Merhaba Gökkuşağı Bekçileri, uzun zamandır yoktum. Ama bomba bir bölüm ile geldimmm.
Ve işte 4.bölüm ile karşınızdayımmm.
Otelde olduğum için bölümler yavaş gelmeye başladı. çünkü otelde internet yok ve bilgisayarı otele getirmem de biraz zor olmuştu...
Ama bundan sonra internet bulduğum anda tekrardan bölüm atmaya devam edeceğim...
GÜZEL OKUMALAR...
BÖLÜM ŞARKILARI. 🔥
Chase Atlantic: Right Here.🔥
Chase Atlantic: 23🔥
Melek Mosso: Gel desem de gelme. 🔥
The Weeknd: Save Your Tears. 🔥
Kafa karışıklığı ve korku... Bu duygular o gece bana uyku uyutmadılar. Gözlerimi kapatıp uykuya daldığımda sabah ezanı kulaklarıma dolmuştu. Ezanın huzur verici sesi sayesinde uykuya kucak açabilmiştim.
Gözlerimi kapatıp uykuya geçtiğimde, gözlerimin önünden Ateşin yüzü eksik olmuyordu. Kokusu burnuma doluyor tüylerim şahlanıyordu... Bir yandan da Berkeri düşünüyordum. Onun hiç kokusunu duymuş muydum mesela? Hiç onunla sohbet bile etmemiştim gerçi. Yan yana bile gelmemiştik hiç aslında...
Acaba varlığımdan haberi var mıydı ki? Acaba ona aşık bir kalbim olduğunu biliyor muydu ki
Peki ona hiç söz vermiş miydim? Ben söyleyeyim: Hayır!
Ama Ateş Barut için en büyük yemini imzalamıştım. Seçim hakkım vardı, ona yardım etmeye bilirdim Ama bu hassas ve güçlü kalbim ona yardım etmek için yanıp tutuştu.
'Dünya hassas kalpler için cehennemdir Alev... '
Berkerin de bence hassas bir kalbi vardır. Her eğlenceli insanın altında bir depresyon insanı yatar nede olsa... Onlar kendilerini güldüremedikleri için, başkalarını güldürerek mutlu olmaya çalışırlar...
Ama günün sonunda namınız sadece 'palyaço' olarak kalır... İnsanları güldüren 'Mutsuz Palyaço' olursunuz sadece...
Daha yolun çok başındayım... Aslında Berker'e aşık değilim sanırım... Bilemiyorum... Onu her gördüğümde kalbim uçurumdan atlayacak ama ölmeyecek olan bir insan gibi atmıyor çoğu zaman. Yada nefes alış- verişlerim ciğerlerimi patlatacak yada yok edecek kadar hızlı olmuyor... Belki de sadece bir gençlik merakıdır. Şu sıralar kimsenin piskolojisi iyi değil. En çok da son sınıfların...
Ah bir de sınavlar var... Üniversite için en yüksek puanı getirmelisin, hem kendin için hem de ailene başka aileleler 'Çocuğun kaç puan aldı' Diye sorduklarında ailen gösüsünü kabarta kabarta iyi bir puan aldığını söyleye bilsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPÇATAN
Ficção AdolescenteHerkes zamanında çöpçatan olmuştur demi? 🔥🔥 Arkadan gelen sesle kaşlarımı çatıp sesin olduğu yöne ilerlemeye başladım. İçeride benden başka birinin olduğunu düşünmüyorum. Ateş ve Bensu da gitmişlerdi ve hatta üzerime kilitlemişti. Arka tarafa doğ...