Aşk

67 3 1
                                    

ALLAH insanı işsiz bırakmasın =)
Merhaba bu ilk deneyimim olacak aslında nasıl başlayacağımı da bilmiyorum =)
Aşk
Aslında şu aralar herkesin dilinde olan bir kelime aşık oldum seviyorum derler sonra ilişki flört birliktelik bir şekilde biter ve onlar için aşkta biter. Ne garip demi oysaki Aşk öyle birşey ki bir insanın hayatında ya 2 kez yada 3 kez olurmuş yapılan araştırmalar öyle söylüyor ve yine bu aşık olan ların %60 ı ilk aşık oldugu kişiyle birlikte evlenirlermiş geriye kalan %40 ın da %20 si ikinci aşık olduğu kişiyle evlenir ve diğer %20 side üçüncü aşık oldugu kişiyle evlenirmiş. Ama gelin görün ki sözde zamane aşıkların kimbilir 10uncuda kimbilir 20. Kişide mutlu sona ulaşır. Bence günümüzde ki ilişkiler herkesin bildiği ancak birbirlerine itiraf etmedikleri ÇIKAR ilişkisinden ibaret olduğunu düşünüyorum.  A kişisi B kişisi ile kişisel ihtiyaç adını verdiği sebepten dolayı beraber olur.  B kişisi ise düşkünlükleri için beraber olur.
Onun düşkünlükleri ise beraberken güzel vakit geçirmek olur mesala para için olur araba için olur veya sadece yakışıklı diye veya idda için olur olur olur. Ama aşk aşık olmak aşık olduğu için beraber olmaz efendim düşkünlükleri için beraber olur bu kadar basit.

Peki ya gerçek Aşk nasıl olur nasıl bulunur nerde karşına çıkar nasıl anlarsın aşık oldugunu???

Bence gerçek aşk,  karşılıksız sevmektir karşı taraftan hiçbirşey ama hiçbişey hatta ve hatta onun seni sevmesini beklemeden sevmektir. Sevdigin kişinin yanlışını aramazsın gözüne sadece güzellikleri gözükür seversin işte sadece beklentisiz bir şekilde. Onun her dakika yanında olmak veya hatta onun yanında zamanı durdurmak istersin. Yanlışı oldugu zaman gururunu yere serip yine de onla beraber olursun seversin işte. Onlu hayallerini bir bir düşersin o hayalleri gerçekleştirmek için elinden geleni yaparsın. 
Bence böyle olmalı Aşklar çıkar kavgası için degil düşkünlük için degil ADAM gibi sevmek ve sevilmek ister aklı kemale eren kişi.
Ve yine bence,  biri birini sevecekse KENDİ GİBİ SEVMELİ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Can Sıkıntısı =)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin