2. Bölüm- Simsiyah.

58 8 2
                                    

Arkadaşlar, yeni bölüm yazmayacaktım ama içimi dökmeye ihtiyacım var. Ama hiç oy yok. Aynı zamanda yorum da. Lütfen ama, rica ediyorum okuyun. Beğenirseniz de oy butonuna basın. Seviliyorsunuz.
▪□▪□▪□▪

Seni tanıdığım gün başladı hayallerim. En büyük hayallerimi o zaman kurdum. Gerçekleşmeyeceğini bile bile hemde. Biliyordum bir gün biteceğini. Bak, bitiyor. İnan bitiyor bu sefer. Benden sonra üzme kendini. Sakın üzülme. Sen üzülürsen bende üzülürüm.

En güzel anılarım seninle. Bir erkeğin ilk defa ellerini tuttum. İlk defa aşkla baktım gözlerine. İlk defa sarıldım sımsıkı. İlk defa bu kadar bağlandım birine. Şimdi ben seni nasıl unutayım söyle. Nasıl sileyim anılarımızı. Nasıl unutacagim ben senin gülüşünü, sesini, gözlerini...

Bana akıl ver Barış. Ben sen sen diye kendimi kaybettim. Her gece aklımdasın. Aşk farklı.. sevmek başka, hoşlanmak başka... Ama aşk?

Birinin sesini yemek gibi bir şey. İmkansız gibi. Aşk zor. Aşk başka. Ben seni sevmedim. Kalbim sevdi. Ama şimdi de aklım unuttu, o unutmuyor. Unutamiyor ki. Yerine sığmıyor, ismini sayıklıyor her saniye.

Sen olmayınca, hayatın anlamı kalmadı. Hiç bir şeyin tadı tuzu yok. Gülüşünü özledim, ama bitti. O gülüş, başkaları için olacak artık. Kalbin beni değil, başkasını gördüğünde sığmayacak göğüs kafesine.

Şimdi, sensizim. Şimdi, bensizsin. Şimdi, biz ölüyoruz. Şimdi, aşkımızın üzerine toprak atıyorlar. Belki bir gün tohumlanır, ama o zaman sen olmazsın, ben olmam.

Evet, sen olmazsan ben olmam. Ama şunu unutma ben olmazsam sen de olmazsın. Biz yokuz artık. Bittik. Tükendik. Artık sen varsın. İkiden bir çıkarırsan bir kalır ya hani, o doğru değil. Biz iki kişiyiz, birimiz gitti. Sen gittin ama benden de çaldın giderken. İkiden bir çıkarsa, yarım kalır Barış Gülsoy. Ben yarım kaldım...

Bak yine küstük. Hadi, gitsene yine başka kızlara. Fotoğraf atın mesela beraber. Sarılın. Benim ellerime kenetlenen ellerin o kızı sarsın. Yaparsın, yapsana. Yapmadığın şey değil. Hem söylesene nasıl bir duygu? Seni it gibi seven bir insanı seçenek yapmak nasıl bir duygu? Kullanmak nasıl?

Artık ben o kız değilim. Ben seni it gibi seven kız değilim. Ben seni unutmaya çalışan, hatta az da olsa bunu başarabilen, aşkını kalbine gömen bir kızım.

Benim romantik öküzüm şimdi yanımda değil ve başka bir kıza sarılıyor. Evet,onu seviyorum ve unutamadım. Ama unutacağım elbet. Her gün bir öncekinden daha çok özlesem de illa ki unutacağım.

Sabah şebeğim beni kaldırdı ve telefonumun nerede olduğunu sordu. Aradım.

Çalıyor

Çalıyor

Çalıyor

"Alo?" Bu kalın ses tanıdık bir gamzelinin sesiydi.

"Telefonumun sende ne işi var, gamzeli?"
Oha, ben gamzeli mi dedim ona? Şimdi sıçtım.

"Beni düşünürken 'gamzeli çocuk' diye mi söyleniyorsun yoksa sakar kız?" Evet, şuan kesinlikle sırıtıyordu. Belediye çukuru gibi olan gamzeleri 'ben buradayım' diye bağırıyordur şimdi. Neyse, konumuz bu muhteşem gamzeler değil.

"Telefonumun sende ne işi var ukala?"

"Dün yere düşürmüşsün, sakar. Bende aldım. Gel de veriyim şunu. Durmadan çalıyor, bir uyutmadı."

"Adresi mesaj at." Cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Mesaj, Arda'nın telefonuna geldi ve şebeğime olanları anlatıp bir taksi çağırdım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE SEN ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin