<alışveyiş>

680 58 184
                                    

"Annem parayı göndermiş!" Taehyung sevinçten koltukta zıplıyordu, çişuda koltuğa çıkıp zıplamaya başladı.

"Napıyosunuz inin aşağı yoksa yeni koltuga para vermek zorunda kalkacağız." Diyip gülümsedi jungkook.

"Çooofk eğlençeyi şende zıppa çonşuk"

"Yok şimdi koltuğu kırar, yeni masrafa gerek yok." Diyip gülerek koltuktan indi Taehyung ve jisooyu da kucaklayarak koltuğa oturttu.

"Yarın alışverişe gideriz." Dedi Taehyung Jungkooka.

"Aynen, evde hiçbir şey yok am- yani taehyung." Jungkook küfürlü konuşmamaya dikkat etmeye çalışıyordu. Sonuçta o küçük bir bebikti. ^^

"Beyn aytık şizinle mi kalıçam?"

"İstemiyor musun?" Diye sordu taehyung.

"Aşlında şevdim şizi..şizde beyni işteyşeniz kalıyım." Konuşurken bir yandan da parmaklarıyla oynuyordu çişu.

"Ben kalman tarafındayım." Dedi jungkook.

"Bende seni hiçbir yere göndermem." Dedi Taehyung.

Çişu duyduklarıyla gülümsedi, kırmızı yanakları elma şekerine benziyordu.

"Ufyku vaktim geydi, şiz ne şaman yatıçakşınış?"

"Bizim daha uykumuz yok sen istediğin odaya git ve uyu bizde yatarız." Dedi jungkook.

"İyi geçeleey tamtlı rüyalay" dedi çişu, koltuktan zıplayarak inip bir odaya doğru gitti.

"Kıyafet almalıyız."

"Ne diyorsun taehyung? Ne kıyafeti?"

"Çişuya diyorum. Yedek kıyafeti yok yarın bankadan parayı çekerim ben. Neyse birde senin iş bulman gerek."

"Hah! Neden ben? Sende çalış."

"Ikimizde aynı anda çalışırsak jisooya kim bakacak?" Tek kasını kaldırdı taehyung.

"Ben bakarı-"

"Banane, ben çaldım onu."

"Bebek gibisin, çok mızmızlanıyosun. Neyse zaten paraya ihtiyacımız var, ama iş yok."

"Ben buldum, bizim üniversitenin bir sokak aşağısında giyim mağazasında eleman arıyorlarmış. Aylık 2.800 won veriyorlar, bence yeterince iyi."

"Cidden şerefsizsin. Kendine iş bakmıyorsun ama iş bana gelince şıp diye herşeyi ayarlamışsın."

Taehyung piç smile attı jungkooka.

"Yarın erken kalkmamız gerek, erken uyu. Alışverişe erken gidicez sonra sen işe gidiceksin."

"Hangi saatler arası çalışıcam?"

"Ne biliyim ben?"

"Her şeyi biliyorsun bir bunu bilmiyosun."

"Aynen neyse ben yatıyorum iyi geceler." Diyip oturduğu yerden kalkıp kollarını esneterek odasına doğru ilerledi Taehyung.

Odasına girince içeride pembe çocuk lambası yandığını gördü, ama Taehyungun böyle bir lambası yoktu. Bu çişunundu.

Taehyung Jisoonun uyuduğunu düşündüğü için gece lambasını kapatacaktı ki jisoo'nun bağırmasıyla olduğu yerde kaldı.

"Lüffen kapaftma koykuyofyum."

"Bilmiyodum, bir daha asla kapatmam. Şimdi uyumaya devam et jisoo." Odadan çıkacaktı ki jisoo onu durdurdu.

"Buyda yanıfmda yatşan oymaş mı?"

"Yanında yatmamı mı istiyosun?" Kasları yukarı kalkmıştı taehyung'un, şaşkınlıkla.

"Eveft"

Taehyung miniğe gülümseyip yatağına uzandı, jisooyu kolları arasına alarak sarıldı. Jisoonun saçlarının mis kokusu, Taehyungun burnundan soluduğu hava ile ciğerlerine gidiyordu.

Aslinda istese bu kadar erken saatte asla uyuyamazdı Taehyung. Ama gözlerini açamıyordu, bir kaç dakika sonra ise uykuya dalmıştı.

Sabah uyandığında yatağında zıplayan çişuyu gördü, bir şeyler diyordu.

"Kaykşana teçyon, hafdi uyaan"

"Haağ.." kollarını gererek esnedi Taehyung. "Sanada günaydın çişu."

"Günaydıfn" yatakta zıplamayı bırakmış ve yere inmişti jisoo.

"Napıçaş şimdi?"

"Kahvaltı"

"Efvde hiç bişef yofk"

"Evde yapacağımızı kim dedi? Hadi gifip jungkooku kaldıralım sonra dışarıya çıkarız."

"Befn üştümü deyiştiyçem, şenin tişöytünle gifmem."

"Ne varmış benim tişörtümde?"

"Koçamaan"

Jisooyu boydan süzdüm zaten minik bir şeydi, 2 saniyemi almadı ve dedigi gibi tisortum ona kocaman gelmişti. Gülmemek için dudaklarımı ısırdım.

"Tamam, bende o sırada Jungkooku uyandırırım."

~~~

"Hadi lan kalk."

"10 saat daha lütfen~"

"Lan ne 10 saati, hadi dakika desen neyse de. Kalk çişu kayboldu!"

"Ne! Nasıl kaybettin lan?! Aha simdi sıçtın polise giderse b*ku yedin!"

Jungkook sonunda uyanmıştı. Taehyung jungkooka kaslarini çatmış,  gozlerini kısmış iken iceriye jisoo girdi.

"Gifmiyo muyuş?"




Bugun aktif olamadim üzgünüm bitanecik bebikimede sözüm vardı iki bölüm aticam diye ama eve geldigimde saat 8 di

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bugun aktif olamadim üzgünüm bitanecik bebikimede sözüm vardı iki bölüm aticam diye ama eve geldigimde saat 8 di. Bende bıcı bıcı yaptim, ve benim bıcı bıcı yapmam baya uzun sürüyo yeni geldim 🥺😿💘🐢🍭 özür dilerim bebikim

Gözlerim Gözlerinde | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin