Author's Note💋💋

1K 55 9
                                    

နောက်ဆုံးတော့ First Fiction ဖြစ်တဲ့ Rainy Love လေးပြီးဆုံးသွားပါပြီ..ဖတ်ခဲ့ပေးကြတဲ့ တစ်ယောက်ချင်းစီကိုလည်း ရင်ထဲကနေ လှိုက်လှိုက်လှဲလှဲကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်...ဒီလိုမျိုး... အဆုံးရှိတဲ့ fic တစ်ခုကို ပထမဆုံးရေးဖူးတာပါ...အမြဲတမ်းရေးပြီးရင်... မကောင်းဘူးဆိုပြီး....ဆက်မရေးတော့ပဲ ဖျက်ပြစ်လိုက်တာတွေ အရှေ့မှာ အများကြီးရှိခဲ့ပါတယ်...ဒီလို ပြီးဆုံးတဲ့အထိ ဖတ်ပေးတဲ့အတွက်လည်း..နောက်ထပ် တစ်ခေါက် အများကြီးထပ်ပြီး ကျေးဇူးတင်ချင်ပါတယ်....🖤(My viwers)

တကူးတက နဲ့ comment တွေဝင်ရေးပေးတဲ့ Baby လေးတွေကို လည်းကျေးဇူးတင်ပါတယ်....အများကြီးလည်းချစ်ပါတယ်🤘🤘...First Fic ဖြစ်တဲ့အတွက်...ဖတ်နေရင်း...မဖြစ်နိုင်တဲ့ ကိစ္စ တွေ...ယုတ်တိ မရှိတာတွေပါသွားခဲ့လို့ စိတ်အနှောင့်အယှက် ဖြစ်သွားရတယ် ဆိုရင်လည်း...အနူးအညွတ်တောင်းပန်ပါတယ်....

ဒီ fiction နဲ့ ပတ်သတ်ပြီး...အမှတ်တရတွေလည်းအများဖြစ်ခဲ့ပါတယ်...ရေးနေရင်းနဲ့ unpublish ချင်လာတာတွေ...ကိုယ့် ဟာကိုယ် ပြန်ဖတ်ပြီး....စိတ်မကျေနပ်တာတွေ ဘာတွေ...ဒါပေမဲ့ Baby လေးတို့ရဲ့ comment လေးတွေ...vote လေးတွေကြောင့်ပဲ...ဆက်ရေးနိုင်ခဲ့ပါတယ်....(Love U)

လောလောဆယ်တော့ QUARTET ကိုရေးနေပါတယ်...QUARTET လေး...နည်းနည်း..အခြေကျပြီဆိုတာနဲ့ နောက် ထပ် Jungkook fan fic လေးတစ်ပုဒ်ကို Rainy Love နဲ့ နည်းနည်း အသွင်ကွဲတဲ့ ဘက်ကနေ ရေးသွားဖို့ရှိပါတယ်...❤စောင့်ကြည့်ပေးကြပါဦး...😽😽

Rainy Love ရဲ့...Ending လေးကိုလည်းသဘောကျလိမ့်မယ် လို့မျှော်လင့်ပါတယ်....
နောက် အရေးအသားတွေ ပိုကောင်းအောင်လည်း ကြိုးစားပါ့မယ်...

Everyone...Thank U...I Love U...💋

Wint Tae Hlaing..💋
Azura..💋

Thank U Very Much

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Thank U Very Much...❗❗

က္ဆုံးေတာ့ First Fiction ျဖစ္တဲ့ Rainy Love ေလးၿပီးဆုံးသြားပါၿပီ..ဖတ္ခဲ့ေပးၾကတဲ့ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကိုလည္း ရင္ထဲကေန လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲကို ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္...ဒီလိုမ်ိဳး... အဆုံး႐ွိတဲ့ fic တစ္ခုကို ပထမဆုံးေရးဖူးတာပါ...အၿမဲတမ္းေရးၿပီးရင္... မေကာင္းဘူးဆိုၿပီး....ဆက္မေရးေတာ့ပဲ ဖ်က္ျပစ္လိုက္တာေတြ အေ႐ွ႕မွာ အမ်ားႀကီး႐ွိခဲ့ပါတယ္...ဒီလို ၿပီးဆုံးတဲ့အထိ ဖတ္ေပးတဲ့အတြက္လည္း..ေနာက္ထပ္ တစ္ေခါက္ အမ်ားႀကီးထပ္ၿပီး ေက်းဇူးတင္ခ်င္ပါတယ္....🖤(My viwers)

တကူးတက နဲ႔ comment ေတြဝင္ေရးေပးတဲ့ Baby ေလးေတြကို လည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္....အမ်ားႀကီးလည္းခ်စ္ပါတယ္🤘🤘...First Fic ျဖစ္တဲ့အတြက္...ဖတ္ေနရင္း...မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥ ေတြ...ယုတ္တိ မ႐ွိတာေတြပါသြားခဲ့လို႔ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္သြားရတယ္ ဆိုရင္လည္း...အႏူးအၫြတ္ေတာင္းပန္ပါတယ္....

ဒီ fiction နဲ႔ ပတ္သတ္ၿပီး...အမွတ္တရေတြလည္းအမ်ားျဖစ္ခဲ့ပါတယ္...ေရးေနရင္းနဲ႔ unpublish ခ်င္လာတာေတြ...ကိုယ့္ ဟာကိုယ္ ျပန္ဖတ္ၿပီး....စိတ္မေက်နပ္တာေတြ ဘာေတြ...ဒါေပမဲ့ Baby ေလးတို႔ရဲ႕ comment ေလးေတြ...vote ေလးေတြေၾကာင့္ပဲ...ဆက္ေရးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္....(Love U)

ေလာေလာဆယ္ေတာ့ QUARTET ကိုေရးေနပါတယ္...QUARTET ေလး...နည္းနည္း..အေျခက်ၿပီဆိုတာနဲ႔ ေနာက္ ထပ္ Jungkook fan fic ေလးတစ္ပုဒ္ကို Rainy Love နဲ႔ နည္းနည္း အသြင္ကြဲတဲ့ ဘက္ကေန ေရးသြားဖို႔႐ွိပါတယ္...❤ေစာင့္ၾကည့္ေပးၾကပါဦး...😽😽

Rainy Love ရဲ႕...Ending ေလးကိုလည္းသေဘာက်လိမ့္မယ္ လို႔ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္....
ေနာက္ အေရးအသားေတြ ပိုေကာင္းေအာင္လည္း ႀကိဳးစားပါ့မယ္...

Everyone...Thank U...I Love U...💋

Wint Tae Hlaing..💋
Azura..💋

Thank U Very Much

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Thank U Very Much...❗❗

RAINY LOVE✔✔ [Completed]Where stories live. Discover now