Başlangıç ve son

47 2 0
                                    

Bir gün biz Jüpiter halkı her cuma günü olduğu gibi "adam" toplantısı yapıyorduk. Ansızın bir ses duyduk, sinyal gibi bir şey. Biz de uzaylıyız ya hemen çözdük. Sinyalda şunları diyorlar "Biz dostuz. Eğer varsanız sinyal gönderin".
Bu bize çok komik geldi. İşte adaaammmları etrafıma topladım, dedim "Napalım agalar?"
Biri dedi ki, diyelim ki, varız. Diğeri "yokuz" diyelim dedi falan.
Neyse en sonunda anlamsız random göndermeye karar verdik. Uzaylıyız ya, antenlerimiz var keçi boynuzu gibi, ha işte onlarla "dndkpdmdpdpsmdsmk dmdpldmdıdödödçdpdçdldp ldpsçeöeöeıeömsldps" sinyalini yolladık. Gavat insanlar hala onu çözmeye çalışıyor.

Bundan sonra insanlar ilgimizi çekmeye başladı. Beni Dünyaya, araştırmaya gönderdiler, ben de kabul ettim. "Biz sadece ölümden korkarız, gülüm" dedim ve dünyaya gittim. Uzaylı olduğum için istediğim kılıktan dolana bilirim zaten. Neyse görünüş önemli değil de, dillerini bilmiyorum bu malların. Hangi dili seçsem, hangisi daha güzel derken, ahanda buldum dedim, türkçe en iyisi. Eeee o zaman ben de Türkiyeye gidem, yılı da 2021 seçem. Gittim Türkiyeye, tiktoker bacımsuları, agacuları gördüm, dilimi dişledim. Kendi kendime dedim ki, yok aga, bu böyle olmaz, bu devre 25 yaşında yakışıklı, uzun boylu, agamculardan daha adaaammm, bacımsulardan daha bağyan olan birisi gerekli. Onun için 1996 yılına gittim, beşikte yeni doğmuş bir bebe gördüm. Kulağına adını fısıldadım "Sadıx, Sadıx, Sadıx". Anne, babası yanına geldiğinde bu bebe telepati yoluyla "Benim adımı Sadık koyun, Sadıx olmaz" demesinmi? Ben de bu çocuktan bir şey olmayacağını anladım, yine kulağına "Büyüyünce lakabın Nemo olsun" diye fısıldadım. ( Nemo latince "hiç kimse" demek)

Ondan sonra Jüpitere geri döndüm. Uzaylı becerilerimi kullanarak Dünyada 24 yıl geçtiğini hesapladım. Ultra ışınlarla dünyaya bir göz attım, bir de gördüm bizim bu Sadık kendisine Neo lakabını almış, kucağında Buffy ismini verdiği bir kediyle altında eşorfman, üstsüz bir şekilde canlı yayın açmış. Baktım yayında iyi güzel konuşuyor, gittim bazı videolarını izledim. Başka bir şey bulamamış, benim inadıma kendisine Neo lakabını vermiş. Bir harf değiştirme bunda bebelikten vardı zaten.
Bizim bu Neonun da abone, izlenme sayı felan az. Gittim dünyaya, Ağabala isimli şirin bir çocuk gördüm. Rüyasında ona Sadıkın videolarını izletdim, o da sevdi. Yarın girdi Neonun yayınına, yayın kesitlerini alıp youtubeye atmaya başladı. Eh ne diyelim,o da ünlendi, Sadık da.
Sonra baktım yok, yeterli olmadı, gittim bir homo sapiensin aklına girdim, o da NEOLOJİ adıyla bizimkini instagram isimli uygulamada ününe ün kattı.
Amaaannn bana ne canım, bir Homo viator için vaktimi çok harcadım. (Homo viator umutlarla yaşayan insan türüdür) Aslında ömrümden sadece 2 saniye gitti, ama 2 saniyede ben 1 kez ADAAAMMM diye bağıra bilirdim. Artık olan oldu, geçen geçti. Sadık artık telekinezi ve telapati yeteneklerini kullana bilse tam olacak.


HEPİNİZE İYİ VAKİTLER. HOŞÇAKALIN.

Bizim ADAAAMMM toplantımız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizim ADAAAMMM toplantımız. Bordolu benim

Neo ve yaratılışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin