What Tess and Nick and Love?

105 11 5
                                    

Z pohledu Nicka:

Když jsem přišel dřív z práce tak mi kamosi zavolali jestli s nima nezajdu do klubu. A ja jsem souhlasil. Potom si pamatuju ze jsem se totalne opil potom me nejaka holka vzala a sla se mnou tancit a ja ji zacal libil ale najednou prisla nejaka holka a otrhla me od ni a vlepila mi facku ja jsem na chtel rvat co si to dovoluje a potom jsem si uvedomil ze je to moje holka Tess a zacla na me rvaf jaky jsem devkar a ze to delam asi kazde holce. A kdyz odchazela chtel jsem se ji zato omluvit ale ona uz odesla. Na druhy den jsem se ji snazil dovolat ale nezvedala to celou noc jsem si rikal proc jsem jenom do toho klubu sel a proc jsem takovy hajzl. Furt ji miluju.

Z pohledu Tess

Nechapu jak mi to mohl udelat stokrat mi volal ale ja mu to nezvedla. Holky mi rekly at to necham tyden si promyslet jestli mu to zvednou a kdyz jo tak mu mam dat sanci podle me holky maji pravdu. Nicka furt miluju.

O tyden pozdeji

Z pohledu Nicka

Tyden mi to nezveda tak jsem se rozhodl ze ji napisu zpravu jestli by se mnou dnes nechtěla jit na veceri a o pul sedme pro ni prijdu. Za pul hodiny mi napsala ze by sla. Srdce mi poskocilo radosti. O pul sedme jsem ji vyzvedl celou cestu jsme spolu nepromluvili.

V restauraci

"Tess muzu ti neco rict?"opatrne jsem se ji zeptal.

"Jo klidne"odpovedela.

"Ten den co jsme se rozesli jsem driv skoncil v praci a kamosi se me zeptali jestli nechci jit do klubu a ja rikal ze jo tam jsme oslavovali kamosove narozeniny tak jsme se trochu opili a pak me nejaka holka vzala za ruku a zeptala se me jestli nechci jit tancit a ja opile rekl ze jo a pak jsem ji zacal libat a jak ty jsmi vlepila facku hned jsem se vzpamatoval a utikal za tebou a chtel jsem se ti omluvit ale ty si byla uz pryc celou noc jsem si nadaval proc jsem to udelal a jaky jsem hajzel a ze mi strasne budes chybet a proc jsem vubec do toho klubu sel strasne te miluji jsem si dookonala pripominal a straane se ti omlouvam a stokrat jsem ti volal a..... v tom mi pristaly jeji rty na tych mojich a asi pet minut jsme se libali.

"Miluji te"rekla mi.

"Ja tebe taky"rekl jsem ji "a nechces se mnou zase chodit?" zetal jsem se jí a ona prikyvla.

Asi pul hodiny jsme si povidali a potom me pozvala k ni domu.

Kdyz jsme otevreli privitala nas Marry a Andy s Henrym(holky bydli spolu a Andy chodi s Henrym to jsem se dozvedel jak jsme se bavili v restauraci) a potom jsme se divali na nejakou komedii a kolem pul desatem jsem vlepil Tess pusu a rozloučil jsem se s ostatními a sel domu.

Tak tadymate pokracovani doufam ze se vam bude libit a diky za kazde precteni.
Marry

Love Always LivesKde žijí příběhy. Začni objevovat