekal, co se bude dít a o jaké hlasování šlo.
,,Pojďme zahájit hlasování o členství Sama v naší partě. Pokud bude většina pro, budeš seznámen s pravidly naší party. Pokud budeš s pravidly souhlasit, proběhne začlenění. Na které se teda jako taky těším." zatleskala nadšeně Lola.
,,Kdo je tedy pro, aby se stal našim šestým členem. A dodávám, že je to jen výjimečně. Nechci, aby se do naší party nadále přidávali jiné osoby."
Stál jsem naproti nim a pozoroval, jak Viv zvedla celou paži, hned vedle ní seděl Aaron a zavrtěl hlavou.
,,Já jsem proti."
,,I já jsem proti." ušklíbl se Sinclair a zaculil se na Lola, která zvedla dlaň do vzduchu, přičemž mi poslala vzdušný polibek.
Poslední, na kom vše záleželo byla Ellie. Ta se podívala na Sinclaira, který se usmíval, jenže vzápětí mu ten úsměv ztuhl a Ellie zvedla dva prsty.
,,Ty hlasuješ pro?" zamračil se na ní Sinclair a holky se na mě vrhly, aby mě objaly.
,,A proč ne?"
,,Protože znám tvoje podmínky, budu mlčet." uklidnil se Sinclair a popošel ke mně.
,,Tak ještě ty vaše pravidla." ozval jsem se.
,,První otázka zní, jestli jsi to někdy zkusil se stejným pohlavím."
,,Jako jestli jsem něco měl s klukem? Ne. Jsem heterouš."
,,No co se dá dělat." pokrčil Aaron rameny jako by mu to snad bylo líto.
Už v ten okamžik jsem chtěl brát nohy na ramena.
,,Od jedničky do deseti, jak hodně máš rád sex?" culila se na mě Lola.
,,Tuhle odpověď si hodně rozmysli." ozvala se také Ellie, přičemž ji pár obličejů jedovatě sjelo.
Byla tu spousta jiných věcí, co jsem měl radši než sex, ale po tom varování Ellie jsem uznal, že osm bude adekvátní ohodnocení.
,,Abych byl upřímný, většina z nás jej hodnotí spíše k deseti."
,,Sinclaire, nech ho už být." okřikla ho Viv.
,,Řeknete mi někdo, už konečně, ta pravidla?"
,,Pravidlo číslo jedna je, že jsme uzavřená skupina a neexistuje, že by sis to rozdal s někým jiným než s někým z party."
ČTEŠ
Parta
RomanceBýt součástí téhle party znamenalo mnohem víc než jen přátelství. Šlo o dodržování pravidel... Dost zvrácených pravidel.