Jungkook: Sevgilim ben geldim
İçimden ona lanetler okumaya başlamıştım şimdiden
Jungkook: Cevap yok mu ?
Bulunduğum yatağa biraz daha sinip gözlerimi kapattım.
Bulunduğum odanın kapısı açıldı ve adım sesleri geldi, yatakta bir çöküklük hissettiğimde yatağa oturduğunu anladım. Birden kafamda bir ağrı hissettim ÇÜNKÜ bu pislik saçımı sertçe tutup kendine çekmişti.
YN: Ahh, bırak saçımı !
JK: Madem uyanıktın neden seslendiğimde cevap vermedin ?
YN: İstemedim
JK: Duyamadım !
YN: İstemedim !
Çenemden sertçe tutup kendine çekti ve dudağımı acıtarak öpmeye başladı. Ağzımı aralamaya çalıştı ama dudağımı birbirine bastırdım. Dudaklarımdan ayrılıp boğuk bir ses tonuyla
Jungkook: Aç ağzını
DediKafamı hayır anlamında salladım, bileğimi sıktığında kurtulmaya çalıştım ama başaramayınca mecburen ağzımı araladım. Dudaklarını benimkine bastırdığında dilinide benim dilime deydiriyordu. İnkâr edemem harika bir vücudu harika bir yüzü ve mükemmel dudakları vardı ama onu sevmediğim sürece bunların bir önemi yoktu. Aslında biraz vardı, çirkin bir adam tarafından bunlar olsaydı daha da kötü olurdu. Biraz ilişkimizden bahsedeyim, 19 yaşındayken okul çıkışında beni birinin takip etmeye başladığını farketmiştim. Annem ve babamı kaybetmiştim o zamanlar, annem ve babam kimsesizler yurdunda büyümüşler yani akrabalarım da yoktu. Kimseye beni birinin takip ettiğini söyletemedim. Okulumun bitmesine 1-2 hafta kala beni gene takip ederken farklı bir sokağa girdim, onu bıçaklamak için tuzak kurmuştum. Bıçağımı çıkardığım anda tek bir hamleyle bıçağı yere fırlatıp boynuma bir iğne saplamıştı. Uyandığımda da ona ait olan bu evdeydim. En sonunda dudaklarımı serbest bıraktığında ona sırtımı dönerek uzanmıştım, döner dönmezde gözümden yaş akmaya başlamıştı.
Jungkook: Geldiğimde yemeği hazırlamışlardı, daha fazla soğumasın hadi inelim
YN: Aç değilim
Jungkook: Şuan inmezsen olacakları gayet iyi biliyorsun değil mi ?
YN: Evet biliyorum
Diyip kalktım, ne yapacağını söyliyim, vücudumu jiletleyip sonrada oralara alkollü bir karışımı sıkardı, her sıktığında acım iki katına çıkardı.
Mutfağa girdiğimde ellerimi de yıkadıktan sonra masaya oturdum. Çubuklarımı alıp yemeye başladım.
Karnım doyunca masadan kalktım ve odaya girip spor kıyafetlerimi aldım.
(Kızın yüzü bu değil)
Giyindikten sonra evin zemin katındaki spor salonuna girdim
Yarım saat spor yaptıktan sonra çok terlediğim için başımdan aşağı biraz su döktüm. Ben de bu alışkanlık hâline gelmişti, her terlediğimde başımdan aşağı bir kaç damla su dökerimJungkook: Bunu yaptığın zaman fazla seksi olduğunu söylemiş miydim ?
YN: Kesin söylemişsindir ama hatırlamıyorum
Jungkook: En fazla ne kadar ağırlıkta dambıl kaldırabilirsin ?
YN: 12, sen ?
Jungkook: 20
YN: İstersem bende 20 kaldırabilirim
Jungkook: Eminim ki kaldıramazsın
YN: Seninle bir anlaşma yapalım
Jungkook: Nasıl bir anlaşma ?
YN: Kaldırırsam tek başıma kaçmamak şartıyla alışveriş merkezine giderim
Jungkook: Kaybedersen
YN: 1 hafta boyunca sana karşı çok tutumlu olucam
Jungkook: Kabul ama 30 kilo olucak kaldırıcağın dambıl
Biraz tereddüt ettim ama dışarıya çıkmak için değer
YN: Tamam, anlaştık