Kapitola druhá

286 18 0
                                    

Hned jsem za Ariel přiběhla . ,, Promiň já ...'' chtěla jsem se ji omluvit . Je pravda že to z poloviny moje chyba nebyla . Ona měla aspoň pozorovat hru a né si pozorovat nehty . To se ji snad zlomil nehet nebo co ? Nesnáším takovýhle fifleny nebo-li holky co si říkají '' královný školy'' . Další důvod proč se s holkam nebavím . A '' královen '' tady je opravdu moc . ,, Tak tohle si opravdu přehnala Walker ! Krávo ! Co po mě házíš míč ! Co si ..'' ani to nestačila doříct a já se rozesmála . Kdybyste slyšeli jak to řekla '' Co po mě házíš míš ! '' . Fajn už mě bolí břicho . Ucítím jak mě někdo chytne za ruku . Otočím se a uvidím Justina jak taky zadržuje smích. ,, OMG to snad nezakreji ani make - upem . Já se snad rozbrečím ...'' začala si Ariel mavat před očima aby zahnala slzy . Její '' kamárádky'' za ní přiběhnou a jdou s ní někam pryč . Justin a kluci mi nastaví ruku abych si s nimi plácla což jsem taky udělala.

Seděla jsem ve své lavici a koukala do mobilu . Jelikož je za chvíli biologie tak se mám fakt na co těšit. Kluci ji se mnou bohužel nemají takže sedím v lavici sama jinak bych seděla s Jussem . Možná si říkáte že to s Jussem není kamarádství ale chováme se k sobě jako pár . Není to pravda . Nám prostě na sobě hodně záleží . Nepotřebuju žádného kluka ne potom co ... To je fuk. Náš vztah s Jussem mi jako kamarádství stačí a jsem za to ráda. Někdy nevím ani co bych bez něj dělala. Z mého přemýšlení mě vytrhne až přisednutí k mé lavici . Sophia . To snad ne . ,, Co tu ...'' nestačím to doříct protože začne na mě písklavě řvát. ,, Co si jako myslíš že si udělala ! Uhodila si mi kamarádku a veřmi že si za to zaplatíš ! '' ukázala na mě prstem asi chtěla pokračovat ale chraplavý hlas ji zastavil. ,, Hej ! odpal tady sedím já . '' řekl ji v klidu Harry . Harry je úplně odlišný v naší partě. Není ve školním basketbalovém teamu ani ve fotbalovém ani není tak bohaty ( což je u těch '' školních královen '' důležitý ) ale za to je Harry totálně sexy. Miluje knížky a hudbu . Já a Harry máme hudební vkus skoro stejný . Já sem sistě na takový dance pop a Harry zas na pomalejší ale skvěle si s ním popovídáte a věřte mi že rozezměje každého . Jelikož já se směju skoro všemu ( čehož jste si asi mohli všimnout ) .

Sophie na něj zaskočeně podívala a odešla . Nezapomněla vrtět zadkem v těch šatech od Gucciho . ,, Myslela sem si že jsi na čtenářku .'' udivila jsem se . Harry je totiž prezident našeho čtenářského kroušku. Divíte se ? Já sem se taky divila když jsem zjistila že má v hlavě celou encyklopedii . ,, Zrušili to . Green nepřišel . '' odpověděl smutně . ,, Cože ! On měl přijít John Green ? ! '' tak trohu jsem zvýšila hlas . Miluju spisovatele Johna Greena. ,, Jop ale vím že ho miluješ , takže bych ti podpis sehnal '' usmál se na mě . ,, Děkuju '' úsměv sem mu oplatila.

Po skončení biologie jsme konečně mohli jít na oběd ! Nevaří tu nejhůř. I když bych se někdy poblila z toho jídla. Vzala jsem si svůj tác a kuchař mi nandala jídlo . Vzala sem si to a všimla si slizkýho pohledu kuchaře. Sedla jsem si k Justinovi,Niallovi, Ryanovi a Armanimu. ,, Ahoj tak co matika ? '' zeptala sem se jich . ,, Ale jo celkem v pohodě '' odpověděl sklesle Juss. ,, Dostal pětku z testu '' oznámil mi Armani a při tom ukázal na Jusse. Pohladila jsem Justina po zádech . Pod mím dotek se konečně uvolnil . Usmál se na mě a já na něho. ,, Půjdeš dneska s náma ven ?'' řekl mi s nadějí v hlase. ,, Jussi já mám gymnastiku a jelikož trénujem na závody tak tam musím přijít. ale po gymnastice se za vámi stavím ve skateparku jop ? '' odpověděla jsem mu . ,, Tak mi se půdem za tebou podívat hm ? ''

,, Cože to ne ! '' vyjekla jsem.

,, Ale jo ! A všichni Niall , Harry , Amani a Ryan '' provokativně se na mě usmál.

,, Fajn '' odsekla jsem

--------------------------------------------------------------

Doufám že se díl líbil . :-)

Arrowsland [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat