ZAWGYI
Elizabethဟာ အရမ္းလွတဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ပင္... သူမရဲ့မိဘေတြဟာလည္း ခ်မ္းသာေသာအသိုင္းအဝိုင္းကျဖစ္၏... ၿမိဳ႔ေတာ္ထဲတြင္ သူမကို လက္ထပ္ခ်င္ေသာအမ်ိဳးသားငယ္ မ်ားစြာရိွေသာ္လည္း သူမကေတာ့ တစ္ေယာက္ကိုမွ စိတ္တိုင္းမက်ေခ်...
တစ္ညေနမွာေတာ့ ၿမိဳ႔ေတာ္ထဲမွ အေခ်ာဆံုး အမ်ိဳးသားငယ္တစ္ေယာက္ဟာ သူမနဲ႔ ေစ့စပ္ခြင့္ရရန္ သူမမိဘရဲ့အိမ္ကို လာလည္ခဲ့ေလတယ္...
ထိုအမ်ိဳးသားေလးရဲ့နာမည္ဟာ Williamဟု ဆို၏... Williamက သူနဲ႔ လက္ထပ္ႏိုင္မလားဟု Elizabethကို ေမးလာတဲ့အခါ သူမက
" ကြၽန္မ ရွင့္ကို လက္မထပ္ႏိုင္ဘူး William...
ကြၽန္မ လက္ထပ္ခ်င္တဲ့ေယာက်္ားက
-ေအာင္ျမင္ရမယ္၊ အဆို အက အတီး အကုန္တတ္ရမယ္၊ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတဲ့ပံုျပင္ေတြ ေျပာျပတတ္ရမယ္၊ ေဆးလိပ္နဲ႔အရက္ ကင္းရွင္းရမယ္၊ ညေနပိုင္းဆို အိမ္မွာပဲေနရမယ္ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ကြၽန္မက သူ႔ရဲ့စကားကို နားေထာင္ေပးဖို႔ ပင္ပန္းေနတဲ့အခ်ိန္ သူက စကားေျပာတာရပ္ရမယ္ အဲ့လိုေယာက်္ားမ်ိဳး "Elizabethရဲ့စကားဆံုးတဲ့အခါ Williamဟာ ခ်က္ခ်င္းထရပ္လိုက္ၿပီး သူ႔ကုတ္ကို ယူလိုက္ကာ တံခါးဆီသို႔ ေလ်ွာက္သြားခဲ့ေလတယ္... ထို႔ေနာက္ အိမ္ထဲက မထြက္သြားခင္တြင္ Elizabethကို တစ္ဖန္လွည့္ၾကည့္လိုက္ၿပီး " မင္း လိုခ်င္ေနတာ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ မဟုတ္ဘူး... TVကြ TV!! "
😂😂😂😂😂😂UNICODE
Elizabethဟာ အရမ်းလှတဲ့မိန်းကလေးတစ်ယောက်ပင်... သူမရဲ့မိဘတွေဟာလည်း ချမ်းသာသောအသိုင်းအဝိုင်းကဖြစ်၏... မြို့တော်ထဲတွင် သူမကို လက်ထပ်ချင်သောအမျိုးသားငယ် များစွာရှိသော်လည်း သူမကတော့ တစ်ယောက်ကိုမှ စိတ်တိုင်းမကျချေ...
တစ်ညနေမှာတော့ မြို့တော်ထဲမှ အချောဆုံး အမျိုးသားငယ်တစ်ယောက်ဟာ သူမနဲ့ စေ့စပ်ခွင့်ရရန် သူမမိဘရဲ့အိမ်ကို လာလည်ခဲ့လေတယ်...
ထိုအမျိုးသားလေးရဲ့နာမည်ဟာ Williamဟု ဆို၏... Williamက သူနဲ့ လက်ထပ်နိုင်မလားဟု Elizabethကို မေးလာတဲ့အခါ သူမက
" ကျွန်မ ရှင့်ကို လက်မထပ်နိုင်ဘူး William...
ကျွန်မ လက်ထပ်ချင်တဲ့ယောကျ်ားက
-အောင်မြင်ရမယ်၊ အဆို အက အတီး အကုန်တတ်ရမယ်၊ စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ပုံပြင်တွေ ပြောပြတတ်ရမယ်၊ ဆေးလိပ်နဲ့အရက် ကင်းရှင်းရမယ်၊ ညနေပိုင်းဆို အိမ်မှာပဲနေရမယ် နောက်ဆုံးအနေနဲ့ ကျွန်မက သူ့ရဲ့စကားကို နားထောင်ပေးဖို့ ပင်ပန်းနေတဲ့အချိန် သူက စကားပြောတာရပ်ရမယ် အဲ့လိုယောကျ်ားမျိုး "Elizabethရဲ့စကားဆုံးတဲ့အခါ Williamဟာ ချက်ချင်းထရပ်လိုက်ပြီး သူ့ကုတ်ကို ယူလိုက်ကာ တံခါးဆီသို့ လျှောက်သွားခဲ့လေတယ်... ထို့နောက် အိမ်ထဲက မထွက်သွားခင်တွင် Elizabethကို တစ်ဖန်လှည့်ကြည့်လိုက်ပြီး " မင်း လိုချင်နေတာ ယောကျ်ားတစ်ယောက် မဟုတ်ဘူး... TVကွ TV!! "
😂😂😂😂😂😂