Part 3

197 35 1
                                    

ZAWGYI

Jackသည္ သေဘၤာသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး ခရီးရွည္မ်ား မၾကာခဏထြက္ရတတ္သူပင္...

ေနြရာသီတစ္ခုတြင္ေတာ့ Jackဟာ သူရဲ့အေမအိမ္သို႔ ျပန္လာခဲ့ၿပီး ထိုအိမ္နားသို႔ အိမ္နီးခ်င္းမိသားစုအသစ္ေျပာင္းလာခဲ့သည္ကို သိလိုက္ရေပတယ္...

ထိုအိမ္နီးခ်င္းမိသားစုထဲတြင္ Gloriaဟုေခၚေသာမိန္းမလွေလးတစ္ေယာက္ပါလာခဲ့ၿပီး ထိုအမ်ိဳးသမီးေလးကို Jackက ခ်စ္မိသြားခဲ့ေလသည္...

တစ္ေန့မွာေတာ့ Jackဟာ ခရီးရွည္တစ္ခု သြားရန္ အေၾကာင္းဖန္ခဲ့ေလ၏...
" Gloria... ကိုယ္မင္းကို ခ်စ္တယ္... ကိုယ္ ဒီခရီးက ျပန္ေရာက္တဲ့အခါ မင္းကို လက္ထပ္မယ္... ကိုယ္အခုသြားတဲ့လမ္းမွာ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခုကို သေဘၤာကပ္တိုင္း မင္းအတြက္ စာနဲ႔လက္ေဆာင္ပို႔ေပးလိုက္မယ္ ဟုတ္ၿပီလား "

ထိုသို႔ျဖင့္ Jackတစ္ေယာက္ ခရီးထြက္ခဲ့ရၿပီး သူ ပထမဆံုး သေဘၤာကပ္တဲ့ေနရာဟာ အာဖရိကျဖစ္ခဲ့ေလတယ္... သူဟာ သူ႔ခ်စ္သူကို ေျပာခဲ့တဲ့အခါ စာနဲ႔လက္ေဆာင္ပို႔ေပးခဲ့၏... သူပို႔ေပးလိုက္ေသာလက္ေဆာင္မွာ ဘာသာစကား၅မ်ိဳးတတ္ေသာၾကက္တူေရြးတစ္​ေကာင္ပင္...

ဤသို႔ျဖင့္ Jackတစ္ေယာက္ ေနာက္ေနရာတစ္ခုကို သေဘၤာကပ္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႔ခ်စ္သူGloriaဆီမွ ျပန္စာကို ရခဲ့ေလသည္...

စာထဲတြက္ပါသည္က " ၾကက္တူေရြးအတြက္ ေက်းဇူးပါ Jack... ရွင္ပို႔ေပးလိုက္တဲ့ၾကက္တူေရြးက ၾကက္သားထက္ပိုၿပီး အရသာရိွတယ္ရွင့္ " ဟုျဖစ္ေလသတည္း...
😆😆😆😆😆😆😆

UNICODE

Jackသည် သင်္ဘောသားတစ်ယောက်ဖြစ်ပြီး ခရီးရှည်များ မကြာခဏထွက်ရတတ်သူပင်...

နွေရာသီတစ်ခုတွင်တော့ Jackဟာ သူရဲ့အမေအိမ်သို့ ပြန်လာခဲ့ပြီး ထိုအိမ်နားသို့ အိမ်နီးချင်းမိသားစုအသစ်ပြောင်းလာခဲ့သည်ကို သိလိုက်ရပေတယ်...

ထိုအိမ်နီးချင်းမိသားစုထဲတွင် Gloriaဟုခေါ်သောမိန်းမလှလေးတစ်ယောက်ပါလာခဲ့ပြီး ထိုအမျိုးသမီးလေးကို Jackက ချစ်မိသွားခဲ့လေသည်...

တစ်နေ့မှာတော့ Jackဟာ ခရီးရှည်တစ်ခု သွားရန် အကြောင်းဖန်ခဲ့လေ၏...
" Gloria... ကိုယ်မင်းကို ချစ်တယ်... ကိုယ် ဒီခရီးက ပြန်ရောက်တဲ့အခါ မင်းကို လက်ထပ်မယ်... ကိုယ်အခုသွားတဲ့လမ်းမှာ ဆိပ်ကမ်းတစ်ခုကို သင်္ဘောကပ်တိုင်း မင်းအတွက် စာနဲ့လက်ဆောင်ပို့ပေးလိုက်မယ် ဟုတ်ပြီလား "

ထိုသို့ဖြင့် Jackတစ်ယောက် ခရီးထွက်ခဲ့ရပြီး သူ ပထမဆုံး သင်္ဘောကပ်တဲ့နေရာဟာ အာဖရိကဖြစ်ခဲ့လေတယ်... သူဟာ သူ့ချစ်သူကို ပြောခဲ့တဲ့အခါ စာနဲ့လက်ဆောင်ပို့ပေးခဲ့၏... သူပို့ပေးလိုက်သောလက်ဆောင်မှာ ဘာသာစကား၅မျိုးတတ်သောကြက်တူရွေးတစ်​ကောင်ပင်...

ဤသို့ဖြင့် Jackတစ်ယောက် နောက်နေရာတစ်ခုကို သင်္ဘောကပ်ချိန်မှာတော့ သူ့ချစ်သူGloriaဆီမှ ပြန်စာကို ရခဲ့လေသည်...

စာထဲတွက်ပါသည်က " ကြက်တူရွေးအတွက် ကျေးဇူးပါ Jack... ရှင်ပို့ပေးလိုက်တဲ့ကြက်တူရွေးက ကြက်သားထက်ပိုပြီး အရသာရှိတယ်ရှင့် " ဟုဖြစ်လေသတည်း...
😆😆😆😆😆😆😆

English Short Story (mm tran)Where stories live. Discover now