George~
"Noo, asi by to šl-" nedořekl jsem větu a Dream mě objal, ale nebylo to takové normální objetí, bylo. Jiné.
Cítil jsem se. Cítil jsem se v bezpečí.Uběhlo 5 minut a my se pořád objímali
" Už je to 6 týdnů. Omlouváme se. Zítra podepíšete papíry o souhlasu s obpojením." Slyšel jsem něčí hlas říkat tuto větu. Odtrhl jsem se od Dreama a zmateně se na něj podíval. "Co se stalo Georgi? Je vše v pohodě?" Zeptal se starostlivé Dream. "Ne. Nic není v pohodě." Odpověděl jsem dreamovi. "Co se stalo Georgi?" Dream šel ke mě blíže aby mě objal ale já utekl s pláčem. (Xd)
Dream~
Udělal jsem něco?
Uviděl jsem George utíkat s pláčem. Rozběhl jsem se za ním. "Georgi! Počkej na mě"
George se zastavil já ho doběhl a objal jsem ho. "Co se stalo Georgi? Jsi můj nejlepší kamarád. Můžeš mi říct cokoliv" usmál jsem se.George~
"
Kamarád" jo..
"Ne. Teď jediný co potřebuji je aby jsi mě políbil." Po tom co jsem to dořekl jsem se cítil strašně trapně ale zároveň i pyšně. Řekl jsme to. Já to řekl. Zevnitř sebe jsem úplně jásal. Ale asi to nebylo úplně na místě.Dream~
Co že mám udělat? Políbit ho? Zbláznil se?
"Co že mám udělat Georgi?" Zeptal jsem se ještě jednou i když jsem tu první větu slyšel.
"Políbit mě. Hned." Odpověděl zase George. Co mu je? Proč bych to měl dělat? Hrabe mu? Jeblo mu?? Ach jo. No. Ale co mi zbývá.
Dream políbil George
"Děkuji" odpověděl George a já se na něj jen jako zmatenej debil podíval.
"Měj se. Ahoj" George řekl tyhle slova, objal mě a vypařil se.Joj, to jsem si dala na čas s tímhle lol. Asi budu měnit často pohledy osob protože mi přijde že se toho více děje ale nevím nevím. Uvidím ještě xd. Jinak teď už je asi konec toho "hezkýho" :) a bude jen to špatný. Už půjdeme do reality. 326 slov. Ell~
ČTEŠ
Dokud nás probuzení nerozdělí
Hayran Kurgu"George bude žít s představou že žije v reálném světě se svým přítelem a mají skvělý život, poté přijde zlomový bod. Probudí se." DNF Self harm Sny Czech Lgbtq+ swearing Death !TW! To je asi vše. Můj první příběh, snad si ho užijete a snad to půj...