Ies din acea cafenea, cam luxoasă pentru gusturile mele ,apoi încercând să uit toată această întâlnire dintre mine și Conte . Nu știam ce era cel mai prostesc lucru pe care tocmai îl făcusem ...faptul că m-am lăsat prinsă pe jumătate în plasa lui sau că începuse să mă atragă prezența lui .
În timp ce mergeam pe poteca îngustă ...mă întâlnesc cu minunatul meu frate Dantos ... stând în șaua sa și oferindu-mi în mână un plic pătat de o nuanță kaki .Pe spatele acestuia se afla semnătura familii regale ...însemnând că ,fie se afla vreo invitație la bal ,fie un mesaj important .Cert este că trebuia să fiu prezentă la palat fie că era vorba sau nu de o petrecere în cinstea unei vițe nobile .
Dantos dispare printre potecile pădurii .....iar eu îmi măresc pasul spre căbănuță pregătindu-mă pentru bal .
Observ că în ultima vreme tata își dorește cu orice preț să mă vadă la brațul unui duce sau prințișor ,astfel îmi dă tot și felul de sfaturi ..despre cum ar trebui să atrag bărbații mai mult prin simțul tactil al corpului decât verbal .
Rochia era una destul de drăguță ,având broderii atașate de marginile pliurilor rochiei .Era una albă ,având în vedere că tatălui meu nu agreea nuanța neagră sau roșie .Deși încerc să îi înțeleg pasiunea pentru tânăra logodnică Luciana mama lui Dantos ,nu mă captează interesul său față de stilul meu vestimentar .Nu sunt sigură dacă am vreun plan stabilit ,dar Contele cu siguranță mă va avea ca și obstacol în cucerirea sa. Îl iau pe Erasmus și merg spre palat .Acolo eram întâmpinată de zeci de prinți ,contese , avându-l pe tata în spatele meu ceea ce mă enerva la culme , deoarece îmi îndrepta la fiecare trei secunde spatele și umerii cu arătătorul său . Zicându-mi la ureche că se retrage pe ring alături de Luciana ,decid să îl caut pe minunatul nesuferit de Conte .Nu îl găseam pe nicăieri ,dar auzind apa curgând dintr-o cameră ..ușa fiind întredeschisă am decis să intru .Nu eram sigură dacă era el sau nu așa că mi-am îndreptat degetul inelar spre ușa băii ,deschizând ușa,ciudat era faptul că nu se afla nimeni .De regulă nu aveam voie să pășim din afara ringului atunci când eram invitați la palat ,dar ...cine îmi poate interzice ceva atunci când pericolul este un deliciu ?Nimeni ,tocmai de aceea mi-am lăsat rochia pe podea ..și am intrat în cada plină de spume ...
Îmi închid ochii ... coborându-mi mâna spre zona mea intimă ..dar când să îmi încep joculețul apare în pragul ușii o siluetă masculină ,își dă jos sacoul intrând în cadă și oprindu-mi mâna din a mai face vreo mișcare .Era chiar însuși Vladimir .
Îmi apucă maxilarul în mâna sa , sărutându-mi lobul urechii și spunându-mi :
-Crezi că te poți juca cu mine fetițo?Spune în timp ce îmi mușcă buza inferioară .
-Eu nu sunt un joc ci o strategie ...
-Ce crezi că urmează după cifra 0 ?
-Nu știu ,dar clar ești zero barat la capitolul flirt
- Jamie' nu îmi pune răbdarea la încercare ...altfel
-Altfel ce Vladimir ?O să mă forțezi să mi-o trag cu tine așa cum faci cu logodnica ta Landiana?
- Măsoară-ți cuvintele ...altfel tatăl tău va afla ce face fetița lui ...și că își împiedică orice șansă din a se mai căsători cu vreun duce ..
- Și ce propui Vladimir ?
- Dansează cu mine Jamie'
- Scuză-mă dar nu prea înțeleg ce vrei să spui .Spunând acest lucru ,ies din cadă cu pași repezi
-Doar trei minute de dans Jamie !!
- Și de ce mă rog aș dansa cu un idiot că tine ?
- Dar de ce nu ai face-o?Nu te mănânc.. încă ..
- Bine ,dar doar pentru trei minute .Spun în timp ce îmi iau o rochie din dulapul acelei încăperi .
Acesta se uita pervers asupra trupului meu în timp ce îmi îmbrăcam rochia.
Am început să dansăm , numărându-mi pașii .Când am ajuns la al zecelea pas ,m-am oprit în fața Contelui .. apropiindu-mă de el uitându-mā în ochii săi plini de o răceală .Voiam să îi spun ceva ....dar apăruse din nou ea ,făptura din umbră pe care o uram din tot sufletul meu .....l-am înjunghiat în zona inimii ....dar era totuși o forță nemaiîntâlnită de mine până atunci .Nu știam ce să fac ....simțeam că mă omor pe mine la fiecare .... tăietură pe care o aplicam .Decid să plec instant ....luând trupul Contelui ,pășesc prin ieșirea din spatele palatului .Mă îndrept cu Erasmus ce părea foarte agitat ... asemenea mie ,spre cabana în care știam că locuia bătrâna Liona ...Bat la ușă însă nimeni nu răspundea ,decid să intru înăuntrul casei ,lăsând trupul lui Vladimir într-un colț al holului .
Pășind spre ușa ce ducea spre încăperea plină cu cărți de magie și poțiuni....simt o mână cum mă trage puternic în brațele sale masive .Îmi săruta spatele în timp ce mă picura cu ceară neagră pe șira spinării .
CITEȘTI
Dama De Treflă Roșie
Mystery / ThrillerEvenimentele cărții se învârt în jurul lui Madame Jamie' So' Motew și Contele Vladimir ,acesta fiind un un păpușar ,marionetele sale fiind femeile din înalta societate ,organizând petreceri în fiecare sâmbătă și duminică la conacul său din Monac...