Przestań! - Kszyknelam do ruszofej dziwki i małego szczura. TO JA POWINNAM ICH MACAĆ!!!... Ale w sumie... tez lubiem jak ja jestem macana tu i tam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nagle ni z gruchy ni z pietruchy do pokoju wiebala sie jakas baba co darła morde
- HAJAAAAAAAAAA! - O no wlasne tak sie darla. Z laczka pieprznela malego chuja w jego malego chuja a ta blondi se paczyla a potem cisła beke z tego dziecka z psychiatryka wyjentego.
- HA HA HA HA HAAA!~ - Śmiala sie jak pedofil kturym jest. - Tenko ale mu zajebalas! LOL
- Agh! Wszyscy menżdżczyźni so tacy sami!... Nic ci nie jest? Nie zrobil ci jeszcze nic zlego!? - zapytała zmartwiona ale nadal się trochu darla :,( a ja już musiałam że nie lubie jak sie ktos na mnie drze.
- Nie nie jest dobrze... W sumie mi się to podobalo... - powiedziałam gdy mnje podniosla z tego twardego stolu. Ciekawe czemu jest twaldy... To przeciez metal...
- Co ty godosz?! Chlybo ni jodosz?! Jak mogło ci sie to podobać!!??!??!... Pewnie jestes w szoku pszes tego MĘSZCZYZNĘ - to ostatnie slowo dziwnie podkreslila XD
- Ok juz przestan Tenko... Jestem Miu Iruma! I jestem pierdolonym geniuszem!!!! A kim ty jesteś mała suczko? - zapytala mnie, wskazujonc na mnie nie ladnie palcem >:(
- No jestem Kinga Lol
- Aha a ja Tenko Dżabaszira czy chuj wie jak się moje nazwisko piszę... Jestem tu od bicia chłopakow, i bronieniu mojej kochanej Himiko. A jaki jest twoj talent?
- No... Nje wiem XD
- XDD - powiedziały razem
- Moze poznasz reszte dziewczyn? - zapytala Dżabaszira.
- Wole chlopa-
- NIE NJE WOLISZ CHLOPAKOW! IDZIEMY DO KIRUMI MAMY I NIE ROZMAWIAMY Z CHLOPAKAMI!
- Ale dla czemu? - zapytalam ale chyba wiecie kto mowi wienc po co piszem? Lolololl nie wiem i się nie dowiem.
- Bo chłopacy so glupi >:(
- Aha ok. - Poszlismy do reszty bab i siem z nimi poznalam bo skoro muszem je zabic muszem cos o nich wiedziec.
- No hejka geju kim jesteś? - zapytałam pierszom lepszom babem.
- Jestem Kirumi Mama i lubię dzieci od 6 do 12 lat :) (fani TPN zrozumieją) Wykonam każdy rozkaz jaki mi wydasz bo sluzem wam.
- Kazdy?... - powtuzylam jej slowo
- No mówiem kurwa że każdy. I każdy wykonam superduperwykurwiście dobrzem. (^^)
- Ok to mnie zaskocz lol - Mama mnie klepla w dupem. - Agh!~... na serjo robisz kazde zadanko perfekcyjnie.
- Wiem i za to jestem Cool - na ryj Kirumi wleciały czarne okulary i wybuchło coś jak je załizyla.... Ale ona jest zajebiasta. Poszłam do kolejnej baby.
- Hej! - Wykszyknelam entuzjastycznie do kolejnego dziecka lollololl
- Neh?... - spojzala na mnie zmęczonym wzrokiem.
- Jak masz na imię? Ja jestem Kinga i nie mam talentu bo jestem gownem i po prostu go ni mom :D
- Aha. - i se poszła lololol ale wiem ze to Himiko Jumeko bo... Bo nie wiem.... Poznałam resztem bab. Nie napisem z nich konwersejszyn bo nie chcem mi siem.
Dżabaszira, Mama i Jebany geniusz som moimi psiapsi. Lubie tez Andżi Jonage ktorej się trochu bojem bo gada tylko o Atuji i chciała mnie wyslac w ofjeże i Maki która w gesice miłości chciała mnie przebic nozem po tym jak jom pomacalam :D ale one wszystkie slodkie.
Kirumi pokazala mi moj pokojik i dała od niego klucz. Gdy pszekrencilam kluczyk i weszlam do środka, na moim luzku zobaczylam...
CDN KURWA MAĆ!!! ALE JESTEM BAD >:)
CZYTASZ
𝙈𝙤𝙟𝙚 𝙥𝙤𝙟𝙚𝙗𝙖𝙣𝙚 𝙥𝙧𝙯𝙮𝙜𝙤𝙙𝙮 𝙡𝙤𝙡
Roman pour AdolescentsNo więc moje pojebane myśli. książkę będę pisać gdy będę mieć w chuj energii i mój mózg będzie napchany papierzem. Czyli o godzinach nocnych, albo poza domkiem :) lizanko Zjebane orto parodia depresja cięcie się masłem gwałty UwU sceny przyjaźń śmie...