26. Bölüm

53 11 1
                                    

Çok bekletmeden geleyim dedim :))))

YKS sınavına giren okurkuşlarıma da geçmiş olsun umarım istediğiniz yerlere gelirsiniz :)))

Sınav zordu diyorlar ama siz çokta takmayın anı yaşayın gitsin :))
Hayat çok kısa üzülmek için fazla zaman tüketmeyelim

Hadi bölüme buyrun o zaman

Meriç'den devam ;

Bir melekle  sevgili olduğumu unutmuş gibi saatlerce süzdüm onu. Allah'ım sen ne güzel yaratıyorsun..

Yanıma küçük adımlarla yaklaşıp kafasını kaldırdı. Hafif tebessüm edip eliyle elbisesini düzeltti.
Gözleri parlıyordu gülerken. Beni de böyle sevsin hep..

"Nasıl olmuşum"

Küçük kelimelerle sorduğu soru dalıp gittiğim güzelliğinden kaldırmaya yetmedi ve tekrar etti

"Hey nasıl olmuşum diyorum " eliyle omzuma dokunup tekrar gülümsedi

Yavaş yavaş kendime gelerek kekelediğim cümleler arasında
"Ç-çoookkkk!! Ih şey yani çok güzel olmuşsun " dedim.

"Gerçekten mi?" diye kaldırdı kaşlarını üzerine bir göz gezdirdi. Nasıl bu kadar güzel olduğunun farkında değildi anlam veremiyordum. Kalbim nasıl daha fazla atabiliyordu. Adrenalin hormonum  kanıma oranla daha hızlı yayılıyordu vücudumda. Seni görünce nasıl tekrar diriliyordum, bu nefret edecek kadar sıkıldığım dünyadan. Ben her gün biraz daha fazla ıslanıyordum bu aşk yağmuru denen fırtınada.

Ali'nin seslenmesiyle  girdiğim masal diyarından çıktım. Arkamı dönüp baktığımda Ali'nin Mira ile didişmesine gülmeden edemedim.

Mira;
"Hayır Ali saçmalama  o kadar da olmaz yani "

Ali;
" Üzerimde damatlık altımda limuzin var. Bir günlüğüne görgüsüz zengin gecesi yaşıycam yaptığın şeye bak Sultânım"

Mira gülüp eliyle başını tutup ;
" Ya ne demek konvoyn yapalım o kadar olur mu "

Ali ;
"Çok abartılı değil mi "

Mira;
"Görende evleniyoruz sanıcak"

Ali gülümseyip evlenince yapacakları şeyleri aklına getirince bize ufaktan kalkmak düştü

"Alii " dedim ona doğru bakarak

"Efendim bacanak "

Elvin Ali'nin bacanak demesiyle gülümseyip bozarırken bende dudaklarımı bastırıp
" Ya bacanak geç kalıyoruz çıkalım hadi ama sessiz olanından "
Dedim göz kırpıp. Ali gülümseyip Mira ve Serçe ile limuzine bindi. Bende prensesimi alıp arabaya.

...

Elvin'den devam;

Yol boyu balo hakkında konuşurken Meriç sürekli iltifat edip beni utandırıyordu. Hatta bir ara burdan çıkışta nikah dairesine gitmekten bahsetti. Neymiş elbiselerimiz de hazırmış.
Hey Allahım heyy!!

Sonunda vardık mekana. Baya güzel dekore edilmiş bir mekandı tam filmlerdeki gibiydi.

Arabadan inip Meriç'in koluna girdim ve yavaştan mekana giriş yaptık. Buraya iki sene öncesinde de gelmiştik yine burda düzenlenmişti tıp balosu.

Mekana girer girmez gözler ikimizin üzerindeydi. Kimisi hayranlıkla bakıyor kimisi şaşkınlıkla. Sanırım bu balodan sonra hastahane de Meriç ve benim hakkımdaki dönen dedikodular artıcaktı.
Gülümseyip etrafa baktım

İMKAN-SIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin