1 fejezet: Bevezető

1.8K 42 0
                                    

A híres és nevezetes Harry Potter...
És rólam ki fog beszélni?
Harryt már mindenki ismeri csak engem nem.
Ez a híres fiú a bátyám...
Én magam is Potter vagyok, viszont rólam senki nem áradozik úgy, ahogyan róla. Engem nem a hírnév érdekel csak zavar, hogy mindigis a bátyám árnyékában éltem. A legtöbben nem is tudják, hogy létezem.
Harry csak pár hónappal idősebb nálam. Én tavaly kerültem be a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolájába.
Ahogyan Harry is, én is a Griffendélbe kerültem, aminek örültem, viszont Harry mégjobban, mert túlságosan is félt engem és neki előnnyé vált, hogy a Griffendélbe jutottam, ahol mindig szemelőtt tarthat, amivel rendesen felidegesít.
Viszont annak én is nagyon örültem, hogy nem Mardekáros lettem, mert ott Pitonnal rengetegszer találkoznék, ami nem lenne túl jó, hisz mindenki tudja, hogy Pitonnak annó viszonya volt anyámmal, ami maradandó seb neki...főleg, hogy édesanyám után kaptam a nevem.
Harry sokat mesélt arról, hogy Piton kiszúrta őt magának...akkor mi lenne velem...még a nevem is ugyanaz...
Nálunk McGalagony a fő ember...
-Lily! El fogsz késni az óráról!-kiabált velem Harry.
-Próbálok sietni Harry...nem látod?!-forgattam a szemem.
Miután felöltöztem Harry megfogta a kezem majd rohanva futott végig velem a folyosón.
-Harry engedj már el, nem vagyok már dedós!-mondtam mérgesen.
Majd a fiú elengedte a kezem, mert pont be értünk órára.
-Majdnem késtek, mint mindig!-röhögött Draco.
-Kussolj Malfoy!-vágott vissza Harry.
-Milyen megható, ahogyan védi a hugicáját!-röhögött tovább a gonosz fiú.
-Nem kell engem védeni, megtudom magam! Persze neked mindig kell valaki Malfoy, mivel nagyra tartod magad, viszont amikor történik valami akkor már nem vagy túl nagy szám, ugye?!-mondtam.
A fiú nem válaszolt csak mérgesen nézett rám.
-Ez szép volt hugi!-dicsért Harry.
Leültem Hermione mellé, majd ő is megdicsért.
-Ezt jól megmondtad!-dicsért.
-Tudod csak kimondtam amit gondolok...-mondtam.
Majd bejött McGalagony és elkezdte az órát.
Eléggé unalmas volt, mert egy ideig csak az állatokról magyarázott, hogy meg nem értett élőlények stb.
Mivel reggel nem volt rá időm, óra közben jelentkeztem, hogy had menjek ki mosdóba.
Kimentem, majd arra lettem figyelmes, hogy valaki mögöttem van.

Ellenség vagy Szerető...Where stories live. Discover now