Děkuji za tolik přečtení a za všechny hvězdičky <3 ily, užijte si dnešní kapitolu mucq, ell~
George~
Sedím naproti Dreama v kavárně a jen se mu koukám do očí když srká kávu. Je nádherný. "Georgi" najednou mě něco vyrušilo z koukání. Byl to Dream. "Ehm, ano? Copak potřebuješ?" Odpověděl jsem nervózně. "Jen že se na mě už asi 5 minut koukáš." Když to dořekl tak se zasmál. Trapněji jsem se ještě necítil. "Eh? Jo promiň, zamyslel jsem se" tohle jsem nejvíc zachránil. "Oh, aha a o čem jsi přemýšlel?" Zeptal se mě Dream. "Ale o ničem, jen takové to přemýšlení. No, spíše vyplňování prázdného prostoru v mysli." Když jsem to dořekl Dream se jen zasmál. Abych nebyl pozadu tak jsem se taky zasmál.Potom co dopili
" Mám dopito a jak vidím tak ty taky" ozval se Dream. "Jo, nevšiml jsem si, promiň." Odpověděl jsem. "Vše v pohodě, zaplatím" odpověděl Dream a zavolal číšníci. Dřív než jsem se stihl rozhoupat Dream už platil. Tohle se mi nepovedlo- Dream se na mě jen usmál a chytl mě za ruku. Proč mi to děláš? Proč? "Dreame? Děje se něco?" Zeptal jsem se nervózně, byl jsem celý rudý. "Hm? Ne proč by mělo?" Odpověděl Dream a provokativně se usmál. "Ne, jen tak, že si mě chytl za ruku." Odpověděl jsem a pustil jsme se ho. "Ou, promiň, netušil jsem že ti to vadí." Odpověděl Dream a já se jen usmál. Musel jsem být rudý jako rajče. "Už bych měl jít domů Dreame" řekl jsem mu a on souhlasil. Vyšli jsme z restaurace a šli do parku. Co chystáte pane. Já chtěl domů. Řekl jsem si když jsem ťapal za dreamem.
Dream~
Beru George do parku protože s ním chci ještě chvíli být, je strašně skvělý kamarád a mám ho rád. Došli jsme do parku a já si sedl na lavičku a ukázal vedle sebe ať si tam sedne George taky, ten se ale rozběhl na houpačky. "Na houpačkách jsem už nebyl tak dlouho!" Zakřičel George a já se jen zasmál. Byl roztomilý. Jen se pohupoval na houpačce. "Dreamee, pojď se houpat semnou" zakřičel na mě George a já jen zakroutil hlavou že nejdu. "Ty srabe." Řekl George a přiběhl ke mě, vzal mě za ruku a běžel semnou na houpačky. Jsi tak roztomilý Georgi. Sedl jsem si vedle na houpačku a rozhoupal se taky.
Houpali jsme se asi tak 15 minut. " Nee, ne ne." Začal opakovat George. "Co se stalo Georgi?" Zeptal jsem se. "Měl jsem už být dávno doma. Mamka bude naštvaná." Řekl George. "A nemohl by jsi spát u mě? Že by jsi zavolal mamce?" Řekl jsem Georgovi a on se jen začal červenat. Je roztomilý."Noo, asi by to šl-" George nedořekl větu a Dream ho objal. George se zarazil.
Jak se říká. V nejlepším přestat. Hehe. Zase zítra, pokusím se vydat ještě dnes ale jaksi nestíhám. Ale! Už jsem se do toho dostala a baví mě to xd, Ell~ 491 slov
ČTEŠ
Dokud nás probuzení nerozdělí
Fanfic"George bude žít s představou že žije v reálném světě se svým přítelem a mají skvělý život, poté přijde zlomový bod. Probudí se." DNF Self harm Sny Czech Lgbtq+ swearing Death !TW! To je asi vše. Můj první příběh, snad si ho užijete a snad to půj...