de gehijmen grot en het rare meisje

55 5 9
                                    


lars was aan een geheime grot bezig hij begon net met de grot maar zijn vrienden zagen hem aan de grot werken en wilden ook mee doen dus zij hij ja 5 dagen later was de grot klaar en ze gingen met z'n allen in de grot slapen maar toen hoorde ze iets en ze keken om en zagen een meisje die wel dood leek ze renden er van door maar het meisje bleef achter hun aan rennen. De jongens rende het bos in het begon opeens heel hard te donderen lars zij: kijk daar een grot en ze liepen de grot in de volgende dag een iemand was er niet meer genaamd Gino lars maakten al zijn vrienden wakker en zij dat gino weg was iedereen keek rond in de grot als gino daar was maar gino was daar niet iedereen had niet goed geslapen omdat we om een stenen vloer lagen we zochten wat eten maar we hadden niet genoeg aan 10 bessen gelukkig had ik nog wat chips en een paar boterhammen en een beker water maar dat was niet genoeg we zochten rond naar gino maar hij was er niet we wisten ook niet waar we waren we liepen wat rond we zagen eindelijk een meertje want het was 28℃ graden we waren allemaal bezorgt om gino we sprongen het meer in maar toen zag ik hetzelfde meisje ik riep tegen iedereen dat ze uit het water moesten we rende weg maar ik zag dat ze gino bij zig had ze zij dat wij iets moesten doen om gino terug te krijgen we moesten haar moeder uit de gevangenis krijgen ander doodde ze gino we zeiden waar is die gevangenis ze zij naar het noorden lopen en dan zie je het wel we liepen het noorden in het we zagen een gigantische gevangenis ik zij daar moeten we vast zijn we liepen naar binnen het zagen haar moeder we redde haar en liepen snel terug we geven haar moeder aan haar en gino gaf ze ook terug ik zij ik denk dat mijn moeder heel bezorgt is we zagen paar wandelaars en we vroegen waar de stad was ze zeiden dat het naar het westen was wachten de stad we waren allemaal heel blij. 

de ge heimen grot en het rare meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu