NARUTO SCRIPT

565 25 77
                                    

Evvet merhabalar. Dün aklıma bir script yazmam gerektiği geldi ama tam emin olamadım. Sonra Bnha sandım baktım bölüm var. Ama meğer Naruto imiş yazmam gereken script slsldöskdldkd. Neysem. Ben Naruto'nun yaş grubunda yazacağım. Her bohu onlar yaşadığı için. Neysem scripte geçelim.

Adım: Shiori Yaketsu

Yaşım: 12-13 (Akademiden bu yaşta mezun oldukları için ben öyle yazdım. Chuunin sınavına katılmayı çok isterim be)

Klan: Yaketsu (Bu benim yazdığım bir klan. Normalde anime de yok. Sizde ister kendi klanınızı tasarlayın ister zaten var olan klanlardan seçin)

Grup: Kakashi takımı (Şu Genin iken gruplar halinde oluyorlar ya öğretmenler ile. İşte o. Yani grup 4 değil 5 kişi oluyor ama yapacak birşey yok. Ne yapalım yani boşta mı kalalım aa)

Köyüm: Konohagakure (Ben Konoho'dan olurum sanırım. Tabii yine size kalmış. İstediğiniz köyden olabilir hatta yeni bir köy yazabilirsiniz)

Görünüş : Yani kendinizi tanıtın.

Fiziksel olarak. İster erkek olun ister kız. Size kalmış.

Çakra yeteneği: (Aga adı başkaydı biliyorum. Şu birkaç temel yetenek karışımlarının. Özel teknik gibi birşey oluyor ya. Ama unuttum adını. Naruto izleyeli bayağıdır oldu. Bilen varsa yazsın düzelteyim). Genede klana göre değişir. Ama kendi klanınızı yazdıysanız ona göre birşey seçin. Yani mesela Hyuga klanı özel bir gözle alaklı (İnsan bendenindeki çakra kanallarını falan görebiliyor.). Uchiha da aynı şekilde özel bir göz (Tabii Susanoo falan var). Veya Senju klanının tahtaları kontrol etme yeteneği gibi (Animeyi izleyenler anlamıştır az çok. İzlemeyenler de gitmiyordur sanırım).

Kimlik bilgileri: Kan grubum, doğum günüm, annem, babam vb. (kısaca kimlikte yer alan bilgiler. Böylece orada çok sorun yaşamazsınız
kimlikle alaklı şeylerde.)

Fiziksel özellikler: (Bir ninja güçlü olmalıdır.) Fiziksel gücüm çok yüksek. Acıya dayanıkıyım. Kırılmaz bir iradem var. Çakra kontrolüm mükemmel. Kimse bilmese de en güçlü ninjayım (Yani en güçlü ninja olduğumu ortaya çıkarsa ortalık istemediğimiz şekilde karışır. Şahsen ben bunu istemem ama size kalmış.).

Klon: Uyuyacaksa sadece uyuyacak yazın (Gece yapıyorsanız ha birde zamanı kısa yapıyorsanız. 1 yıl 10 dakika gibi.). Eğer günlük hayataına devam edecekse "Klonum benim gibi davranıyor. Kimseye klon olduğunu söylemiyor" yazabilirsiniz).

Zaman: Dr'da 1 yıl Cr'de 10 dakika vb.

Lifa App: (Orada telefon yok. Bu yüzden bir defter olabilir.). Lifa App'im bir defter. İçine yazdıklarımın sadece ben görebiliyorum. Hiç kaybolmuyor. Lifa App ils scriptimizi değiştirebiliyorum. Cr'deki zamanı görebiliyorum.

Olayar: Özel olarak yaşamak istediğiniz anıları, olayları yazabilirsiniz.

Uyanış: Uyandığımda takımla ilk günüm olacak. Evde saat sabah 06:00 gbii uyanacağım.

Aklıma bunlar geldi. Beynim durdu mu ne bilemedim. Belki gece gece yazdığım içindir kskdşskxld. Neysen istediğimiz script varsa yazın. Bende yapmaya çalışacağım;)

Sağlıcakla kalın;)

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin