b e v e z e t ő

4.9K 111 0
                                    

  Aurora 

"Daniel, amint tudlak meglátogatlak, de egyenlőre nem megy. Sok a munkám, és ráadásul jövőhéten be kell mennem  az egyetemre az utolsó vizsgára." Sóhajtottam, mire egy hümmögést kaptam válaszul. 

"két hét múlva Angliába lesz verseny. Ott találkozunk és semmi kifogást nem fogadok el." Tette hozzá az Ausztrál pilóta. Beleegyeztem, majd pár mondat után leraktuk a telefont. Daniel és én egy  éve ismerkedtünk meg egy buliban, Ausztráliában, Sydney-ben. Véletlenül leöntött pohara tartalmával, majd hozzátette, hogy a szép virágokat gondozni kell, nehogy elhervadjanak. Az óta az ominózus este óta nagyon jó barátokká váltunk. Sőt, merem mondani, hogy a legjobbakká. Viszont a munkája miatt keveset találkozunk, de annál többet telefonálunk. Az éven új csapathoz szerződtetett, és még nem tudtam ellátogatni egy versenyére sem, pedig jócskán Júliust írunk lassan. Restellem, de nekem is megkell élnem és mivel most egyre több megbízást kapok így nehezebb beosztani az időm. 

A nevem Aurora Lee huszonegy éves vagyok, és Angliában, Glastonbury-ban élek két éve. Egyenesen Bostonból költöztem ide, miután elvesztettem édesanyám. Apámmal már gyerekkoromban sem volt jó viszonyom ami a baleset után sem javult, így szerettem volna távol lenni tőle. Először Sydney-ben éltem fél évet, ekkor ismerkedtem meg azzal a dilinyós sráccal, Daniel-el. Azután költöztem ide. Jelenleg, a Bristoli egyetem tanulója vagyok Kereskedelem és Marketing  szakon amit levelezői képzésen végzek. Emelett egy saját kávézó nyitásán dolgozom, amit az örökségemből szeretnék megvalósítani. Édesanyámmal sokat álmodoztunk róla, hogy egyszer nyitunk egy saját kis kávézót, amit mindenki magáénak érezhet. Így mivel ő már nincs egyedül szeretném ezt véghez vinni az ő emlékére. 

§§§§

Daniel-el való telefonálásunk után, Hétfőn egyből nekiültem repülőjegyet keresni Ausztriába hiszen  a jövő hétvégén tudtommal ott folytatódik a verseny sorozat. Szeretném meglepni kicsit így arra jutottam, hogy a vizsgám után szerdán már repülőre is ülök. Mivel most vasárnap van, így szerettem volna követni a versenyt de tanulnom is kellett azért inkább csak háttérzajként funkcionált a sportcsatorna, legnagyobb figyelmem a közkazdaságtan foglalta le..

 Mivel most vasárnap van, így szerettem volna követni a versenyt de tanulnom is kellett azért inkább csak háttérzajként funkcionált a sportcsatorna, legnagyobb figyelmem a közkazdaságtan foglalta le

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

2,308 likes 

ror.lee: Wednesday. I'm waiting for you.

Comments have been disabled. 

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora