6 - Kavargó Gondolatok

63 7 0
                                    

-Várj már, Toga! Mi folyik itt? Mi az, hogy előkészítesz? - rántottam ki a kezem az övéből.
-Ó, te még nem szoktál hozzá Tomura hirtelen terveihez. Nagyon jó ötletei vannak néha, ennek köszönhetően tartunk ott, ahol.
-És mi az, hogy előkészítesz? Ráadásul egyáltalán nem tűntél meglepettnek. Tudtál róla, igaz? - néztem rá csúnyán.
-Mondjuk úgy, hogy sejtettem. - mondta rejtélyes arccal. - Gyere, a szobádban mindent elmagyarázok. - intett.
Megint hátrahagyott, és előre rohant a szobámba. Egyre dühösebb lettem. Ki mondta, hogy én bárkinek köteles vagyok teljesíteni a kérését?! Miért pont engem, a legújabbat küldenek el? Shigaraki úgy rángat, mint egy rongybabát. 
Mérgesen vonszoltam el magamat a szobámhoz. Teljesen nyomorultul éreztem magam. Viszont valamilyen oknál fogva... izgatott lettem. 
Valami eddig nagyon zavart ebben a társaságban, ebben a helyzetben... de nem tudtam, hogy mi. Most eszméltem rá: eddig nem voltam ott egyik akciójukon sem, ráadásul csak most lettem a tagja a csapatnak, tehát úgymond eddig nem voltam "teljes jogú" tag. Talán ezután a feladat után végre nem csak kolonc leszek a nyakukon, hanem hasznukra is válhatok, ha már megmentettek.

"Várjunk, miért gondolkodom így? Egy hete még bármit megtettem volna, hogy meglépjek innen... mindegy. Még semmit se tudok arról, hogy mi van odakint. Még nem kell eldöntenem, hogy kinek az oldalán állok. Egyelőre nekik segítek, de miután kiengednek, egy kicsit szabadabb leszek, és majd döntést hozok."

-Szóval, adj egy gyors magyarázatot. - huppantam le az ágyamra Toga mellé. 
-Kaptál egy feladatot Tomurától, tehát kémkedned kell. Azt majd ő elmagyarázza, hogy pontosan hol és mikor mit kell csinálnod. El kell változtatnunk a külsődet, hogy mások ne ismerjenek fel. A lábad miatt meg ne aggódj - nyújtózkodott -, mert hamarosan a főnök meg fogja oldani ezt a problémát. 
-Főnök? Mármint... All for One? 
-Igen, tudod, pár napja beszéltem róla neked, amikor mondtam, hogy már tud arról, hogy a Fronthoz tartozol.
-Front? - húztam össze a szemöldököm. Egyre kevésbé értettem a dolgokat.
-Az új nevünk. Pont az érkezésed előtt egyesültünk egy másik szervezettel, és az egészből egy szervezet lett. Én nem szoktam meg, ezért hívom mindig úgy magunkat, hogy a Gonosztevők Szövetsége.
-Mégis hány ember tagja ennek az egész cuccnak? 
-Több ezer ember szerte egész Tokióban. És Tomura a vezető, All for One pedig nem igazán szól bele a dolgokba. Egész hihetetlen, nem igaz? Egy éve alig voltunk páran... - nosztalgiázott egy kicsit. -Egyébként a szervezet új neve az, hogy "Paranormális Felszabadítási Front". Nem lényeges, ezért elfelejtettem említeni, bocsesz. - legyintett. -Visszatérve a feladatodra... Milyen színű hajat szeretnél? - vigyorgott rám.

~~~

Egy hajvágással, hajfestéssel és egyéb elváltoztató kezelések után este végre készen lettünk. A feladat érdekében el kellett változtatnunk a külsőmet. Toga levágta a hajamat, és a végét befestette lilára. Már itt problémákba ütköztünk, mert valamit máshogy csinált, ennek köszönhetően pedig nem színeződött be a hajam. Őszintén szólva, ezt a délutánt nagyon élveztem. Shigarakiék egész nap konkrétan semmit sem csináltak. Sőt, néhányan be is aludtak délután, de ezt inkább betudtam az éjszakai tevékenységeik utóhatásának. Ezek után nehéz elhinnem, hogy Tomura tényleg egy ekkora szervezet vezetője.
-Meg kell hogy mondjam, egész jó munkát végeztem. Büszke vagyok magamra. - nézett rám az este Toga.
A tükör előtt álltam rövid gatyában és egy ujjatlan pólóban. A hajamat a vállamig levágtuk, de még ígyis össze-vissza állt, mintha a fésülködés nem tartozna a napi tevékenységeim közé. Most először pillantottam végig magamon: a karjaim tele voltak vágásnyomokkal. "Vajon miért van rajtam ennyi vágásnyom...?" - gondolkodtam. "Ugye nem bántottam magamat? Ha igen, akkor miért?"
Toga tényleg egész jó munkát végzett. A szétroncsolt térdemre inkább nem néztem rá, mert azt még így sem tudtuk elrejteni, és még a látványa is ijesztő volt.
-És All for One mit fog velem csinálni? Azt mondtad, hogy a lábam miatt nem kell aggódnom... - vakartam meg idegesen a fejemet. Már AFO említésétől is kirázott a hideg, bár még sose találkoztam vele. 

( megj.: AFO = All for One rövidítése, mostantól ezt fogom használni :D) 

- Majd meglátod. De ő is nagyon elfoglalt lehet. Nem olyan könnyű azt a sok gonosztevőt rávenni arra, hogy az ő akaratát kövessék. Majd jön, ha jön. 

-Egyébként, Deku hova tűnt? Napok óta nem láttuk őt itt. - jegyeztem meg. Amióta megérkeztem szinte nem is láttam. Azon ritka alkalmakkor, amikor beugrott, elvonult Shigarakival megtárgyalni valamit.

- Neki is dolga van. - legyintett, mintha ez lenne a megszokott náluk.





Amnézia😈Where stories live. Discover now