1. Teog sinavının sonuçlarindan sonra lise seçmeleri

500 9 0
                                    

Teog sinavinin üzerinden en az 2 ay geçmişti ve ben hangi liseye gidiceğimi karar bile verememiştir.Herkes bana farklı farklı meslek adlari veriyorlardı ve bana herkesin akıl vermesinden sıkılıp bunaldım ve ayağa kalkarak "yeter artık ben büyüdüm ve kendi kararlarını kendim verebilirim " diyerek odanin kapisini çarparak dışarı hava almaya çıktım derken birde ne duyayım yeog sonucu açıklanmıştı içimden "keşke kapıya çıkmaz olaydımda bunları duymayaydım" dedim ama napalim olacağı varmış.. Tabi onu duyunca bnde hemen eve dönüp bilgisayarın başına oturdum ve her zamankiğ gibi okul notlarıma baktim ama keşke bakmaz olaydım matatik hariç hepsi çok güzeldi keşke matematiği bulan adam bulmaz olaydı...Neyse ben moralini bozmadim gittim bide salak gibi moralimi teog ortalamasıyla bozdum..Teog puanım 360 dı tabi fen lisesi hariç diğer okullar bence çok iyiydi çünkü bizim kızların düşüncesine gore fen liseliler tipsiz çünkü hepsi gözlüklü diğer düz liseliler ise yakisikli ve tatliydi tabi bu durumda da bizim kozlar en çokta turizmi seçmişti bunun nedeni de çok saçmaydi neymismis orarnin erkekleri tatlı..Bizim erkeklere gorede spor lisesinin kızları taşdı...

bir liseli öğrencinin okul hayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin