Sestra jednog od najboljih fudbalera na svetu, da, ta sam. I nije to tako prelepo kao sto svi misle. Obicna sam devojka kao i sve ostale, osim sto novinari obracaju malo vise paznje na mene i to mi smeta.
Ja sam Emma Messi, sestra Lionela Messia. Imam 23 godine i zavrsavam fakultet, a trenutno sam na odmoru. Studiram u Londonu ali sam se rodila u Argentini i zivela tamo i u Spaniji sa porodicom, otisla sam u London zbog fakulteta. I konacno se vracam, jos malo i slecem u Spaniju (Kataloniju) u Barcelonu.
Probudila sam se u predivnoj, ogromnoj kuci. Stigla sam juce kasno i Messi je bio na treningu pa nije mogao da me pokupi na aerodromu, ali Antonella je dosla. Sredila sam se i sisla dole niz stepenice i usla pravo u kuhinju. Antonella je spremala dorucak, bila sam stvarno gladna.
"Em.."
"Thiago, srecice moja" ugledala sam preslatko decacica u maloj trenerci.
Podigla sam ga i zagrlila jako, tako mi je nedostajao. Sele smo zajedno i doruckovale, a Thiaga sam ja nahranila.
"Zaboravila sam da ti kazem, rekao je Leo da ga pozoves" rekla mi je predivna brineta
"Vazi, a gde je on?" pitala sam
"Otisao je do grada da kupi nesto, pa na trening"
Zavrsila sam dorucak i uzela mobilni da pozovem brata.
"Ejj, vidim kako sam ti nedostajala, nisi cak ni dosao da me pokupis" nasalila sam se sa njim
"Haha, pa hteo sam... Ajde dodji na trening, videces i mene i kako igram" cula sam kako se nasmejao sa druge strane
"Zar smem da budem na vasem treningu?" pitala sam
"Ma naravno"
Prekinula sam vezu i otisla do sobe da se presvucem. Obukla sam crne, uske farmerice i neku majicu i patike. Pozajmila sam Antonellina kola i odvezla se do stadiona.
Usla sam u stadion i ugledala predivnog muskarca kako se igra sam sa loptom.
"Leo" uzviknula sam i potrcala prema njemu. Tako sam ga jako zagrlila, mnogo mi je nedostajao.
"Em! Lepsa si nego poslednji put kad smo se videli"
"Da, to je bilo pre 2 dana preko skype" nasmejala sam se
"Hahahha pa onda od ta 2 dana" odgovorio mi je uz osmeh
"Hej, da vidimo da li idalje znas da igras kako sam te ucio." sutnuo mi je loptu i udaljio se kako bih mu je vratila.
"Pa.. vezbala sam"
Sutnula sam mu loptu jako i poceli smo malo da igramo.
"A gde su ostali fudbaleri" pitala sam
"Ne znam, docice valjda, ja sam poranio"
Zatrcala sam se i jako sutnula loptu dok je on stajao kod gola. Kako se lopta kotrljala prema golu, tako sam i ja trcala prema njemu. Pustio je da lopta prodje kroz njegove noge i poceo da se smeje, ja sam se zatrcala prema njemu i slucajno ga oborila. Lezali samo na travi i jako se smejali. Brzo sam ustala i pomogla njemu da ustane, tad me je zagrlio jako. Stvarno smo bliski, od malena smo takvi, najvise ga volim.
Bas kada je hteo da me pusti iz zagrljaja culi smo kako neko dolazi. Okrenuli smo se i videli ceo tim Barcelone, trenera i jos neke ljude.
"Messi, upoznaces nas sa lepoticom" rekao je Suarez mislim.
"Hahah ovo je moja sestra Emma, Emma ovo je ceo tim Barcelone" rekao je uz osmeh i drgi su mu se pridruzili
"Da, mislim da znam ko su" nasmejala sam se, a i oni su
Njihov trener im je rekao da se odmore ili rade nesto 10-15 minuta, jer on mora da proveri nesto sa jos nekim ljudima.
Mislila sam da sednem na tribine i budem tu malo, nisam zelela da se zadrzavam previse.
"Igras fudbal?" pitao me je jedan od igraca Barce
Nikad nisam bila veliki obozavalac fudbala, igrala sam ga zbog Messia i on me je dosta toga naucio, ali to je sve. Ne gledam ni njegove utakmice cak, jednostavno mi se nekako ne gleda. I ne volim da gledam kako neko nalece na mog brata, nekad bude stvarno povredjen, znam da je to normalno ali ja jednostavno to ne volim.
Znam ko je sve sa nim u timu, ali zapravo nikad nisam bas zapazila ko kako izgleda.
Podigla sam glavu i pogledala ga u oci. Bio je to Neymar mislim, bio je ustvari prilicno lep. Pogledala sam ga celog i primetila da je veoma zgodan.
Nasmejala sam se kad sam shvatila da jos nisam odgovorila, a i on je.
"Pomalo, on me je nesto kao ucio" nasmejala sam se i pogledala u Massia
"Onda si ucila od najboljeg" odgovorio je Neymar i sutnuo mi loptu
Vrtela sam malo loptu po nogama, onda se udaljila i pogledala ga u oci. Prisao mi je i pokusao da uzme loptu. Odmakla sam se u stranu kako je ne bi uzeo, ali je naravno uspeo da mi je uzme.
Nasmejao se tako prelepo pa sam samo spustila glavu sa velikim kezom na licu da ne bi video da sam malo pocrvenela.
"Hajde da igramo malo" rekao je Pique "Igraces sa nama?"
"Mm, bolje ne, ne bih da vam kvarim trening" nasmejala sam se i krenula prema tribinama
"Ne kvaris nista, ajde"
Ipak sam se na kraju slozila i igrala sa njima. Birali su ekipe Messi i Saurez, Leo je prvi birao pa je odmah izabrao mene iako je verovatno znao da ce sa mnom samo izgubiti. Neymar je bio u drugom timu i ne znam zasto ali bilo mi je drago sto cu igrati protiv njega.
Nismo igrali dugo jer su se kasnije vratili neki ljudi i njihov trener kako bi poceli trening, ali u jednom trenutku mi je Leo sutnuo loptu. Krenula sam da trcim prema golu i onda je Neymar samo stao ispred mene. Pogledala sam ga u oci i on je zastao i gledao me. Brzo sam sutnula loptu kroz njegove noge i nastavila da trcim zeleci da dodam nekom loptu, ali me je stigao i opet stao ispred mene. Okrenula sam se kako bih otisla na drugu stranu i dodala loptu. On me je uhvatio oko struka i ja sam se zaledila. Uzeo mi je loptu, zatrcao se i sutnuo je pravo u gol.
Pogledao me je i nasmejao mi se, a ja sam mu uzvratila osmehom.
Kraj, nadam se da vam se svidja :)
YOU ARE READING
Suddenly in Love
FanfictionDa li ce izdrzati uz njega... Sestra jednog od najboljih fudbalera na svetu, da li ce uspeti da se izbori sa tim? Devojka koju niko ne moze izdrzati da ne zavoli... Da li ce zbog ljubavi jednog decka ostati i biti tu zauvek?