ZAWGYI
တစ္ခါက ဝဝလံုးလံုးနဲ႔ ကိုယ္လံုးျပည့္ျပည့္ၿဖိဳးၿဖိဳးရိွတဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္နဲ႔ ပိန္ပိန္ပါးပါးနဲ႔ ကိုယ္လံုးေသးငယ္တဲ့ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ရိွၾကၿပီး သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ဟာ လင္မယားေတြ ျဖစ္ၾကတယ္...
ေယာက်္ားျဖစ္တဲ့သူဟာ ကုမၼဏီႀကီးႀကီးတစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္တဲ့သူျဖစ္ကာ ေသာၾကာေန့ ညေနအိမ္ျပန္ေရာက္တိုင္း သူရလာသမ်ွ ပိုက္ဆံေတြကို သူ႔မိန္းမကို ျပန္အပ္ရေသာ္လည္း သူ႔မိန္းမဟာ သူ႔ကို အလုပ္မွာ ေန့လည္စာဝယ္စားႏိုင္ရံုေလာက္သာ ပိုက္ဆံျပန္ေပးတတ္သတဲ့...
တစ္ေန့မွာေတာ့ ေယာက်္ားျဖစ္တဲ့သူက အရင္ကထက္ ပိုၿပီး ေပ်ာ္ရႊင္ေနေသာပံုစံနဲ႔ အိမ္ျပန္လာခဲ့ၿပီး အိမ္ေရာက္တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းပဲ ဧည့္ခန္းထဲကို ေျပးဝင္သြားခဲ့ေလတယ္... ဧည့္ခန္းထဲမွာေတာ့ သူ႔မိန္းမက ေရဒီယိုေလး နားေထာင္ရင္း ေခ်ာကလက္စားေနေလရဲ့...
" မိန္းမ... ဒီေန့ ငါဘာျဖစ္လာတယ္ဆိုတာ မင္းခန္႔မွန္းမိမွာေတာင္ မဟုတ္ဘူးကြ " ေယာက်္ားျဖစ္သူဟာ စိတ္လႈပ္ရွားေနတဲ့အသံနဲ႔ ထိုသို႔ေျပာလိုက္ေလတယ္...
စကၠန္႔အနည္းငယ္ေလာက္ၾကာၿပီးေနာက္
" ငါ ထီဆုႀကီး ေပါက္လာတဲ့ကြ "" ဟယ္ တကယ္လား?? ဝမ္းသာစရာပဲ " မိန္းမျဖစ္သူဟာ အစပိုင္းမွာေတာ့ လြန္စြာေပ်ာ္ရႊင္သြားခဲ့ေသာ္ျငား အနည္းငယ္ျပန္စဥ္းစားၿပီးေနာက္တြင္ေတာ့ ေဒါသသံျဖင့္ " ေနပါအံုး ရွင္က ထီထိုးဖို႔ ပိုက္ဆံကို ဘယ္ကရတာလဲ "
😆😆😆😆😆😆😆
UNICODEတစ်ခါက ဝဝလုံးလုံးနဲ့ ကိုယ်လုံးပြည့်ပြည့်ဖြိုးဖြိုးရှိတဲ့မိန်းမတစ်ယောက်နဲ့ ပိန်ပိန်ပါးပါးနဲ့ ကိုယ်လုံးသေးငယ်တဲ့ယောကျ်ားတစ်ယောက်ရှိကြပြီး သူတို့နှစ်ယောက်ဟာ လင်မယားတွေ ဖြစ်ကြတယ်...
ယောကျ်ားဖြစ်တဲ့သူဟာ ကုမ္မဏီကြီးကြီးတစ်ခုမှာ အလုပ်လုပ်တဲ့သူဖြစ်ကာ သောကြာနေ့ ညနေအိမ်ပြန်ရောက်တိုင်း သူရလာသမျှ ပိုက်ဆံတွေကို သူ့မိန်းမကို ပြန်အပ်ရသော်လည်း သူ့မိန်းမဟာ သူ့ကို အလုပ်မှာ နေ့လည်စာဝယ်စားနိုင်ရုံလောက်သာ ပိုက်ဆံပြန်ပေးတတ်သတဲ့...
တစ်နေ့မှာတော့ ယောကျ်ားဖြစ်တဲ့သူက အရင်ကထက် ပိုပြီး ပျော်ရွှင်နေသောပုံစံနဲ့ အိမ်ပြန်လာခဲ့ပြီး အိမ်ရောက်တာနဲ့ ချက်ချင်းပဲ ဧည့်ခန်းထဲကို ပြေးဝင်သွားခဲ့လေတယ်... ဧည့်ခန်းထဲမှာတော့ သူ့မိန်းမက ရေဒီယိုလေး နားထောင်ရင်း ချောကလက်စားနေလေရဲ့...
" မိန်းမ... ဒီနေ့ ငါဘာဖြစ်လာတယ်ဆိုတာ မင်းခန့်မှန်းမိမှာတောင် မဟုတ်ဘူးကွ " ယောကျ်ားဖြစ်သူဟာ စိတ်လှုပ်ရှားနေတဲ့အသံနဲ့ ထိုသို့ပြောလိုက်လေတယ်...
စက္ကန့်အနည်းငယ်လောက်ကြာပြီးနောက်
" ငါ ထီဆုကြီး ပေါက်လာတဲ့ကွ "" ဟယ် တကယ်လား?? ဝမ်းသာစရာပဲ " မိန်းမဖြစ်သူဟာ အစပိုင်းမှာတော့ လွန်စွာပျော်ရွှင်သွားခဲ့သော်ငြား အနည်းငယ်ပြန်စဥ်းစားပြီးနောက်တွင်တော့ ဒေါသသံဖြင့် " နေပါအုံး ရှင်က ထီထိုးဖို့ ပိုက်ဆံကို ဘယ်ကရတာလဲ "
😆😆😆😆😆😆😆