Bay Süper Zeka

215 37 0
                                    

Multi medya da Bilal var. Iyi okumalar ve arkadaşlar oy verirseniz sevinirim vermezsenizde Canınız Sağolsun ama verin 😉

Alper sen beynini peynir ekmeklemi yedin acaba ?

Sen varya kanka artık kalbimi kırıyorsun lütfen yapma böyle ben bilerekmi Yaptım sanki ! (dedi hain bir gülümseme ile) hem bak Bay süper zekada geldi.

Bana şöyle seslenmeyi bırak Alper ! Cidden sinirlerimi bozuyorsun !
Naber güven nasılsın ? ( her zamanki saf gülüşünü takınarak)

Iyiydim şu man kafa gelene kadar ! Sen nasılsın Bilal ?

Iyi geçinip gidiyoruz işte. AA bugün bide proje kontrolü var yaptınızmı projenizi ?

Ne projesi lan hiç haberim yokki ve olmasaydıda mutlu olurdum bay zeka ! Şimdi derse yetiştirmek için bütün teneffüslerin gidecek (her zamanki pislik gülümsemesiyle)

Ne neden benim teneffüsüm gidiyormuş bak Alper senin ödevini yapmicam boşuna ümitlenme bence !

Tamam sakin ol Güvende yapmamıştır beraber yaparız bizde dimi bro ?

Hahahahahaha çok komiklik Alper sen benim ne zaman ödev yaptığımı gördün !
Babamın bir milyoner olması bir talih değil bir şanssızlık aslında bir lanet gibi hemde.
(Piç bir gülümseme ile)

Ne alaka lan. Gel keyfim gel OHH başka birşey yapma yat kalk yemek ye sıç bu kadar dimi bide lanet diyor !

Neyse zil çalıyor ben kaçar.

Bende gidiyim artık hocadan gene 100 kere "derse geç kaldığım için özür dilerim"
yazma cezası almıyım.

Alplerden gittikten sonra sonunda başımı dinleyebileceğim için seviniyordum ki o 2 dk sonra koca kafalı sürtük Yanıma gelip oturdu ve

Nabeeer Güveeen nasılsın canım yerim senin o mavi gözlerini ham yaparım !

Ne diyorsun Selen git başımdan salak saçma konuşma en son mal mal konuştuğunda ne OLDUĞUNU BİLİYORSUN !

Ay tamam sakin ol güvencim gidiyorum peki ama unutma belki yarın belki yarından da yakın bana sürünerek geri döneceksin !

Siktir git şurdan Selen sen kimsin ha sen kimsin senin ayaklarına kapanıcam !
*Sinirden gözüm dönmüştü sanırım ne yaptığımın farkında değilim ama bundan da zevk alıyordum Selenin kafasındaki Saçları tek elimle tutarken diğer elimlede cebimde tuttuğum bıçakla saçlarını kazımaya başladım Selen gözleri kıpkırmızı şişene dek ağlarken onu izlemek inanırmısınız çok zevkli ve eğlenceliydi.

Hıhıhıh (hızlıca nefes alıp ağlama sesi) BUNU ÖDEYECEKSIN GÜVEN BIR BIR SE..

SEN HALA NE KONUŞUYORSUN SiKTİR GIT ŞURDAN !!
*Topuklu ayakkabısıyla ne kadar hızlı koşabilirse koşmaya çalışıyorduki yere kapaklandı küçük fahişe o Sırada büyük bir kahkaha attım.

Aşkın Rengi BeyazdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin