Dobra kao štreber stojim ispred sekretarijata i čekam glupu sekretaricu.
"Mandy Moore?", upita Mrs.Jordan i ja je pogledam.
"Ovde", kažem i ona klimne.
"Zayn Malik?'', upita,ali niko osim zaludjenika komjutera Ashtona nije niko ovde.
"Ovde nema nijedan Zayn Malik,gospodjo", kažem tiho."Ovde smo samo Ashton i ja."
"Oh",kaže Mrs.Jordan i ja klimnem. "Dobro.Sačekajte 10 minuta.Ako ga to tad nema biće obrisan sa kompjutera."
Ona napušta malu čekaonicu i nestane ponovo u svoju kancelariju.Zašto moram sada da čekam?Ako Zayn Malik nije tu,onda nije tu i nema sreće.
"Odakle znaš kako se zovem?", upita me Ashton tiho i ja ga pogledam.
Odjebi,totalno sam zaboravila,da nikoga ne poznajem.''J-Ja... Uhm... '', mucam i pokušavam nešto produkativno [a/n:nisam znala kako drugačije da prevedem] da smislim.
''Ti? '', kaže Ashton upitno i pokušava, ja mislim, da mi pomogne.
Okrenem se k' njemu. '' Ne smem da ti kažem''.
''Okej '', kaže tiho. Šta sad? On je zadovoljan tim odgovorom?''Znači ti se zoveš Mandy Moore, ili? ''
''Da'', odgovorim mu kratko. '' Još pitanja? ''''Odakle si? '', upita me.
Na to mi samo jedno mesto palo na pamet:
''Bradford. ''''Ti si iz Bradford-a? '', upita me jedan glas koji se tek uključio i ja skrenem pogled sa Ashtona na jednog lepog crnokosog dečka.
''Da'', lažem. '' Si ti Zayn Malik? ''
On klimne glavom:''Da, jedan jedini. A ti si ko? ''
''Mandy. Mandy Moore'', kažem tiho i nadam se da će Mrs. Jordan da prekine ovaj 'razgovor'.
''Ja sam isto iz Bradford-a'', kaže Zayn. Još bolje-ne. '' U kojoj školi si išla? ''
''Uhm...'', izmisli nešto, Reece.''Umala sam privatne časove. ''
Zayn klimne glavom i taman da kaže nešto, ali (Hvala Bogu) se pojavi Mrs.Jordan i uradi ono što je htela malo pre, ponovo.
''Mandy Moore? '', upita ponovo i ja se suzdržim da ne zakolutam očima.
''Idalje prisutna'', kažem pokušavajući zvučiti tiho, mirno i stidljivo.
''Mhm... Zayn Malik? '', upita i prozvan se javi.
Mrs. Jordan gurne svoje naočare nazad na nos i klimne ponovo.
''Dobro. Oboje će da budete u istom odeljenju. Vaše knjige možete da uzmete za vreme prvog velikog odmora u školskoj biblioteci'', objašnjava nam i mi '' novi'' klimamo-Ashton se svo vreme pošteno ignoriše.
''Ovo su vaši rasporedi'', nastavlja da priča dajući svakom od nas po jedan raspored.
''Učionica sd uvek menja, morate da pazite da li ste poneli sve svoje stvari. Pre nego što vas odvedem do učionice daću svakom od vas papirić sa brojem ormarića i šifru. ''
Ona da svakom od nas po jedan papirić pa tako i crnom lepotanu pored mene.''Dobro'', kaže Mrs. Jordan i uput nam dajući, po prvi put ovog dana, osmeh.
''Podjite zamnom, molim'', kaže i krene.Išli smo za njom tiho dok nije stala ispred jednih vrata.
Mrs. Jordan pokuca i otvori vraga. '' Dobro jutro, Mr. Montgomery. Ovde su dva nova učenika za vas. ''
Mr. Montgomery pogleda pored Mrs. Jordan i nasmeje se meni i crnom lepotanu.
''Udjite'', kaže kratko, kada smp ušli da se predstavimo obratili smo se Mrs. Jordan. '' Hvala, Mrs. Jordan''.
Mrs. Jordan klimne i zatvori vrata.
''Pa predstavite se'', kaže Mr. Montgomery i Zayn počne prvi.
''Ja sam Zayn Malik, imam 18 godina i iz Bradford-a sam'', predstavi se i vidim lepo kako cure Zayna skidaju pogledom.
''Ja sam Mandy Moore-''
''Niko ne želi da zna ko si, štreberu! '' Čujem Seana kako viče.
''Sean, sad ću te upišem'', reče Mr. Montgomery na smejanje učenika.
''Znate šta? Pustite to'', kažem Mr. Montgomery-ju i svafjam se sama sa sobom da li da napustim učionicu ili ne.
Na kraju sam odlučila da ostanem i sela.