ŞAŞIRTICI OLAY

409 14 11
                                    

Arkadaşlar multideki resim şebnem ve selimin bebeğinin yani cansu bebeğin odası.....
Sizle paylaşmam gereken şeyler var.şimdi uzun zamandır hikayelerimi yazamadığım için bugün uzun yazmaya çalışıcam. bugün erken yatmam lazım çünkü yarın sabahtan basketbol maçım var.hepinizden dualar bekliyorum 4 tane maçımızı kazınırsak belki turnuvalara çıkabiliriz.dualarınızı bekliyorummm..
İyi okumalar.....
Şebnem

Ş:ya neden öyle diyosun selim.ne güzel işte bebeğimize oda bakıcaz.

S:tamam tamam hadi bırak torbaları çıkalım bakalım bari.

S:aslan kocam benimm yaa.

Torbları bırakıp ............ mağazısana yol aldık.

*****

Mağazanın içeri girdik baya pahalılardı ama olsun biz beğenmiştik.tanıtımcı yanımıza geldi ve sorular sormaya başladı.

X:hoşgeldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim? Bebeğiniz cinsiyeti ne?

Çünkü ona göre odalarımızı göstericem....

S:kız . tasarımlı birşeyler olsun.

Burası istanbulun güzel bir mağazasıydı çoğunlukla değişik tasarımlar vardı.

X:tabi beni takip edin.

Tanıtımcıyı takip ettik ve bize gösterdikleri odaları eleştirmeye başladım.ilk gösterdiği oda azcık sadeydi onun için çok beğenmemeiştim sade şeyleri severdim ama bi kız bebek için güzel değildi.

Ş:bu neyden yapılmış acaba.

X:yüzde yüz doğal kurşundan yapılmıştır.

Ş:kurşun mu?.öldürcen mi çoçuğumu be.

S:şebnem

Ş:ne.

S:istersen abartma hayatım.

Ş:off tamam.

Öteki gösterdiği odalarıda eleştirdikten sonra.

X;galiba hiç birini beğenmediniz.onun için sizi bu yılın en güzel tasarımlı odasını gösteriyim.

Ş:göster göster.

Tanıtımcı yukarı çıktığında bizde çıktık.lambaları açtı.(baya büyük).

Odayı görmemle şok olmam bir oldu.odanın yatağının başlığında cansu yazıyodu.bunu selim yapmıştı.

Ayy camım ya.

S:nasıl aşkım.

Ş:harikaa. sen bunları ne ara yaptırdınn yaa..

S:bi ara yaptırdımm aşkım.

Ş:o zman bu odayı 2.katın en son odasına koyalım hem yatak odamızla yan yana olur.

S:tamam hayatım.

X:istiyorsanız asağı inelim gerekli işlemleri halledelim.

Ş:tabii.
2 saat sonra
Sebnem

Şebnemle eve gelmiş oturuyorduk.canımız baya sıkılmıştı.Şebnem mutfağa kadar aayaklanmıştı kii birden bağırmaya başladı.

Ş:ağğaağaaaah

S:nolduuuuu!! Şebnemm!

Ş:ağğağağağhh geliyoo

S:ne geliyyoo

Ş:ölümünn geliyo selim ölümün şimdi öldürcem senii.salak nee gelcek bebek geliyo.

S:ayy napçamm ben.

Ş:napıyosan yap beni hastaneye götürrr. Ahhhhhggğğ

Selim beni kucağına alıp arabaya bindirdi.
******* *

Hastaneye geldiğimizde hala selimin kucağındaydım.selşm beni yere indirip kolumu boynuma doladı.doktorlar gelince kendimi DOKTORLAR filminde gibi hessetmiştim.hay allahım yaa :)

Beni bi odaya aldılar selimde yanıma geldii.azcık da olsa sancım geçmişti bağırmıyordum.bi sure sonra doktor içeri girdi.

X:merabalar.

Ş:merabaa.eee nolmuş doğurcam mı?

X:yok daha değil.ama bebekleriniz biraz aceleci.
Ş-S:bebekleriniz derken
X:bebekleriniz işte. Neden bu kadar sasırdıniz.
S:bi dakka bi dakka. doktor bey benim karım 1 bebeğe hamile.
Ş:aynen öyle.
X:yoo size hangi doktor soylemisse yanlış söylemiş. Karınız iki bebeğe hamile.
Biliyorum kısa bir bölümdü ama sizden yorum gelmeden hep böyle kısa gelicek.biliyorum uzun yazıcam demiştim ama sizden karşılık gelmeden yazmam.Sizleri çoook seviyorum ama lütfen +5 yorum gelsin.ona bile razıyım yani..neyse bu konuyu bir yere bırakıyim öteki hikayeme hiç vote gelmiyoo world of The like" yani. Sizleri çok seviyorum canlaaar.
Öpüldünüzzz.

ŞEBSEL BİZİM TAKIM♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin