2. Sezon/ 92. Bölüm: Azerbaycan Kaybolduktan Sonra

54 8 20
                                    

Türkiye: Nerede, nerede, nerede?

Diğer ülkeler, Azerbaycan'ın kaybolduğunu farkettiklerinden beri onu arıyorlardı. Akıllarına gelen bütün yerlere gittiler ve Azerbaycan'ı aradılar. Ama gittikleri yerlerin hiçbirinde Azerbaycan'a rastlamadılar.

Türkiye: Ya dün gece vahşi bir hayvan- hayır, bu olmuş olamaz!

Doğu Türkistan: En son yanımızdaydı. Ağaç dallarından yaptığı oyuncağını oyun oynuyordu. Bir anda nasıl gözden kaybolur?

Türkiye: Ya başına bir iş geldiyse!

Doğu Türkistan: Dün gece ne yaptı acaba? Sığınacak bir yer buldu mu?

Türkiye: Bulamadıysa... Belki de onu bu nedenden dolayı bulamıyoruz?

Türkiye, kardeşini kaybettiğinde bu yana hiç uyumamıştı ve kardeşi için gerçekten endişelenmişti. Onun başına bir iş gelme ihtimali aklına geldikçe daha da endişeleniyor, iyice panikliyordu.

Türkiye: Eğer gece olduğunda güvenli olduğunu düşünüp ormana girdiyse... hayır!

Tayvan: Türkiye abla, kimsenin bir parçasına rastlamadık. Hayvanlar onu tamamen yiyemez. Mutlaka bir parçasını bulurduk.

Türkiye: O hâlde nerede bu çocuk? Niçin onu bulamıyoruz?

Türkiye'nin ten rengi tekrar değişmeye, turuncuya dönüşmeye başlamıştı. Bu da pek iyiye işaret değildi.

Japonya: Türkiye, belki de oturup biraz sakin olmalısın. Sakin hâldeyken daha sağlıklı düşünürüz.

Türkiye: Nasıl sakin olabilirim, Japonya?! Azerbaycan kayıp!

Japonya: Biliyorum, fakat kötü ihtimalleri düşünmek onu geri getirmez!

Türkiye: O hâlde ne yapacağız?

Türkiye bütün bu yaşananların ve gece boyu uykusuz kalmanın verdiği yoğunlukla yanındaki ağacın altına oturdu. Artık telaşlanacak ya da Azerbaycan'ın başına gelebilecekleri ve nerede olabileceğini düşünecek enerjisi kalmamıştı.

Doğu Türkistan: Gözden kaçırdığımız bir detay olmalı. Gittiğimiz yerlerde bırakın Azerbaycan'ı, bir insan izine bile rastlamadık.

Tayvan: Evet. Başka bir yere gitmiş olmalı. Ama nereye gittiğini nasıl bulacağız?

Japonya: Mutlaka bir iz bırakmıştır.

Tayvan: Ayak izlerine bakmayı öneriyorsan, bozulma ihtimalleri çok yüksek. Ona bakamayız.

Doğu Türkistan: Peki, biz Azerbaycan olsaydık nereye giderdik? Bu şekilde düşünsek bulabilir miyiz?

Japonya: Yanılma olasılığı yüksek. Hem bu çok zamanımızı alır.

Tayvan: O hâlde bu çocuğu nasıl bulacağız?

Türkiye: Oyuncak... Onu bir yerde bırakmış olmalı.

Japonya: Ama oyuncağı bulmak daha zor. Doğa renklerine çok uyuyor ve ayrıca küçük.

Türkiye: Biz Azerbaycan'ın kaybolduğunu ne zaman farkettik?

Doğu Türkistan: Umm... Dün öğlen vakitleriydi.

Tayvan: Bu bilgi bizim bir işimize yaramaz!

Türkiye, Japonya ve Doğu Türkistan: Tayvan!

Bütün ülkelerin kendisine bu kadar tepki göstereceğini tahmin edemeyen Tayvan konuşmasını sürdürmedi.

Japonya: Dün öğle vaktinden bu yana yaklaşık 1 gün geçti. Yani Azerbaycan 1 gün içerisinde en fazla ne kadar uzaklaştırır, bunu hesaplayalım.

Countryhumans 2020 >~< {2021} (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin