Bum hala uyuyordu çok korkmuştu ki bedeni sık sık sıçrıyordu uyurken bu halleri hep hoşuma gidiyor küçük sevimli ve şirin aklıma en başta yaşadıklarımız geliyordu bazen hala aynı hazzı duymayı istiyordum ama şuan tatmayı sevdiğim tek şey Bum'un dudaklarıydı uyurken bir şeyler mırıldanıyordu Ve sürekli terliyordu normal değildi bu.
-Bum uyan hadi iyi misin ?
*hafifçe sarstım yüzünden saçlarını sevip öptüm*
-Sangwoo...
Yemek saati miydi bedenimde ki bu ağrı neydi sanki kolumu kaldıracak halde değildim.
Sangwoo ne oldu çok mu uyudum?
-Bum sürekli sıçrıyorsun sorun ne ?
Endişeyi ilk defa hissetim soluk teni sanki intihar ettiği gün ki kadar Ve zehirlendiği .. aslında bu teni sık görmüştüm ama bugün farklıydı ya çok korktuğu için Yada gerçekten kötü.
Seni doktora götürmemi ister misin rengin yerinde değil Hemde hiç..
- Sangwoo sadece yoruldum ondan olmuştur yani iyiyim ben ama bedenim yorgun.
Midem bulanıyordu hızla gidip istifra ettim .
-Bum dur ben varken yorma kendini buradayım
*elini tuttum saçlarını sevdim *
Hep burada olacağım.-Sangwoo çok çirkin duruyorum lütfen sen içerde bekle beni lütfen ..
Benden soğumasını istemiyordum çok çirkin görünüyordum Emin'im buna Ve leş gibiydim sanırım dün üşüttüm.
- Hayır Bum burada duracağım yüzünü yıkayalım gel bakalım benim küçük sapığım
Yüzünü yıkadık Ve sifonu çektim bugün elimden geleni yapacaktım onu bu halde bırakamam diğer yandan onu odaya götürüp yatırdım hala yorgun olan bedeni uykuya yenildi diğer odaya geçip doktoru aradım.
...
Soobin : Alo Buyrun Seul muayenehanesi nasıl yardımcı olabilirim ?
Sangwoo: Bay Joon seo ile görüşecektim müsait mi?
Soobin : Hayır bugün sahada aşılama yapıyor efendim isterseniz aradığınıza dair not alabilirim.
Sangwoo : Ah not neye yarıyacak bana bir doktor lazım ..
Soobin : Bir saniye bakıyorum bekleyin.
Muayenehane'de tüm doktorlar meşguldu tabii hissedilmiş gibi bay Joon seo içeri girdi ve selamladı bu adamın başka varlıklarla işi var galiba .
Joon seo : Merhaba Soobin beni soran oldu mu?
Soobin : Evet efendim telefonda bir bey var sizi soruyordu bende saha da olduğunuzu söyledim erken döndünüz bir şey alır mıydınız?
Joon seo: Lütfen filtre kahve ama önce telefona bakayım .
Alo Buyrun.
Sangwoo : Sana ihtiyacım var Joon seo beni tanıdın mı?
Joon seo : Sang-
*sesimi kestim hala aranıyor olabilirdi doktorluk belgemin böyle bir olayla lekeleyemem."
Evet tanıdım sorun Ne ?
Sangwoo : Acilen yeni evime gelmelisin kimseye birşey deme ama Bum iyi görünmüyor onu kaybetmekten korkuyorum .
Joon seo : Şikayeti ne?
Sangwoo : Hiç rengi Yok kusuyor uyurken ateşlendi ve sürekli kabus görüyor .
Joon seo : Psikolojik olabilir mi son soralar aşırı kaygı yaşadı mı?
Sangwoo : Evet dün yaşadı ama döndüm Ve onu rahatlattım.
Joon seo : Anlıyorum ben gelirken seni arayacağım bana neler olduğunu anlatırsın yolda tamam mı?
Sangwoo : Tamam şuan uyuyor Zaten ama elini çabuk tut.
Joon seo : Bu iş bende.
Telefonu kapattım Ve hazırlandım elime doktor çantamı aldım demen yoon bum hasta Ve Sangwoo endişeli ne garip bir ikilem biri aşağılık kompleksi olan bir çocuk diğeri bir takıntılı katil
*kendimce güldüm *
Arabayı çalıştırıp Eve doğru yol aldım dün olan şeyleri anlatmaya başladı durum kaygıya bağlı bir hastalık olabilir ama aklıma başka şeylerde geliyordu Eve sonunda vardım Sangwoo hep olduğu gibi kapının önünde sigarasını tüttürüyordu beni içeri aldı ve cılız çocuğun yanına götürdü çocuk uyuyordu ateşini ölçüp üstünde ki yorganı açtım ateşi 38,8 derece idi .
- Biraz soğutma yapmam gerek bana iki kap getirir misim Sangwoo ve pamuk ateşi oldukça fazla havale geçirmesini istemem başta kaygıdan sandım ama bu ateş çok fazla .
-Tabii hemen.
Denileni yapıp getirdim ve uzattım.
-
* Pamukları ıslatıp ter noktalarına koydum*
Sangwoo kusması bugün mü başladı?-Evet.
B : *gözlerimi araladım Ve Sangwoo yanında bir adamla bana bakıyordu korkup toparlanmayı denedim ama geri ittirildim *
Sangwoo ne oluyor ?
Siz kimsiniz ?
Islak hissediyorum.J : Sorun yok genç adam sadece ateşini düşürüyoruz dün yine kusmuş muydun?
B: Eh.. evet .
Midem biraz garip davranıyor sadece .J : Aç ağzını bademciklerine bakalım belki aşırı Boğaz'ın şişti
Hemen denilenleri yapan itteatkar çocuğun Boğaz'ı şişmemişti geriye kalan diğer ihtimal midesi idi onu anlamak için yediği içtiklerini sordum sonunda gülümsedim.
Maalesef Sangwoo ultrasona girmeden bunu anlayamayacağım en yakın süre de kliniğe gitsek iyi olur .
S: Peki ne zaman boşsun?
J: Yarın nasıl ?
S : Çok geç.
*iç çektim biraz önce iyileşmesini istemiştim.*
J: Maalesef bugün klinik dolu.. üstelik sizin özel durumunuz var yani en erkeni bu Ve güvenlisi. Bu adama şu yazdıklarımdan içir yedir ve bolca su içsin lütfen iyi dinlenmeler genç adam.
S : Ona sulanma yarın görüşürüz.
*Bum a sarıldım o benim.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Fiksi RemajaYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...