helloo 🤍
yıldızı turuncuya çevirmeyi unutmayın.
keyifli ve iyi okumalar 🥰
Elimdeki büyük kahve fincanını kırmızlı rujlu dudaklarıma götürdüm, karışmadaki adam çocuk gibi heyecanlıydı ama ben onun aksine gayet sakindim gözelerime konuş der gibi bakıyordu, fincanı altlığına bırakıp arkama yaslandım.
Koray da kahvesinden bir yudum alıp benim aksime ellerini masada birleştirdi ve huzurca kıpırdandı.
"Şimdi sen bana fikrimi ne değiştirdiğini sorucaksın ve tabi niye bir anda seni çağırdığımı." Gözlerimi bebek arabasında uyuyan kızıma çevirdim Koray'da duruya baktı," duru için çağırdım seni kızım için." Daha ciddi bir pozisyon alıp gözlerimi Koray'dan bir an olsun çekmedim, " Ben babasız büyüyen bir çocuktum annem büyüttü beni benim babam senin aksine beni kabul etmiş bir adam ama bir şekilde ayrı büyüdük. Konu bu değil aslında konu şu ben yıllarca anneme hep hayal kırklığıyla baktım kızımın da bana öyle bakmasını istemiyorum." Gözlerim duruyla kesişti, emziğini emiyordu.
Koray ilk öksürdü, bende kahvemden bir yudum daha aldım,
" Anladım durunun da senin kaderini yaşamasını istemiyorsun ve bana bir şans daha verdiğin teşekkür ederim" ellerini ellerime uzatmıştı ilk elimi çektim ama tekrar tutu dişlerimi sıktım.
" Koray ellini çek, ben sana benim için kızın için bir şans verdim uyanınca biraz seversin sonra istediğin her zaman gelip görebilirsin sadece benim gözetimim altında." Ellerimi ellerinin altından aldım.
Koray duruya bakıp güldü, sonra yerinden kalıp yere çömeldi, durunun sol elini okşadı kafasını öptü duru biraz mızırdanıp gözlerini açtı.
Onları öyle izlemek bana, doğru bir karar verdiğimin kanıtıydı, daha sonra üçlü bir fotoğraf çekindik, Koray duruyla biraz daha oynadı hesabı ödeyip, sandalyede asılı olan çantamı alıp bebek arabasını sürmek için yerimden kalktım, ama duru ağlıyordu arabasını hareket ettirsem bile susmayınca Koray bana baktı,
" Sanırım, ağlamaya devam edecek izinin olursa kucağıma alsam arabaya kadar götürürüm." O kadar istekli görünüyordu ki beş yaşında annesinden şeker isteyen bir çocuk gibiydi.
" battaniyesine saralım ama hava biraz serin gelebilir duruya." Koray heyecanla kafasını sallayıp duruyu battanisiyle kucağına aldı ve önden gitmeye başladı bende arkalarından bebek arabasıyla geliyordum duru ağlamıyordu aksine uykusuna devam ediyordu.
Buluştuğumuz kafe bir otelin kafesiydi, otelin dönemeçli kapısından geçtik Koray adımını atar atmaz mikrofonlar ve kameralar gözüme sokuldu.
Birkaç saat önce,
Yazarın anlatımıyla.
Erhan Bey, oğlunun takip eden adamlardan aldığı duyuma göre şuan torunun görmeye gitmişti, yani müstakbel geliniyle aslında şimdi ise yapması gereken tek şey, oğlunun magazine onun vermesiydi eli kolu uzun olduğu için bu onun için çocuk oyuncağıydı.
Telefonundan, hemen oğlunun haytalıklarını sildirdi haber müdürünü bir çalışanına arattırdı, ve ona ne söylemesi gerektiğini söyledi asılında oğlunu değil gökçeyi ihbar ettiriyordu, istediği adam gelince ona ne söyledi gerektiğini söyledi en yakın adamı hemen aradı müdürü, Gökçe Ünalın bebeğinin babasıyla şuan bir otelin kafesinde olduğunu üstelik bebeğinin de yanında olduğunu söylettirip adresi mesajla yollattı.
Planı tıkır tıkır işleyen Erhan Bey sert Türk kahvesini yudumladı, oğlu da ve kızı olarak çoktan gördü gökçe de yola gelecekti sadece biraz el atmıştı ve süreci hızlandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUĞUMUN BABASI
Fiksi UmumÇift çizgi Hamileyim ... " Iı şey, o geceden sonra hayatımızı değiştirecek bir şey oldu" konuşmaya devam edecektim ama eliyle dur işareti yaptı. " Bir gece geçirdik diye evleneceğimizi falan düşünmüyorsun herhalde yani bu çok saçma olurdu." dedi üs...