Úvod do Hektorova světa•
Na neznámém severním pobřeží, kde se divoká voda setkávala ze zemí, stál neobvyklý noční klub s názvem Muchomůrka. Vázaly se k tomuto místu zvláštní povídky a zajímavosti, které si lidé rádi vyprávěli. Měli toto místo spjaté s různými prapodivnými tvory, které by jen tak průměrný člověk ve své mysli nevytvořil.
Za to interiér nebyl nijak výjimečný. Liboval si hlavně ve starém, sytě zbarveném hnědém dřevě, které zdobilo nábytek a některé stěny. Majitel a zároveň správce Emíl byl ne příliš empatický člověk. Přes to, že měl rád pořádek a řád, požadoval po svých zaměstnancích někdy až šílené nelidské vystupování. "Je to noční klub, chovejte se podle toho." Říkal často. Bral je jako baviče a klauny, ne jako soběrovné.
Na Muchomůrku narazil před rokem a pár měsíci Bělorus Hektor Tatir. Měl pleť s nádechem karamelu a obličej posetý oranžovými pihami. Vždy voněl jako horká čokoláda a pomeranče. Jeho předností byl výrazný orlí nos, který se po většinu života snažil skrýt a hranatá široká čelist. Co však nikdy neskrýval byly vlasy. Husté polodlouhé tmavé lehce zvlněné, které mu padaly do tmavě hnědých očí.
Ve společnosti se držel převážně v ústraní i přes to, že se chtěl stát bavičem. Pocházel z rozvrácené na alkoholu závislé rodiny, kde jej matka bila. Proto měl velmi malé sebevědomí; dokud ve 26 letech nenastoupil do Muchomůrky, kde se mohl doslova předvést. Emíl ho přijal prakticky hned, když si prohlížel jeho tělo a obličej.
Hektor se tehdy snažil zakrýt své červené miniaturní genetické vyrůstky po těle matčiným makeupem, jenomže majitel si ihned všeho skrytého všiml. Na stehně měl také překryté rozsáhlé mateřské pigmentové znaménko ve tvaru zkrouceného jehličnatého stromu.Majitel však požadoval pár zásadních změn. Proto si Hektor na jeho přání obarvil své tmavé až černé vlasy na sytě červenou; poté si nechal propíchnout nos a dolní intimní část těla. Emíl požadoval i změny na chování. Požadoval, aby stáhl svou dětskou duši a přirozenou bláznivost. ,,Chci, aby si nás tu spojovali s profesionálním chováním a disciplínou, i když budeš bavit ostatní." Prohlásil tehdy.
Splnilo se však i pár Hektorových přání. Nechal si vytetovat na krk pavouka, tedy jeho oblíbené zvíře už od dětství. Sbíral jako dítě nejrůznější hmyz a právě pavouky, kterým stavěl v lesích domečky a přístřešky. Zdobil je hlavně vlčím mákem; byl ovšem vždy zklamaný a smutný, když rychle uvadly. Cítil se v lese příjemně. Měl jen své hmyzí přátele a domečky z větví a mechu.
ČTEŠ
Pavoučí vůně
RandomHektorovy sny, touhy a bolesti. Příběh chlapce z Běloruska plný oblud, zvráceností a šílenství. Mladý hoch se seznámí s podnikem Muchomůrka, kde se mu zcela změní život. // Psáno v er i ich formě, převážně spisovnou češtinou. !!! Obsahuje sexuální...