❇ Dişi Aslan

1.5K 75 385
                                    

.

lumos.

merhaba.

yine ben, yine devasa bir bölüm..

13.000 kelime dolaylarında tuttu, umarım sizi sıkmaz, parçalara ayırıyorum, soluklanarak okumanız daha iyi olacaktır.

görüş ve yorum beklediğimi söylememe gerek yok sanırım ama oy da vermeyi unutmazsanız çok mutlu olurum. oy almayınca ve bir bölümün de genel okunması 200-300 olunca yirmi kişinin bir bölümü on kez okuduğunu falan düşünüyorum :'| biraz sayımızı bilmek istiyorum, oy verirseniz bunu sadece ben görüyor olacağım, o yüzden bu konuda çekinceniz varsa olmasın lütfen.

bu bölümün ithafı @meteorlaryagmuru 'na gidiyor.

iyi okumalar.

ve gitmeden önce-

[Uyarı: Bölümde +17 olabilecek kısa bir yer var. Hikayenin gidişatını engelleyecek- anlamanızı zorlaştıracak bir yer değil, istemeyenler orayı atlayabilir. O nedenle uyarı niteliğinde o kısmın başına ve sonuna ☠☠☠ işareti koyacağım. ayrıca o kısımlara konulmuş iki tane öpüşme gif'i var, oraları yavaşça atlayanlar bir anda şok yaşamasın sakın, uyarmadı demeyin. bilginize.]

Nox.

.
...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

birinci kısım

.

"Draco Malfoy'un o kendini beğenmiş asaletini yerle bir edeceksin." dedi Ginny aynada göz kırparak. "Seni gördüğünde yüzünün alacağı ifadeyi çok merak ediyorum. Kalıbımı basarım, sana daha önceden atlamadığı için büyük bir aptal olduğunu düşünecek."

Hermione kızarırken gözleri büyüdü. "Ginny!" diye azarladı yüksek sesle. "O nasıl bir üslup öyle!"

"Ne-" dedi kız gülerek, bir diğer aynada elbisesinin eteklerini çekiştiriyordu. "Yalan mı söylüyorum? Ne kadar çekici bir hatunu götürdüğünün farkına varacak, bu gece çocuğun sınırlarını zorlayacaksın Hermione, inan bana."

"Ginny sen-"

"Şöyle sana bakarken zorlukla yutkunduğunu hiç mi görmek istemiyorsun? Üzerine atlamamak için kendisini çok zor tutuyormuş gibi durmasını, seni süzerken ecel terleri dökmesini falan?"

MudPureBlood | Draco Malfoy & Hermione GrangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin