Güzel oy ve yorumları bekliyor olacağım 😘
"Açmıyor mu hala telefonunu" Efekan erdem dayıya bakıp olumsuzca başını salladı.
"Dün akşamdan beridir yok bir sinirle aldı arabayı gitti ya birşey olduysa" Asya ablanın ağlamaklı sesi kulağıma geldiğinde içimdeki kötü his daha fazla kendini göstermeye başladı.
"Sikicem şimdi herşeyi nerede bu pezevenk meraktan öldük lan burada. Başına bir bok mu geldi ne yaptı bu manyak" Selimin sinirli sesi nesliyi ürkütmüştü. Ela ağlamaktan gözleri kızarmış bir vaziyette hiçbir şey demeden koltukta oturuyordu. Özgürden hemen hemen yimi dört saattir haber alamıyorduk. Telefonlarımızı açmıyordu kökten kapatmıştı.
Ona birden ne olduğu hakkında hiçbir fikrimiz yoktu o fotoğraftada ki kadın özgürün o hali Mustafa bey...
Efekan yorgun gözlerle oturduğum koltuğun kenarına yaslanıp kolunu boynuma dolayarak kendine çekti. Saçlarımı hafifçe öpüp kulağıma yaklaştı
"Cansum yorulmadın mı. Bak gözlerinden uyku akıyor hadi bebeğim git yat eğer birşey olursa ben sana haber vericem."
Gitmek istemiyordum ama ben. Ona yavru köpek bakışları atsamda beni odaya göndermekte kararlıydı." Ama eğer gelirse hemen uyandırıcaksın"anlaşmamıda yapmadan gitmem.
" Tamam git yat hadi " yanağını öpüp yukarıya odaya çıktım.
Artık birşeyler giyerken geniş seçmeye özen gösteriyordum karnım şişmişti ve dar şeyler sanki biri tarafında sıkılıyormuşum hissi veriyordu. Alt eşofmanı mı giyip efekanın tişörtlerinden birini üzerime geçirdim. Bu kısacık işlemi yapmak bile beni nefes nefese bırakmıştı.
Yatağa geçip uyumak için binbir çeşit pozisyona girerek en son bir tanesinde karar kılıp uyudum.
...
Gözlerimi açtığımda yan tarafımdaki bedene döndüm. Efekan sırtını yatak başlığına dayamış uzanmış bir şekilde öylece dalgın dalgın duvara bakıyordu. Saçları hep dağılmış ona güzel bir hava katmıştı. Uyandığımı fark edince uykusuz gözlerle yüzümü inceleyip yorgun bir tebessüm sundu bana.
"Günaydın"
"Günaydın"
"Sen uyumadın mı" çok yorgun görünüyordu.
"uyuyamadım, o pezevenk özgür gelince elimden baya çekicek" diye homurdandı
"Gelir bence bugün"
"Bilmiyorum" sıkıntılı bir nefes verip kafasını kaşadı.
"Bugün hastaneye gidelim mi bebeğimizi görmeye" dedi Efekan. Heyacanla doğrulup hızla kafamı salladım
"Evet gidelim hatta sonrasında alışverişe gidelim bebek için" tebessümle izleyip karnımı okşadı.
"Gideriz güzelim cinsiyeti bir belli olsaydıda odasını hazırlasaydık" efekana sırnaşıp ona baktım
"Doğru söyle kız mı olsun istersin erkek mi"
"Sağlıklı olsun inşallah da"
"Ya orası zaten öyle ama insanın içinde bir istek olur seninde var mutlaka hadi söyle" dalgın bir şekilde etrafına bakıp şapşal şapşal güldü
"Tamam kız olsun istiyorum. Bir kızım olsun istiyorum böyle gelsin bana nazlansın beni parmağında oyantsın bir babacım deyişiyle bende kayışlar kopsun. Sonra böyle süslü süslü elbisesiyle gelsin kabarık kabarık kıyafetleriyle prenses gibi dolansın dursun ortalıkta "Ahhh sanırım eriyordum. Ya bu ne kadar ponçik bir baba böyle ya. Dayanamayıp yanaklarını sıktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki KOCAM
Teen Fiction(kapak fotosundaki kişileri karakter olarak hayal etmeyiniz. O sadece bir kapak fotosu) Çok güzel bir okul Gençliğimin baharı Ama ben şuan yanımdaki serseriyle evliyim *** "Düğün için herşey hazır sen sadece giyeceğin gelinliği seç onuda yarın halle...