Gece oldu ve Akari yatağına yattı,yatarken Gakuto'yu düşünüyordu, düşünürken uykuya daldı AMA bu rüya onun için bir rüya değil KÂBUSTU Akari bir anda uyandı,nefes nefese kalmıştı çünkü sevdiği çocuğu başka bir kızla görmüştü,bu onun için felaket birşeydi.
Sonra bunun sadece bir kâbus olduğunu düşünüp tekrar uyudu."Akari! Uyan hadi okula geç kalıyorsun"
Akari telaşla uyandı çünkü Gakuto'yu görmek için sabırsızlanıyordu.
Kahvaltısını yapıp hemen okulun bahçesine adımını attı.
Kafasını kaldırdığında hayatının en kötü anını yaşadığını aklından geçirdi çünkü rüyası gerçek olmuştu sevdiği çocuk başka bir kızla idi.
Koşarak tuvalete gitti ve ağlamaya başladı,aynaya baktı ve gördüğü görüntü gözünün önüne tekrar geldi, her tekrar gözünün önüne geldiğinde her seferinde daha da çok sinirleniyordu.Aynanın sivri ucu dikkatini çekti. Parlıyordu.
Aklına muhteşem bir fikir geldi ve bu fikrin harika olduğuna emindi.Yemek saati zili*
Akari okuldan çıktı ve eve geldi kapıyı çaldı annesi kapıyı açtı ve kızına sorularını sormaya başladı
"Neden geldin Akari","okulda birşey mi oldu?","yoksa sen okuldan mı kaçtın!"
Akari annesine dönüp "sakin ol anne sadece kitabımı evde unutmuşum"Annesi sakinleşip tamam dedi.
Akari mutfağa doğru giderken annesine su içeceğini söyledi ve çekmeceden hemen eline bıçak aldı ve odasına gitti oradan rastgele bir kitap aldı bıçağı kitabın arasına koydu ve annesine görüşürüz deyip evden çıktı.
O sırada Yuika Akari'yi merak ediyordu,tüm okulu aramıştı ama hala Akari'yi bulamamıştı
Akari hızlıca okula girdi ve kitabı ve bıçağı çantasına koydu.
Yuika Akari'nin yanına geldi.
"Akari dünden belli hiç görüşmüyoruz nerelerdeydin?"
"Bazı işlerim vardı üzgünüm"
"Sorun değil"
Gündüz kahverengi saçlı,kahverengi gözlü,beyaz tenli bir çocuk vardı onun yanındaki kızın adını biliyor musun?" diye sordu Akari
Yuika "hayır bilmiyorum ama sahiden onlar beraberken onları gördüğünde hızlıca oradan ayrıldın,neden?" Diye sordu Yuika.
Akari hiç bozuntuya vermeden "hiiiiç,sadece yolda biraz tuvaletim gelmişti deri kaçırmamak için hızlıca tuvalete gittim" dedi.
Akari "Yuika çok üzgünüm ama benim bir yere gitmem gerek senle daha sonra görüşürüz olur mu?" diye sordu Akari.
Yuika pek istemese de tamam dedi ve ayrıldılar.
Akari hızlıca müdür odasının kapısını tıklattı odada kimin olup olmadığına bakacaktı,gir diye ses duyunca hemen içinden bir bahane uydurdu ve kapıyı açtı.
Müdür yoktu ama müdür yardımcısı vardı,müdür yardımcısı "noldu?" Diye sordu.
Hemen Akari uydurduğu bahaneyi söyledi.
"Şey beden hocasının burada olup olmadığına bakacaktım".
"Tamam"dedi müdür yardımcısı.
Akari dışarı çıktı ve kapıyı kapattı,sonra biraz bekledi.
Akari dikkat çekmemek için tuvalete gitti ve tuvalet kapısının ucunda bekledi ve sonunda müdür yardımcısı odadan çıktı, Akari hemen müdür odasına girdi ve bilgisayarı kurcalamaya başladı,
ilk önce kızın sınıfını buldu sonra adını sonra da fotoğrafını, hemen telefonunun kamerasını açıp kızın bilgilerinin fotoğrafını çekti.
Odadan çıkıp hiç birşey olmamış gibi sınıfına doğru gitti.
Telefonunu açtı ve çektiği fotoğraflara baktı kızın adı MİYU idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Yandere
RandomYemek saatinde çatı katına doğru giden Akari karşıdan gelen o çocuğu gördü,adeta büyülenmişti. O günden sonra hiç birşey eskisi gibi olmadı.