(Medya:Robin ve Ava)
Gloria:Bende yiyebilir miyim?
Aidan:Tamam gel
___________________________________________İkimizde jelibonları yerken birden ayak sesleri geldi ve bizde etrafı çok dağıtmıştık kaçsak bile orda birilerinin olduğu anlaşılırdı ve kamera kayıtlarından bulurlardı,ikimizi yakmaktansa...
Gloria:Aidan git çabuk
Aidan:N-ne hayır seni bur-
Derken kapı açılma sesi geldi ve bende Aidan'ı masanın altına ittim.Sonra yetimhane hizmetçisi Emma geldi.
Emma:Ne yapıyorsun sen burda!?Şimdi yatağında uyuyor olman lazımdı!Bu yaptığın affedilemez!
Aidan'a baktığımda sen bittin bakışları atıyordu.Sonra Emma beni soğuk ve kirli bodruma getirdi ve sabaha kadar orda kaldım.
Sabah olduğunda direk odama çıktım ve orda sadece Ava vardı.
Ava:Sonunda çıktın burda tek başıma çok sıkıldım.
Gloria:Diğerleri nerde?
Ava:Matematik dersindeler.Bende çok sıkıldığım için midem bulanıyo dedim,buraya geldim,peki ya sen nerdeydin sabahtan beri yoktun?
Gloria:Bodruma kilitlediler.
Ava:Ayayay orası çok kötüdür bende 3 kere girmiştim,ordaki ölü fareyi gördün mü?
Gloria:Evet?
Ava:Onun adı Ebubekirsıddık.
Gloria:Dkskdlsm
Ava:Sklmns
Biz böyle konuşurken erkekler geldi.
Robin:Aaa hoşgeldin Aidan anlattı geçmiş olsun.
Gloria:Sağol
Aidan:Bi gelsene
Koridaora gittik.
Aidan:Ben çok teşekkür ederim benim için kendini tehlikeye attın daha önce kimse bana böyle davranmamıştı.
Gloria:Rica ederim.
Aidan:Biliyomusun iyi ki gelmişsin.
Gloria:Teşekkürler
O an gelen cesaretle Aidan'ı öptüm.
Gloria:A-a şey ben
O sadece bana bakarak gülümsedi ve bende ona gülümsedim
*mike ve elevenin ilk öpüştüğü sahne gibi*
Sonra odamıza gittik.Otuturken Ava birşey dedi
Ava:Aaa Gloria bak senin bacağı da bir karaltı var!
Robin:Doğum lekesi o şapşal;)
Ava dışında herkes gül eye başladı.
Ava:A-a evet öyleymiş...
2013 çocuklar 10-11 yaşında
Gloria anlatım
Yetimhane müdürümüz bayan Sophia geldi veSophia:Gloria tatlım bir çift geldi ve söylediklerine göre seni evlatlık edin-
Gloria:Hayır
Sophia:Ama görmeden karar verme belki çok seviceksin?
Gloria:İnanın bana karşıma kraliçe Elizabeth'i çıkarsanız istemem.
Sophia:Olsun sen yinede bir gör
Gloria anlatım
Bir odaya geldik ve karşımda kızıl saçlı bir kadın ve yanında hafif beyaz saçlı bir çift vardı
Bu yüzler bana çok tanıdık geliyordu ama hatırlayamıyordum.Olivia:Merhaba tatlım ben Olivia,Olivia White.
Hector:Bende Hector White.
Gloria:Bende Gloria Parker,ve tanıştığımada hiç memnun olmadım.
Olivia:Hahaha şakcı çocuk.
Gloria:Şaka yaptığımı kim söyledi?
Hector:Bak Gloria eyer bizimle kalırsan kendine ait bir odan olur oyuncakların hatta kendine ait bir telefonun olur.
Gloria:1. Olarak ben odamdan ve arkadaşlarımdan memnunum 2. Olarak ben oyuncak oynamam 3. Olarakda telefonsuz da yaşayabilirim!Şimdi beni rahat bırakın!
Dedikten sonra tam gidicekken merakıma yenik düşüp onları dinlemeye başladım.
Sophia:Tamam Hector bey bu işi zorla halledicez.
Neyi zorla hallediceklerdi?
Bunu duyduğum gibi hemen Aidan'ın yanına koştum.Aidan:Hey noldu?
Gloria:Çok önemli şeyler oldu oturda anlatıyım.
Herşeyi anlattım.
Aidan:Neyi zorla halladeiceklerdi ki?
Gloria:Bilsem söylerim.
Aidan:Beni bırakmadığın için sağol.
Gloria:Bir söz verelim mi?
Aidan:Ne sözü?
Serçe parmaklarımızı doladım ve.
Gloria:Birbirimizi hiç bırakmıyocağımıza dair söz verelim.
Aidan:Tamam söz:)
Gloria:Söz:)
Yazar anlatımı
Saat gece 03:00 olur ve içeriye iki takım elbiseli adam girer.Biri dışarıyı kontrol eder,diyeride küçük kızı alır.Aşağıya indiklerinde siyah bir arabaya atlarlar ve bir hastaneye gelirler.Kızı yavaşça bir yatağa bağlarlar ve elekrik ayarını yaparlar,o sırada küçük kız yavaşça gözlerini açar.
Gloria:Noluyo?Nerdeyim ben?
Olivia:Merak etme tatlım,herşey biticek.
Gloria:N-noluyo napıcaksınız?!
Hector:Başlayın.
Yazar anlatımı devam
Doktor küçük kızın ağzına bir çubuk yerleştirdi ve elektrik seviyesini en yüksek volta çıkardı.Küçük kızın bağırışları tüm odayı kaplarken onun yeni anne ve babası bunu keyifle izliyordu.Kız tamamen bilincini kaybedince kızı normal bir odaya aldılar ve ayılmasını beklediler.
1-2 saat sonra kız uyanır...
Helooo✨Akşama atarım bi bölüm daha😌
Oylayıp yorum yapmayı unutmayın❤️🔥
Hadi by🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapalı Kutu
Misteri / ThrillerAilesinin işlerinden haberi olmayan bir kız, Kızı öldürmesi için kiralanan bir seri katil, Ama ikiside olacaklardan haberdar değildi...