Medya : DilaraBilge'yle birlikte tuvaletten çıkınınca Dilara'ya mesaj atmıştım. Buraya gelebilir ve burda konuşabilirdik.
Kime : Dilara : Selam ben Elçin Batı'nın kardeşi olan. Eğer hala buluşmak istiyorsan Damla kafe'ye gelebilirsin. Ben şu an kafedeyim de.
Kimden : Dilara
Olur zaten yakınlardayım on dakikaya ordayım.Mesajı okuduğum gibi telefonumu kapatmıştım. Ben siparişi götürürken içeri çok güzel bir kız girmişti.
Lan ben Dilara'nın nasıl gözüktüğünü bilmiyordum bile. Ben tam ona mesaj atacakken ondan mesaj gelmişti mesaja baktığımda geldiğini söylemişti. Elinde telefonla biri varmı diye kafeye baktığımda şansıma şu an az kişi vardı kafede.
Az önce içeri giren sarışın kız elinde telefonuyla hem telefonuna hem etrafa bakıyordu.
Yanına gidip içimden Allah'ım inşAllah rezil olmam diyerekten "Dilara?" Dediğimde kız gülümsedi. "Evet ta kendisi sende Elçin olmalısın?" Dediğinde kafamı salladım.
Bilge'ye beni idare edip edemeyeceğini sorduğumda idare edeceğini söylemişt o yüzden yanına oturdum ve aklımdan geçen ilk şeyi söyledim.
"Sen Batı'ya nasıl baktın ya?" Dediğimde dilimi ıssırdım. Elçin Allah belanı vermsin öyle pat diye söylenir mi bu diye içimden kendimi azarlarken Dilara gülmüştü.
"Kalp bu otada boka da" dediğinde bende gülmüştüm. Dilara üstümde ki önlüğü fark ettiğinde kaşlarını çattı "Sen burda mı çalışıyorsun?" Dediğinde "Evet bu şimdilik aramızda kalırsa sevinirim." Dediğimde kafasını salladı.
Derin nefes alıp konuştum "Bak ben senin öylece aldatılmana razı olamadım. Batı mallık etmiş senin gibi güzel kızı aldatarak ama sen bunun üstesinden gelirsin. Batı telefonda sana yalan söylemem için gözümün içine bakıyordu ama yapamadım." Diye söze başlamıştım.
Kafasını sallayıp konuştu "İyi ki söyledin öylece aldatılmama izin vermedin abin diye. Ben seni çok taktir ettim diğer kızlar abileri yaptı diye onları savunur ve gerçeği söylemezdi. Çok teşekkür ederim. Sanırım bundan sonra yoluma bakmam gerekecek. Tek başıma" dediğinde kaşkarımı çattım.
"Tek başına derken? Arkadaşın falan yok m-" "Yok hepsi Batı'nın beni aldattığını biliyormuş ve bile bile susmuşlar artık hiçbiri benim arkadaşım değil. Bu yokda yanlızım" dedi ve burukça gülümsedi. Gözleri dolduğunda çektiği acıyı hissedebiliyordum. Batı'ya sabah sormuştum kaç zamandır birlikte olduklarını bana 3,5 sene demişti.
Dile kolay. Kim bilir neler paylaşmışlardı o kadar zaman içinde. Batı bunları nasıl yok sayardı aklım aklmıyor. Hele arkadaşım dedipi insanların ona bunu anlatmamış olması. Resmen kız hem aldatılmış hemde arkadaşım dediği insanlardan olmuştu.
"Bak ben, sen ne zaman istersen burdayım beni her zaman arayabilirsin. Batı ve arkadaşlarının yaptığı şerefsizlik ama ben senin yanındayım." Diyip elini tutmuştum bana baktığında gülümsedi. "Çok sağol Batı'nın nasıl senin gibi bir kardeşi var anlamış değilim. O, o çok soğuk, uzak ama sen cana yakın samimi birisin" dediğinde teşekkür etmiştim.
Artık kalkmam gerektiğini söyleyip işime döndüm Bilge de onun siparişini almaya gitmişti masasına. Ben siparişleri hazırlarken Bilge gereğinden fazla konuşmuştu. Konuşmasını bitirdiğinde Dilara şok olmuş bir şekilde bana bakmıştı sonra hemen bakışlarını değiştirdi. Gülümsedi ve Bilge'ye dönüp kafasını salladı. Bilge yanıma geldiğinde "arkadaşın bir limonata istiyor." Demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni aile
ChickLitO kadar acıya rağmen hala ayakta olan bir kız. Hah işte o kız Elçin. Tüm hayal kırıklıklarına rağmen hiç pes etmeyen ve her hayal kırıklığına uğradığında daha çok hayal kuran kız. 17 yılının yalan olduğunu öğrenirse üstüne üstlük 4 abisi 1 ikizi ve...