Çelişkili bir hayat...
Adım Müjgan, genç yaşta bir evlilik geçirdim. Hatırlamak istemediğim nedenlerden dolayı sonlandırdık. O yüzden pek girmek istemiyorum. Belki ilerleyen bölümlerde değinebilirim. Aslında hemen hemen her şey evlilik ve boşanma kararı ile başladı diyebiliriz. Üniversiteyi bitirdikten sonra bir süre işsizlik çektim bir iki iş denedim baktım olacak gibi değil bir market zincirinde kasiyerlik yapmaya başladım. Annem ile yaşıyorum. Babam ve annem ayrı oldukları için kardeşim ilk zamanlar bizde kalırken artık arada sırada bize genelde babamda kalıyordu. Erkan benden 4 yaş küçük olmasına rağmen sanki aynı dönemleri yaşıyor kardeşten çok arkadaş gibi olduğumuzdan dolayı da bu dönemleri de paylaşıyorduk. Ailede ilk zamanlar baba bir rol model olmadığı için Erkan biraz efeminen karakterde idi. ilk zamanlar odamız birdi. Daha sonra oturma odasını Erkanın odası yapmıştık, yan yana idi yeni odası da ve ortak duvarımızda pencere vardı. Burada anlatmaya başlamamdaki amaç aslında yalnızlık duygusu. Ne kadar annem arkadaşım gibi olsa da ve sevdiğim arkadaşlarım olsa da ve kardeşim ki her şeyi paylaştığım, belki de çağımızın çaresi olmayan sorunu, yalnızlık... ve bir nevi kendimi ifade etmek istemem.
Evliliğimden sonra genelde kısa süreli ilişkiler yaşadım. Cinselliği seviyorum. Kendimi biseksüel olarak tanımlasam da hemcinslerim ile duygusal bir bağ kurmadım şimdiye kadar.
Sanırım yazdıkça kendimi tanıtmaya devam edeceğim.
Evliliğim üniversite öğrenciliğim ilk yıllarında oldu. Gençlik ve tecrübesizlik işte.
Üniversite bittiği zaman eve dönüp küçük bir turizm acentesinde çalışmaya başladım.
Sevgilimin olmayışı büyük bir duygusal açlık veriyordu aynı zamanda da cinsel bir açlık. Üniversite zamanında evli olduğum ve olmadığım zamanlar sürekli bir ilişkim vardı. bunlardan biride üniversitemdeki hocamdı.
Üniversite hocam bizim şehre gelmişti ki evli olmasına rağmen benim boşandığım zamana denk geliyor, kısa bir süreç duygusal birliktelik yaşamış ve bitirmiştik. Bunu kardeşim ile paylaşmıştım, tabi ki cinsel kısmını değil ama beni ziyarete geldiğinde, Erkana basılmıştık. Geldiğini ve buluşacağımızı duyunca beni biraz engellemek istemişti.
Bir barda buluşup ardından da kaldığı otele gitmiştik. Otel odasına girdiğimde bütün senaryolara hazırdım. Hiç konuşmadan sevişmeye başlamıştık. Gece boyunca 3 kere boşalmıştı. Bunlardan ilki odanın daha içine girmeden koridorda, biraz öpüşüp özlem giderirken ve cinsel açlığımdan dolayı kendimi hakimiyetine bıraktığım için sanırım, dizlerimin üstüne çöktürmüş oral sex sırasında fazla dayanamayıp ağzıma bırakmıştı döllerini. kimi için mide bulandırıcı garip bir haz alıyordum bundan.
ve gece yeni başlıyordu benim için...
Uyandığımda evde kimse olmadığını öğrenmiştim. Annem teyzemlere geçmiş. Baş ucundaki komodinden elastik yapıdaki vibratörümü almam uzun sürmedi. ten renginde arkasında küçük bir açma kapama ve titreşimin derecesini ayarlamak için çevirmeli bir tuş vardı. Ev arkadaşımla sarhoşken vermiştik siparişini.
Kendimi tatmin ettikten sonra apar topar duşa girmiştim. Çıktığımda Erkan eve gelmiş annem kahvaltı için hazırlıklar yapmaya başlamıştı. Havlu ile odama gittiğimde. vibratörün yatakta kaldığını fark ettim. Erkan gülerek buna mı kaldın diye alay etmeye başlamıştı bile. Sonra yataktan kapıp küçükmüş bu sevgili hocan yetersiz mi kalıyor diye ilişkimi de eleştirmişti. bir anda ağzımda boşaldıktan sonra küçülen penisin hiç de ufak olmadığı düşüncesi kaplamıştı. Evli olduğu için hiç olumlu bakmamıştı. Odadan çıkmasını istedim üstümü giymek için. Arkasını döndü annem var konuşamayız anlat bakalım sevgili hocan ile ne oldu neden gelmiş diye başladı.