Önceki bölümden; Masadan kalktı ve o ürkütücü şey bana yaklaşmaya başladı...
O an sadece hareketsiz şekilde onun bana doğru yürümesini izledim elimden başka bir şey gelmezdi...
Bana doğru yaklaştı yüzünün önündeki saçlarının arkasındaki simsiyah gözlerini ve bembeyaz tenini görebiliyordum etrafımdaki insanlara baktım ve bakar bakmaz etrafım simsiyah oldu herkes bana doğru yaklaşıyordu Jane bana gülümseyerek korkutucu bir şekilde bakıyordu "Yardım edin! Yardım edin!" diye bağırmama rağmen etrafımdaki herkes üstüme doğru yürüyordu... Etrafımda daire oluşturdular o simsiyah saçlı insan dışı varlıkta yavaş yavaş bana doğru yaklaşıyordu kendimi yere attım ve yatağımda uyandım ve derin bir nefes aldım "Rüyaymış" dediğimde karşımda o simsiyah kız vardı bana sinsice gülümsedi ve gölge şeklinde gitti.
Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim ve annemleri görünce şok geçirdim!!! Beni görmeye gelmişlerdi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım bu yaşadıklarımdan sonra onları görmek harika gelmişti. İkisinide sarıldım okuldan falan sohbet ettik ve bana bir müjdeleri olduğunu söylediler, ne olduğunu sorduğumda amcamlara bakıp birbirlerine gülümseyerek bir süre burada kalmaya karar verdiklerini söylediler.
"NE ?! SİZ CİDDİ OLAMAZSINIZ. BURADA KALMANIZA GÖZ GÖRE GÖRE İZİN VEREMEM,ACI ÇEKMENİZE İZİN VEREMEM"
"Ah Jane,biz kararımızı çoktan verdik tatlım."
Ashley söyledi demeyin dedim ve odama çıkıp okula hazırlandım saçlarımı yapıp giyindikten sonra yüzlerine bile bakmadan çıktım,fakat Bill amcamın bana o sinsi şekilde gülerkenki bakışı gözümden kaçmadı.
Evde yemek yiyemediğim için yol üzerindeki markete uğrayıp atıştırmalık alacaktım ve markete girdim... Benden başka kimse yoktu alıcaklarımı alıp kasaya doğru ilerlerken ışık gidip geliyordu. Kasaya gittim ve kasiyer göremedim tam o an arkamda bir ayak sesi hissettim ve "Sonunda!" dedim. Arkama baktığımda kasiyer değil o kız vardı yine,simsiyah upuzun saçları,beyaz upuzun elbisesi,soluk teni.... Bağırarak "Ne istiyorsun benden!" dedim ve hızlıca yaklaştı bana geri geri giderken arkamda aynı kızdan onlarca vardı korkarak çığlık atıyordum onlarda kahkaha atıyorlardı uzaktan annemle babamı gördüm onlara doğru koştum ve yüzlerinde farklı birşey farkettim. Onlarda diğerlerine benziyorlardı "Ne oldu size,hemen buradan çıkmamız lazım." dedim fakat beni pek umursadıklarını sanmıyorum,bana sadece gülümsediler ve bu gülüş hoşuma gitmedi. Arkamdaki o simsiyah kızlar yavaş yavaş bana yaklaşmaya devam ediyorlardı....