Megérkeztünk a házhoz s amint beléptünk egy 40-50 év körüli pasast talátunk a konyhába. Egy sörös üveg volt kezébe és a pulton támaszkodott. Nem tünt szegénynek de gazdagnak se rendezettnek tünt ezért is volt sok kérdés a fejembe.—Oo csak nem a kis Minji hez van szerencsém és még a pasiját is elhozta nagyon édes. - gúnyolódó hangon mondta mosolyogva.
—Ő nem a... - mérges mondtam volna de ekkor Jimin közelebb húzott magához szavamba vágva.
—Igen örvendek Park Jimin vagyok. - vigyorgott mint a tejbe tök. Az én szívem nagyon elkezdett kalimpálni. Egyre gyorsabban vettem levegőmet nem tudtam azért mert dühös vagyok vagy mert sze....nem nem ez biztos a düh biztos százszázalék.
—A héten ki költözöl. - parancsolta.
—Mi? Ezt én nem értem. Én mért nem maradhatok? - ellöktem magamtol Jimin-t utánna férfi felé lépkettem idegesen.
—Mert a lakás összes zugába meg fogom kefélni anyádat a barátnőivel együtt és nem kell, hogy egy ilyen taknyos kislány mint te tönkre tegye bármelyik pillanatot. - felelte közeledve hozzám ideges arcal.
—Mekkora egy paraszt vagy. - megpofoztam amitől irtó dühös lett. Elkezdte hajamat ráncigálni.
—Na ide figyelj kis ribanc tisztelettel viselkedsz velem, betartod minden szabályom mert ha nem - engedett el. —Rohadttul meg leszel büntetve. ÉRTVE VAGYOK? - kérdését üvöltve tette fel amire én csak bologatni tudttam.—Anyádat kérése az, hogy tanulj normálisan meg lehetőleg ne ess teherbe. Az én felelőséggem ezt betartattni veled szoval jókislány módjára így fogsz tenni mert ha nem tudod mi lesz a vége. És most takarodj fel, kapsz két órát elhúzni inenn. - mondta rohadtt idegesen.
—De az előbb még azt mondtad....- nem tudtam befejezni mondatomat, kiabálva szakított félbe.
—MEGGONDOLTAM MAGAM, 2 ÓRA!! - én erre könnyes szemmel rohantam fel szobámba.Elkezdtem pakolni. Csak egy ember tudott volna segíteni akit most fel is hívtam.
~Szia Felix! - szólaltam bele a telefonba sírva.
~Minji mi a baj? Kibántott? - hangján hallani lehetet az ijedséget.
~I-ide tudnál j-jönni a-a h-házunkh-hoz? - igyekeztem sírásomat elfolytani.
~Persze azonnal ott vagyok. - abban a pillanatba bontotta a vonalat.
Pakoltam tovább cuccaim mikor Jimin lépett be szobámba.
—Mit keresel még mindíg itt? - kérdeztem szemforgatva.
—Mhh ideges vagyok. - ültle az ágyamra beharapott szájjal.
—Igen? És még is miért? - kérdeztem flegmán ruháimat hajtogattam közbe.
—Nem tetszett ahogy az a faszi veld bánt, csak én büntethetlek meg. - állt fel hírtelen majd csapott rá egyet az ágyra amitől össze rezzentem. Falhoz nyomott így fülembe kezdett el suttogni. —Rajtam kívűl senki nem büntethet meg szoval tegyél rolla mert ha nem elmondom a kis titkod. - fenyegetőzött én pedig szótlanul álltam. Szoknyám alányult combomat simogatni kezdet. —Értve vagyok? - szorította meg testrészem.
—I-igen. - dadogtam félve mire ő elengedett.
—Jó kis lány. - lépett el tőlem majd az ágyamhoz sétált. Egy fekete harisnyát fogott meg majd hümmögött egyet és felém mutatta.
—Ezt szeretném látni rajtad mihamarabb. - rakta vissza ruhadarabot azután mint aki jól végezte dolgát kiment.Egy percel később Felix rontott be szobámba. Minden kérdés nélkül jött felém majd ölelt meg szorosan. Elmeséltem neki mindent még ő besegített a pakolásba.
—Fogalmam sincs mit tegyek, hova menjek. - fejeztembe ezzel sztorimat.
—Hát jössz hozzám lakni. - egy nagy vigyorral száján rakta be utolsó holmimat.
—Mi? Ez biztos? - kérdeztem tőle. Nem gondoltam volna ilyen hamar jó helyem lesz.
—Na ná. Tudod egyedül lakom abba a nagyházba. Alig várom végre együtt lakjak a Bestikémmel. - kezdett el ugrándozni.
—Nah jó nagyon édes vagy de arra is van terved, hogy ezt a rengeteg holmit hogyan visszük át?!
—Ahaaaa, írtam egyik haveromnak mindjárt itt van a kocsijával. Gyere vigyük le addig ezeket. - mutatott a sok cuccomra.Szavam elállt mennyire szuper barátom van. Megöleltem, megköszöntem neki majd vittük is le a cuccot. Említett haverja nem sokkal később már ott volt. Segített nekünk bepakolni és elvitt.
Nap végére sikerült beköltöznöm új otthonomba. Sokkal jobban éreztem magamat itt mind előző lakásomba. Felixel ezt meg ünnepeltük de hamar lefeküdttünk aludni mivel holnap suli.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tényleg Szeretlek [Jimin FF.]
FantasiMinji a menő lány és Jimin a nyomi fiu egy nyáriszünet után szerepet cserélnek. Bosszúja nem sokáig tart mivel egy másba szeretnek. Vagy még se? Bonyolultá válik kapcsolatuk, de vajon mi lesz a vége? |Trágár szavak| |18+ jelenetek🔞|