Taehyung-
Ajatukseni ovat todella sekaisin vasta äsken poika, jonka kanssa olen tänään jo riidellyt tulee ja suutelee minua ihmisten kanssa. Ei en minä hänestä tykkää. Kuulen, jonkun tytön kutsuvan minua ja astelen hänen luoksensa. Nosta kulmiani, sillä oletan, että hänellä on minulle jotain tärkeää asiaa. Hänen loikatessa kaulaani hätkähdän hieman ja koitan irroittaa hänen käsiään ympäriltä toivotta. "Jungkook" huudan, sillä en monen muukaan nimeä tiennyt. Hän näytettävästi kuuli huutoni, sillä sain neidin pois kaulastani, jonka jälkeen astelen pojan taakse. Tarraan hänen paitansa helmasta, jonka jälkeen hän kääntää itsensä, jotta hänen kasvonsa on omiani kohti.
"Kiitos" mumisen vaivaantuneena tilanteesta, sillä en saanut edes tyttö irti itsestäni. "Älä nyt kuvittele, että meiän välillä on mitään" hän tuhahtaa vastaukseksi ja riuhtaisee käteni irti hänen paidastaan. Säpsähdän hieman ja kiedon nopeasti käteni hänen ympärilleen. "Älä mee" valitan hänen korvaansa ja loikkaan hänen syliinsä, samalla kietoen jalkani hänen ympärilleen. Miksi teen näin? En tiedä. Varmaan osa on alkoholin vaikutusta, mutta tässä on oikeastaa aika mukava olla. "Sun pitää nukkuu" kuulen Jungkookin suusta kylmällä äänensävyllä. Ehkein hän oikeasti minusta pidä. Roikun hänessä kiinni, kun poika lähtee kävelemään itselleni tuntemattomaan suuntaan. Hymyilen tyytyväisenä ja painan nopean pusun pojan poskelle, joka ei näytä ollenkaan yhtä iloiselta, kun minä. "Sä huolehit musta" ilmoitan tyytyväisenä. "Joo, oo vaan hiljaa" saan vastaukseksi.Kävelyn jälkeen löydän itseni makaamasta mukavalta sängyltä. Katsahdan nopeasti pojan suuntaan, joka on poistumassa huoneesta. Mietin hetken mitä tekisin, kunnes huudahdan, "Sun pitää odottaa, että mä nukahdan!"
Jungkook-
Toisen huutaessa, että min täytyy odottaa, että hän nukahtaa huokaan turhautuneena ja laitan huoneen oven lukkoon. En ymmärrä äsken autoin hänet tänne ja nyt minun pitää odottaa, että nukahtaa. "Okei, sit" sanon turhautuneena ja loikkaan toisen viereen makaamaan. Katsahdan Taehyungin suuntaan, kun hänen kiskoo paitansa pois. Hymähdän huvittuneena, kun hänen kaivaa reittinsä kainalooni, joka toiselta sujui todella hyvin. Vien oikean käteni pojan selälle ja alan hiljaisena silittämään tämän selkää. Toinen totta tosiaan on tästä kulmasta todella suloisennäköinen. Huokaan hiljaa ja 'varovasti' nousen toisen vatsan päälle hajareisin istumaan. Nostan paitani pois päältäni ja painan toisen kädet sänkyä vasten. Virnistän pienesti ja lasken huuleni toisen huulia vasten. Suljen nopeasti silmäni ja alan liikuttamaan huuliani toisen huulia vasten. Jos hän ei muuta osaa niin suudella hän kyllä osaa. Varovasti työnnän kieleni hänen suuhun, mistä hän saa idean liittyä leikkiin ja laittaa oman kielensä omani luokse. Hymyilen nopeasti hänen huuliaan vasten ja vedän kieleni takaisin omaan suuhuni ja puren hellästi toisen alahuulta.
Irtautuessani toista alan kiskomaan toisen housuja alas, mitä vastaan hänellä ei ollut mitään sanottavaa. Kun saan toiselta housut pois, katselen hetken toisen kehoa, kunnes otan hiljaisena omat housuni myös pois.
"Sä et varmaan haluu huomenna istuu kunnolla" totean tyynesti, jonka jälkeen väistän sen verran, että poika pääsee nelinkontin alleni. Mumahdan hiljaa ja vedän syvään henkeä, jonka jälkeen otan toisen lanteista kiinni.
YOU ARE READING
Myrkyllinen {Taekook, Fin}
Romance"Oh you again" Hellurei! Elikkäs tää on mun eka tarina mitä tänne kirjotan, joten varautukaa kaikkeen. Tai siis ainakin seuraaviin: -Kirjoitusvirheisiin -Kiroiluun -Epäselvyyteen -k18 juttuihin -Kauheeseen draamaan -Itsetuhoisuuteen -vereen -päi...