Akari annesinin onu çağrışıyla uyandı, uyandığında kendini çok iyi hissediyordu,hemen aşağıya indi.
Annesi kahvaltısını hazırlıyordu,masaya oturdu.
"Anne babam nerede?" Diye sordu.
Annesi ise "bugün işe erken gitti" dedi. Akari kafasını onaylayıcı bir şekilde salladı.
Akari telefonuna baktı ve hızla masadan kalktı
Annesi"noldu Akari" diye sordu.
Akari hemen telefonunu cebine koyup yanında duran çantasını aldı ve annesine "okula geç kaldım anne" diyerek annesine öpücük attı ve hızlıca evden çıktı.Babası ona ortaokuldan belli hep bisiklet alacağını söylüyordu ama hala almamıştı Akari bunu düşünerek hızlı bir şekilde ilerlemeye devam etti.
Akari sınıfına geldiğinde harika bir sürpriz onu bekliyordu çünkü en yakın arkadaşı Yuika ile aynı sınıftaydı.
Hızlıca onun bir yanındaki sıraya geçti ve hemen sorular sormaya başladı "yaz tatilinde ne yaptın?", "Kuzenin ile barıştın mı?", "Hani başka okula gidecektin?"
Yuika Akari'yi susturup "sakin ol herşeyi anlatacağım"dedi.
Yuika Akari'nin sorularını cevaplayacak iken öğretmen sınıfa girdi ve derse başladılar.Zil sesi* Akari hemen arkadaşının yanına gitti ve bahçeye çıktılar,
Sonra Akari yine sorular sormaya başladı"bir tane diziye başladığını söylemiştin o dizinin adı ne?","bu akşam bize gidelim mi?", "sorularımı ne zaman cevaplayacaksın?"
Yuika kafasını telefondan kaldırıp Akari'ye baktı ve telefonu cebine koydu,"tamam iyi dinle beni"Yuika son sorusunu da cevapladıktan sonra zil çaldı.
Herkes sınıfa gelmişti ve sınıf çok gürültülüydü ve yan sınıfın öğretmeninin kapıyı hızlı bir şekilde açmasıyla tüm sınıf sustu.
Öğretmenin bağrışından sonra sınıfta tek bir ses bile çıkmadı.Beş dakika sonra öğretmenleri sınıfa girdi ve ders işlemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Yandere
De TodoYemek saatinde çatı katına doğru giden Akari karşıdan gelen o çocuğu gördü,adeta büyülenmişti. O günden sonra hiç birşey eskisi gibi olmadı.