Başlayış ve Bitiş

2 0 0
                                    

        Birbirlerine delice aşık olan iki genç Julia ve Simon 'ın kimseyi dinlemeyip aşklarına ömür boyunca sahip çıkması .Aileleri ikisinin birlikte olmalarının onları kötü etkilediklerini düşünüyor ve ayrılmalarını istiyorlardı iki genç ailelerinin dediklerini yapmadılar  ve birbirlerinden ayrılmadılar ama ailelerine ayrıldıklarını söylediler çünkü aileleri ayrıldıklarını zannederlerse onların peşini bırakacaklardı.Julia ve Simon kendilerine bir otel belirlediler bu otelin adı HOTEL CALIFORNIA'ydı otele gelmemelerinin tek nedeni ölüm olsun istediler ve öylede yaptılar iki  genç o otelde sık sık buluştular ve hep aynı odaya gittiler çünkü o odanın ilk gittikleri oda olduğu için özel olduğunu düşünüyorlardı.Aşkları gittikçe daha da artıyordu ve evlenmeyi bile düşünüyorlardı ama bunu yapacak cesaretleri yoktu. Simon'un annesi ve babası Simon'un dışarıyı pek sevmediğini biliyorlardı ve Simon'un bu aralar hep dışarıda olduğunu farkettiler ve nedenini sormaya karar verdiler Simon bu soruyu duyunca biraz afalladı ama durumu hemen toplayıp mantıklı bir yalan söyledi.Bu durumu Julia'nın annesi de fark etti ama julia dışarıyı seven bir kız olduğu için pek aldırış etmedi.İki genç birbirleriyle konuşmak isteyip aynı otelde buluştular ve söze ilk Simon başladı ilk sözü ayrılalım oldu Julia bunu duyduğu anda gözünden bir damla yaş aktı ve Simon'a nedenini sordu Simon seni çok seviyorum ama bu böyle devam edemez dedi.Julia bende seni seviyorum ama bak senin yaptığını yapmıyorum aşkıma sahip çıkıyorum dedi.Simon bunu duyunca hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı ayrılmak istemememin asıl nedeni sana zarar gelmesinden korktuğum için dedi çünkü Julia'nın ailesi çok sert bir aileydi ve bunu anlarlarsa onu bir daha asla göremezdi.İkisi birlikte ağlamaya devam ettiler sonra Simon ben yarın gelemeyeceğim dedi Julia neden diye sordu Simon yarın hastaneye gitmem gerek dedi Julia endişelendi ve bir yerinde sorun mu var dedi Simon hayır rutin kontroller dedi ama yalan atmıştı Simon da karaciğer yetmezliği vardı bunu daha yeni öğrenmişti ve yeni yeni başladığı için iyileşme şansı yüksekti o yüzden Julia'yı endişelendirmek  istemiyordu istemiyordu.Simon masadan kalkıp arabasına doğru gidiyordu Julia masada hâlâ oturuyordu ve Simon'un gidişini izliyordu.
Simon'un telefonunu unuttuğunu fark etti ama fark etmekte biraz geç kalmıştı Simon çoktan gözden kaybolmuştu tam o arada telefona mesaj geldi
-Simon,karaciğerin daha da kötüleşmiş.
Julia mesajı okuduğu anda kendini kötü hissetti ve başı dönmeye başladı kendini zar zor toparlayabildi. Ertesi gün Simon telefonunu almaya geldi ve Julia da oradaydı şaşırmıştı çünkü onu orada beklemiyordu julia Simon'nun yanına gitti ve hasta olduğunu biliyorum dedi.Simon mosmor oldu.Simon Julia'yı sakinleştirdi ve konuşmaya ikna etti karaciğer yetmezliğinin yeni başladığını ve ileri evrelerde olmadığını yani iyileşme oranının yüksek olduğunu söyledi.Bunu duyan Julia'nın yüreğine sular serpilmişti ve Simon'dan kendisine bir söz vermesini istedi Simon'a iyileşeceğine dair söz ver dedi ve Simon'da söz verdi.Simon düzenli olarak hastaneye gidiyor ve iyileşmeye başlıyordu Julia onu destekliyor ve sevgisini daha çok gösteriyordu.Simon'un hastane işi olduğu için pek görüşemiyorlardı ama Julia bunu sorun etmiyordu çünkü onun iyileşmesini istiyordu.Julia Simon'a elleriyle yemek yapıyor ve otele götürüyordu.Simon'un iyileşmesine çok  az kalmıştı ve Julia çok mutluydu.İki üç hafta içerisinde Simon sözünü tutup tamamen iyileşmişti ama bunu Julia'ya söylememişti sürpriz yapacaktı ve sürpriz için yola koyuldu geç kalmamak için çok hızlı gidiyordu önüne birden araba çıktı ve direksiyon hakimiyetine kaybederek yuvarlanıp bir ağaca çarpıp durabildi olay yerine ambulans varana kadar simon çoktan ölmüştü.Julia Simon geç kalinca endişelendi ve haberlere baktı ve o acı gerçeği öğrendi hayatının tek anlamı ölmüştü.Julia olduğu yerden uzun bir süre haraket edemedi ve için için ağlamaya başladı birden ağlamasını durdurdu ve yola koyuldu eve gelmişti ve evden babasının silahını alıp otele geri döndü her zaman kaldıkları odaya gitti ve ve tetiği kafasına dayadı kendini vurmadan önce kapının arkasına kendi uydurduğu bir şarkı sözü yazdı ve sen yoksan benim yaşamamın bir anlamı yok deyip tek kurşunla canına kıydı.İki yıldan fazla bir süredir o odaya kimse girmemistir ta ki şarkıcı olan Eagles girene kadar Eagles otele kalmaya gider ve tek boş odanın o olduğunu öğrenir resepsiyon daki kız yaşanan olayı anlatır ve gitmek istediğinize emin misiniz diye sorar Eagles eminim der ve odaya girer ve kapının arkasındaki sözleri fark eder ve HOTEL CALIFORNIA adlı eserini buradan ilham alarak yazar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HOTEL CALIFORNIA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin