{12}

49 3 0
                                    

Ya bunlar niye benim derdimi anlamıyordu. Of bu nasıl bir çelişkiydi böyle. Anlamadığım bir şekilde Yoongi beni kucağına alıp bir odaya geçti.

"Onlara ne anlatmak istediğini biliyorum ama onlar bunu ta en başında kabul ettiler sana bir yararları olmaz."

"Zaten öyle bir şey yapmıyordum ki babacığım. Neden yapayım ki."

"Evet afferim benim miniğime."

Jiminle tek kalmam gerekiyordu. Evet duyğu sömürüsü yapıcaktım ve o kesin kanardı buna. Yani inşallah

Zaman ilerledikçe sohbet koyulaştı. Yani onlar konuşuyo bende kenardan dinliyordum. Biraz sonra onların kahvesi benimde sütüm gelicekti.

Sütüm geldi ve içmeye başladım. Nedense kazara üstüme döküldü (!) Yoongi beni kucağına alacakken;

"Ben Jimin abiyi istiyorum babacığım."

"Peki öyle olsun. Al bakalım jimin abisi."

" Gel bakalım minik hoşik."
Beni banyoya doğru götürdü , yedek kıyafetlerimi de alıp. Kapıyı kapatır kapatmaz;

"Jimin bırak yürüyebilirim."

"Olmaz minik hoşik. Gel otur bakalım."

"Ciddiyim Jimin bu adamdan korkuyorum. Bugün beni ona o lanet kelimeyi kullanmadığım için kahvaltı vermedi. Beni sevmiyo kurtar beni."

"Gel bakalım yeni kıyafetlerini giyelim."

"Beni dinle çabuk."

"Aww hoşik kızarken çok minnoş oluyorsun."

Umudumu kesmiştim. Beni aç bırakıyora kadar gelmişken buna göz yumduğuna göre başka hiçbir şeyle onun aklını karıştıramazdım.

                    *.              *.              *.        

Arabada Yoongi'nin gelmesini bekliyordum. İki dk beni bekle yukarda biberonun kaldı bahanesiyle gitti. Biberonu gözümün önünde koymuştu. Bu beni salak mı sanıyordu.

Yoongi'den

Yukarı çıkıyordum. Bahanem biberondu, muhtamelen anladı ama yapacak bir şey yoktu. Onların banyoda kesin bişeyler konuştuğu Jimin'in her halinden belliydi.

"Evet ne anlattı dökül Jimin."

"Bana bak Hoseok'un dediğine göre ona kahvaltı vermemişsin. Eğer bakamıyorsan çocuk sana inanıp güvenmeden bırak. Başkasını da buluruz. Tamam mı."

"Evet biliyordum sana duygu sömürüsü yapacağını. Öyle yaptım çünkü kurallara uymalıydı."

" 'Babacık' demediği için yaptı dedi. Basit bir kelime... İlk halleri bu demez tabii. Neden alttan almadın."

"Hayır tek bu değil hemde küfür etti ve bir sürü alay etti. Biraz korkması lazımdı."

Ben onu bunu bilmem bir tane daha şikayet duyarsam bitmiş olursun."

Bunu Hak Ediyorsun SOPE/YOONSEOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin