Puahahahha yeni hikaye ;)
29.06.2021
Ayh heyecanlıyım konusunu tam olarak oturtmadım kafama ama umarım güzel olur.
Diğer hikayelerimi beğenmenize acayip sevindim dmden özel olarak bunu belirtenler var ve ben bazen tepiniyorum, evde bardak çanak kırıyorum yapmayın yani xd.
Bu arada bu hikayeye diğer üyeleri çok karıştırmicam çünkü canım istemedi.
Hadi bakalım bismillah diyek
başlayak.Jungkook'tan:
Peşinden ilerlediğim adam adımlarını daracık sokağa yönlendirirken iç çektim.
Bu kaçıncı oluyordu bilmiyorum ama kafasını parayla bozmuş biri olduğuna emindim.Kimsenin olmadığı bir yerde adımlarını durdurunca arkasında olacakları bekledim.
Bana doğru çevirdiği kafasını birkaç kez sağa sola yatırıp kütürdetmişti.İbine.
Yapışmıştı yakama ve bırakmak gibi bir niyeti de yoktu.
Sürekli bu adam tarafından dayak yediğimi dışardan başka biri duysa muhtemelen yüzüme bile bakmazdı.
Gel gör ki bu dayak yeme seansı bugün bir tık daha uzun sürecekti.Lee minho: param nerde?
(Bu herif arkadaşlar :)
İnsan bir hal hatır sorar değil mi?! Nezaketten anlamayan pisliğin tekiydi işte.
Tek düşündüğü parayı. Zamanında onunla tanıştığım için lanet ettim.
Aptallığıma verin, cidden herşey daha güzel olacak sanmıştım ve bu adama güvenmiştim.Jk: param yok efendim-
Başımda dikilen bir adam yetmiyormuş gibi birde boğazımı sarmalayan büyük eller vardı.
Kurtulmaya çalışmıyordum, kesinlikle o adamdan korkmuyordum.
Fakat maddi ve fiziki anlamda benden çok daha güçlü bir adama baş kaldırma gereği de duymuyordum.Kesinlikle yenilirdim!
Lee minho: paran mı yok? Paran mı yok köpek?! Seni boşuna mı çalıştırıyoruz?!
Barda zorla çalıştırıp birde maaşımın tamamını alan adamdan ne beklenirdi ki? Artık sinirlerim bozulmuştu.
Peşimde dolanması bir yana ayak işlerini yaptırması sinirlerimi bozmuştu.Jk: artık yanınızda çalışmıyorum efendim.
Lee minho: açlıktan öleceksin.
Jk: paramı vermeyerek beni hayatta mı tutuyorsunuz?!
Elleri daha da sıkılaşınca boğazımın yanmaya başladığını ve gözlerimin kızardığını hissettim.
Ya beni öldürürdü burada, yada siktirip giderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİKOOK {ÖĞRETMEN}
General FictionBeş parasız Jeon Jungkook, parası ile dünyaları satın alabilecek olan Park Jimin'in öğretmeni olur... "Bunu bilerek yapmadım."